Songfestival

Die opmerking over Australië zie ik echt 100% gebeuren haha

3 likes

Wil het liefst BBC opzetten maar m’n huisgenoten zijn dan altijd van nEe We ZiJn tOch NedERLAndS

3 likes

Jij bent gewoon Jan Smit hè?

9 likes

De finale MOET je BBC kijken want dan wordt Graham steeds sloppier dronken en steeds zuurder en dat voegt 677589% toe aan de ervaring. De voorrondes kan je je lekker ergeren met ons aan Jan

7 likes

Haha ik zag net de laatste toevoeging aan de afspeellijst. Viel niet tegen.
afbeelding

6 likes

Ik heb dus 3 stuks 3liter boxen sangria met een kraantje gekocht (Lidl, 5 euro) dus mijn commentaar gaat sowieso on point zijn

10 likes

ik ga al mn songfestivalvrienden afbellen en hier op het forum zitten tijdens de uitzendingen.

4 likes

Hahaha ik ga t met vrienden kijken, maar iedereen weet toch dat ik een aso ben dus ik ga ondertussen lekker forummen. Doe dan altijd grapjes jatten van hier of twitter en dan denken Mn vrienden “wat is die Leeuwenhart toch gevat!”

Ook al klinkt 3x 3 liter sangria in Mn eentje ook wel als een recept voor leuke inzichten.

5 likes

Ik heb het zo druk dat ik nauwelijks tijd heb om the juice dit jaar te volgen en me al 3 weken van te voren aan Jan Shit en Cornald te ergeren.

Onacceptabele situatie. Ik denk dat ik ontslag ga nemen.

5 likes

Voor de bingo kaart als toevoeging aan het lijstje van @Zemraluani:

Jan Smit noemt een vals gezongen liedje spot on zuiver.

De oren van die man staan in een stemming van 415 hertz

6 likes

“De buitenlandse commentatoren complimenteren ons al de hele week met onze inzending”

7 likes

Dat beweerde hij met droge ogen over Joan “indianentooi” Franka. Oh wat was dát vals.

3 likes

Australie bij de juryshow eerste halve finale https://mobile.twitter.com/chriswoods1978/status/1128028851886489600?s=19

1 like

Love love peace peace

Ik vind het zo mooi dat zoveel mensen door heel Europa zo erg van dit nummer houden en mensen buiten Europa echt denken de fuck

7 likes

Back to Jan Smit dan maar

3 likes

Haar smorgasbors lied was ook leuk

Kan je voorstellen dat we winnen en dan Jamai daar staat of Natasha Froger.

6 likes

Dit is echt mijn meest favoriete moment ever. WAT GEBEURT HIER ALLEMAAL?!?!
Elke keer dat ik opnieuw kijk is er weer iets anders waar ik strijk om ga.

1 like

maar goed, erger dan de presentatie in kiev lijkt me moeilijk

Dit is zo goed. Ik stikte bijna toen die ‘Zweedse balletjrs’ op kwamen.

1 like

Waarschijnlijk dat Jan Smit het dan mag doen met Wendy ofzo.

Maar met een beetje geluk komt de die hard Eurovision kern dan met rotte tomaten gooien tijdens de halve finales. Of komt onze propellor vlecht ze van het podium meppen met zijn enorme vlecht/zweep.

2 likes