Songfestival

Ik rij 22! Ook de middag finale show

1 like

OMFG ik heb blijkbaar arena vloer tickets voor de semi finale?!?! Omg :scream: dat wist ik niet eens dacht dat het zitplaatsen waren haha

14 likes

Nog meer kans om gespot te worden op tv. Ik weet niet of je al nagedacht hebt over je outfit maar ik stem sowieso op een lange vlecht die je ronddraait elke keer dat de camera op je gericht is.

11 likes

https://www.ad.nl/show/amsterdamse-annna-wil-naar-songfestival-voor-letland~af87f398/

Amsterdam wil ook vertegenwoordigd worden.

Zo meteen allemaal Nederlandse inzendingen haha

Net zoals bij het schaatsen of het WK korfbal.
Dutchvision festival

1 like

Hahahahaha :rofl: I’m on it!

1 like

Ik zit in Ge!! Dus we zijn buren haha

Ohh wat verschrikkelijk is Australië, echt mega jammer want tot nu toe vond ik ze bijna ieder jaar wel heel leuk (behalve die Don’t come easy gozer)

Dus toch een soort van dan

21 likes

Omg!!!

Toch weer even benoemen dat ze transgender is. Jammer.

2 likes

Jaaaaaa! Tof!

het is toch oké hoe ze het vermelden in deze context? want voor héél veel NOS lezers is zij bekend door haar onthulling en al het nieuws dat daarop volgde. bovendien is het niet ‘NikkieTutorials (transgender) online presentator’ maar enkel vermeld dat ze recent zo in het nieuws was

7 likes

Vraag mij af of mijn stem ook mee heeft geholpen haha. Ik weet dat Sietse Bakker op een andere forum mee heeft gekeken (heeft die ook gezegd) om te zien wat de echte ESF fans willen.

1 like

Maar voor de rest is het toch totaal niet relevant voor haar rol. Dus 25-jaruge YouTube ster was toch ook al voldoende geweest want dat speelt denk ik ook een veel grotere rol in de keuze om haar te benoemen.

Als het nou ging over rechten voor de community of dat ze de pride bezocht of zoiets ja dan is haar transgender zijn benoemen nog logisch gezien de inhoud van het bericht, maar zelfs dan is het niet eens per se nodig om het te benoemen.

1 like

Jaaaa, zo leuk!

Yesss zo leuk!!!

Jaaa echt heel leuk!! :heart:

Naast dat ik het persoonlijk superleuk vindt, is het misschien internationaal gezien juist wel goed om te noemen dat ze transgender is. Het laat nogmaals zien dat NL en songfestival overal open voor staan, wat hopelijk andere landen/mensen inspireert.

Maar als enkel YouTuber had ze het natuurlijk ook gewoon prima kunnen zijn, want ze is echt groot genoeg daarvoor en als persoon is ze zeker leuk genoeg om dit een succes te maken :blush:

2 likes