Songfestival

glitterdracula meets hatari

2 likes

Vind deze ook veeeel leuker! Had dat vorig jaar ook met een liedje uit Duitsland, daar vond ik een uit de nationale selectie veel leuker dan die uiteindelijk werd gekozen

Vind dat altijd zo stom haha, dan denk ik altijd van jullie hadden het zoveel beter kunnen doen

ja ik vind 't ook een beetje… dom? als zo duidelijk je hele land gekozen heeft voor een bepaald nummer je als individueel jurylid denkt ā€œhaha prankā€. is echt hoe je draagvlak voor het songfestival in een land verliest.

Dit was echt de beste inzending ooit. Ik weet nog dst ik thuis op de bank keek met het gezin, en hij ging ineens de hoogte in (zowel stem als podium) en omg, ik was zo verbaasd. Ik krijg gelijk weer flashbacks

2 likes

never forget

6 likes

Hahahhaa ik was dit dus vergeten, thanks.

2 likes

En hoe kunnen mensen het Songfestival nou niet leuk vinden als je dit soort dingen te zien krijgt?!?!

Ik denk dat veel haters (iig onder mijn vrienden) het gewoon nog nooit gekeken hebben.

4 likes

Haha mijn spotify zei dat ik liedjes uit 65 landen oid heb geluisterd en ik dacht, huh, zo’n eclectische smaak heb ik helemaal niet… maar toen dacht ik ineens SONGFESTIVAL en dat verklaarde een hoop

11 likes

Ik denk dat ik de AVRO TROS finale kaartjes niet heb gekregen :sob:

Huh???

De family show kaartjes voor de finale die ik had besteld haha. Ik heb er niks meer van gehoord, of mailtjes van gehad dus ik neem aan dat het maar niet gelukt is :sob:. Alleen mijn bankrekening heb ik nog niet bekeken haha

Ik heb ook nog geen kaartjes ontvangen? Mag hopen dat het wel gelukt is, aangezien er 350 euro is afgeschreven :joy:

1 like

Ik heb ook nog niets ontvangen maar wel afgeschreven. Volgens mij stond in de mail ook dat je pas de week van te voren je kaartjes kreeg. Over het personaliseren oid heb ik niets gehoord met de AVROTROS kaartjes.

Volgens mij kon je ze in januari personaliseren en kreeg je ze de week voor Eurovisie

@Otzi ik zou ook even in je spam kijken (daar zat die bij mij) en of er geld is afgeschreven,dan zou het wel goed moeten zitten!

1 like

Hahaha wow Ja dan mag ik het ook hopen :joy:

@MeLama ja ik zat idd over dat personaliseren in de war! Maar ik wacht het gewoon nog wel even af dan haha.

@NInja ik had niks in mijn spam, maar zal morgen nog eens even op mijn bankrekening kijken!

haha ik moet zo vaak terugdenken aan
ā€œI’m sorry, 0 pointsā€

11 likes

Moet ik vaak aan denken. Zo goed.

6 likes

Ik zag gisteren bij de Top 2000 a gogo dat ABBA in 2020 met nieuwe muziek komt. En nu vermoed/hoop ik dat ze een nummer gaan lanceren tijdens het songfestival. :eek:

18 likes

Dat is de grootste update uit de geschiedenis in vergelijking met Madonna. :smiley:

3 likes

Jaaa en het is best een realistisch idee, toch? Justin Timberlake heeft het ook een keer gedaan en ABBA is groot geworden door het songfestival.

En na Madonna kan het tegelijkertijd niet grootser en ook niet slechter meer haha.

2 likes