Een grote vlag besteld en 20 zwaaivlaggetjes. Champagne ligt in de koelkast. Laat maar komen!
Misschien ga ik deze versie wel gewoon kijken vanavond haha. Hoop dat Jan Smit daar niet doorheen praat, ik kan die man niet meer serieus nemen sinds hij beweerde dat Georgië en Litouwen buurlanden waren .
Ik zit al de hele dag tegen mensen te zeggen dat vanavond het eurovisie begint, maar volgens mij deelt niemand mijn enthousiasme. Gelukkig is dit topic er
Mijn qualifiers voor vanavond (in willekeurige volgorde)
België
Cyprus
Hongarije
Tsjechië
Griekenland
Portugal
San Marino
Wit-Rusland
En dan heb ik nog 2 plekken over maar daar kan ik niet tussen kiezen, vind deze nummers allemaal niet mega geweldig
Sinds Anouk is er veel veranderd
Ik kan me ook wel voorstellen dat mensen het voor Anouk stom vonden, volgens mij heeft Nederland nog steeds het langste record van non-qualifier zijn voor de finale
Ja, ik ook hoor! Ik kijk eigenlijk pas sinds 2010, omdat ik toen mijn man leerde kennen en het vaste prik werd voor ons haha. Maar toen vond ik de Nederlandse inzending ook drie keer niks.
Ik vind hem zó Nederlands eruitzien hahaha.
ZIN IN. ook in de jan smit bingo.
Zo’n zin in vanavond! Ik ga Hatari toejuichen
Ik heb enkel Nederlands liedje gehoord, ik wil ze allemaal voor het eerst horen inclusief de act, vind dat de beste beleving.
Zin in!! Vanavond moet ik eigenlijk hard aan m’n scriptie dus ik ga lekker hier meelezen en kijken, en (wie weet) beetje studeren
Haha misschien is ‘t straks wel een perfecte study sessions playlist
Ik hoop zo dat San Marino doorgaat,maar dat is gewoon omdat ik die man er zo aardig uit vind zien Ben benieuwd of Belgie doorgaat, volgens mij was hij niet heel overtuigend live
Ja ik was positief verrast van het nummer, echt lekker catchy! Ik heb expres de rehearsels niet gekeken zodat het een verrassing blijft, maar had wel meegekregen dat mensen Australie echt super goed vinden. Ben heel benieuwd!
Echt zielig voor Australiers trouwens dat ze om 4/5 uur moeten opstaan om te kijken haha
Sos is duncan ook vanavond?
Nee, donderdag!
Zin in!! Ik zit er klaar voor!