Songfestival

Idd… misschien dat de vorige keer robots meededen ofzo? Dat dat achteraf gebleken is?

Ik heb ook weer allen openstaan een vriend van me wl nu wel mee.

ik durf gewoon niet te bewegen, bang dat ik een tab weg klik

Ohhh ik hoop zo dat het je lukt! Tot nu toe nog niks hier :sob:

Er zit bij mij zoveel verschil tussen wanneer de melding met ‘wist je dat je max 4 kaarten kunt bestellen’ en ‘wist je dat het nog 103 dagen duurt’ komt…

Mijn tablet is steeds het eerst met die melding, daarna laptop en daarna telefoon. Zal mn tablet dan toch het verst vooraan staan in de wachtrij?

Jaaaaa kaarten voor 1e halve finale familyshow zijn binnen!

9 likes

Ik krijg echt tyfus van dat bewegende logo. Elke keer die valse hoop. Met je kutfeitjes ook, pleurt op.

4 likes

Omg Ja echt iedere keer een mini hartaanval hier :joy:

1 like

Aaah gefeliciteerd!!

1 like

Ik ben echt bang dat die verificatie mij gefuckt heeft net 1 minuut voor de verkoop. :triumph:

Ik wil nogmaals benadrukken hoe ongelooflijk kut het is dat je geen wachtrijnummer ziet! Dan weet je in ieder geval of je nog een beeeetje kans maakt.

mij ook! totale paniek

1 like

Zodra de kaartjes op zijn krijg je als het goed is direct een melding in beeld. Was bij de 1e verkoopronde in ieder geval wel.

OMGGGGGGGGGGGGGG mijn vriend heeft kaartjes voor de live semi finale!!! :scream: :scream: :scream: :scream: :scream: :scream: :scream: :scream: Ik ga DOOOD MIN LEVEN IS COMPLEET AHAHAHAHAHA. Ik ga officieel trouwen met die man omgggg

39 likes

JAAAAA GEFELICITEERD. Ik ben jaloers haha, denk dat ik niks meer krijg.

2 likes

sf

6 likes

Ik kreeg de captcha alleen op mn laptop trouwens! Niet op mn tablet of telefoon. Misschien dat niet iedereen t krijgt?

Dank je wel!!! Omg ik kan het echt niet geloven gewoon. Ik hoop echt dat het jou ook lukt! Maar ik zelf sta ook nog steeds in die tering queue haha. Ik ga toch nog proberen om finale tickets te krijgen, maar who am I kidding haha

Dank je!!! Omg ja ik laat die man nooit meer gaan hahahaha :joy:

O echt, ik sta nog steeds in de rij. Lekker dan als ik geen melding krijg.

1 like