Songfestival

Zijn er nog mensen bij Het Geote Songfestivalfeest vanavond?

Jaaaa, ik ben er! Vak 104! Zit nu al te genieten :joy:

1 like

Ik stond golden circle, het was fantastisch!!!

1 like

verslag pls

1 like

Dana International leek dronken, ze kon in elk geval haar eigen nummer niet meer playbacken :joy:
Serhat was fantastisch en ik kreeg bijna tranen in m’n ogen van Loreen (sorry, maar zo’n mooi moment)
Ze hadden echt wel veel mensen van stal gehaald. Soms schrok ik er gewoon van hoe oud ze waren geworden (logisch, maar in m’n hoofd waren ze dan nog hetzelfde zeg maar), Ruslana bijv, die vond ik altijd zo knap en nu zo’n oud hoofd en dood haar.
Edsilia was charmant zichzelf en enthousiast, maar met zoveel foutjes komt ze er volgend jaar echt niet mee weg. Hoop dat ze dan flink oefent :blush:
Okee, dit is geen best verslag, maar ben ff op, haha!

3 likes

Wow, Ruslana is al 46 jaar en ze heeft 15 (!!!) jaar geleden gewonnen, zie ik? :open_mouth:

1 like

Ik heb vooral hysterisch mee gezongen, gedanst en ontzettend genoten :heart::heart:
Er waren veel winnaars waarvan een aantal niet meer de jongste of überhaupt niet zo talentvol waren, dus vooral in het eerste deel werd veel geplaybackt. Niet heel storend bij de meeste, maar Dana international was wel heel tragisch, viel bijna van de trap en kende inderdaad dr tekst niet helemaal…
hoogtepunten waren lennie kuhr (die zong nog steeds heel goed en kreeg de zaal mee), loreen (hysterisch, kippenvel, had ineens dr haar afgeschoren en een gek masker), keiino vond ik heel leuk, Edsilia presenteerde leuk maar moet inderdaad wel een tandje bij als het voor het echie is, maar haar liedjes deed ze ook goed. Marlayne vond ik leuk, deed haar eigen liedje (een van m’n lievelingsen dus dat helpt) en zong mee met anderen, say na na na was leuk, en omg Johnny Logan… zong echt wel heel goed, had alleen een gekke outfit. Ruth Jacot deed wat ze moest doen oh en eleni fourera :heart::heart:
Ik ben denk ik alsnog de helft vergeten, want er waren zoveel optredens, heb 3 uur staan genieten :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

6 likes

Keiino! Omg, die waren zo goed!

3 likes

Sergey is niet mijn favoriet, maar hij was wel echt goed, echt goede opening!

2 likes

Hahaha ik heb Dana ook ā€˜live’ gezien vorig jaar, toen kon ze ook al niet playbacken

Kijk ā€˜m staan dan, onze held

17 likes

Nu heb ik spijt dat ik geen kaartjes voor dit festijn had. (Al moet ik niet zeiken want ik ga toch naar eurovisie 2020.) Ik snap wel dat Loreen voor bijna kaal gaat wie wil er nou niet op de legendarische Sergey lijken?

2 likes

Ik kwam net deze video tegen:

Hadden ze ook nog wel een keertje over kunnen doen haha

Het geld is door AvroTros geĆÆncasseerd! Nu ben ik zekerder van mijn aanwezigheid :relaxed:

Jaaaaa bij mij ook zie ik! Durf het nu pas te geloven eigenlijk, super cool!!!

1 like

welk vak zit iedereen (die het al weet)? is Ej wel een goed vak? :grimacing:

Eerste nummer is binnen!

1 like

Wauw wat zijn ze er vroeg bij!
Beetje jammer dat het een slaapverwekkend liedje is

Dit nummer is tweede geworden ondanks dat het extreem populair was in Albaniƫ en omstreken. De internationale jury op het festival had ook deze boven de andere verkozen maar een enkel Albanees jurylid had deze als laatste gemarkeerd, waardoor deze niet won. drama <3
De presentratice van dit programma heeft nu zelfs een hele IG post gewijd aan haar boosheid jegens de jury haha.

3 likes

Jasje geeft mij glitterdracula vibesss.

9 likes