Dit ben ik op dit moment, kan echt niet werken man.
Ben zo zo zo zo FUCKING BLIJ dat we gaan.
Yesss, ik ga naar de 2nd semi-final liveshow!! wat een stress zeg. Kwam zelf nergens door maar een vriendin gelukkig dus wel. Canāt freaking wait!
Oh en ook kaarten voor de jury show van de tweede halve finale, zoveel geluk!!
mooi dat het sommigen is gelukt!!!
stonden vandaag 80.000 mensen in de rij voor 15.000 kaarten, aldus rtl boulevard, dus lucky you!
Ik hoop zo dat je dit ook in een insta story hebt gedaan!
Omg ik besef me nu dat ik dat helemaal niet meer heb gedaan! En dat terwijl ik er wel eentje had over het staan in de wachtrij haha, zal wel door alle opwinding komen haha
Hahah ik ging even zoeken want je instastory was een grote cliffhanger
Hebben jullie de kaartjes van de Avrotros al gepersonaliseerd? Ik zat om 12.00 klaar want was echt benieuwd, haha. Ik zit in ieder geval in vak hC rij 22, meer hier met hetzelfde vak of dezelfde rij?
Oohhh ik ga het nu meteen doen!! Wist niet dat je ook vak kon kiezen? Of is dat ook niet zo haha
Nee je kan niet kiezen! Je moet de kaartjes personaliseren en daarna krijg je ze direct in je mail en zie je waar je zit
Ooohhh okƩ. Nouja ga het alsnog nu maar doen
Hoe kan ik de tickets personaliseren?
Ik heb enkel een mail gehad direct na mijn bestelling, en het enige wat ik kan doen is onderaan op āorderstatusā klikken. Is dat waar ik moet zijn?
Ik heb maandag 27 januari een mailtje gehad van Paylogic Customer Service waarin je een link toegestuurd kreeg en via die link kan je ze personaliseren.
Onderwerp van die mail is: āBelangrijk! Additionele informatie is benodigd - Uw tickets voor Eurovisie Songfestival 2020.ā Misschien dat je hier wat mee kan om de mail te vinden? Zou kunnen dat hij in je spam terecht is gekomen
Net op het moment dat ik mijn berichtje postte, kreeg ik een mail voor te personaliseren. Dus het is gelukt!
Gelukkig! In welk vak zit je?
Ik zit tijdens de familyshow van SF1 in vak Ai, dus prima zicht!
Wow, dat zijn volgens mij echt goede plekken ja!
De inzending van Griekenland is een meisje uit Utrecht
https://www.ad.nl/show/utrechtse-stefania-voor-griekenland-naar-songfestival-ik-tril-nog-steeds~a3b41720/
Scheelt weer wat reiskosten
Ik zit in vak Ed, rij 24. Niet fantastisch volgens mij, maar zal heus wel goedkomen
Grappig! Ik herkende haar gelijk van het Junior Songfestival, daar heeft ze een aantal jaar geleden aan mee gedaan. Ze kan goed zingen, maar 17 jaar is wel erg jong. Ben benieuwd hoe ze het gaat doen.