Songfestival

Poeeehhhhh shittttt ik was vergeten de kaarten van de Avro te personaliseren (ja, hoe dan!?) maar kon vandaag nog vóór half 5 per e-mail personaliseren.
Kreeg net gelukkig de kaarten binnen, zit in vak Ei :partying_face:

3 likes

de inzending van litouwen is net bekend en ik ben nu al grote fan

13 likes

Haha dit is zo weird. Heerlijk.

Edit: yay ik ga deze live zien bij de juryshow van semi-final 1. :cheer: Even die dancebreak oefenen dan.

4 likes

Fijn dat ik straks niet uit de toon val qua danspasjes op Eurovision (maar dan in het publiek). :sunglasses:

4 likes

Jaaa vind deze echt leuk, er moet altijd iets geks bij zitten.

Noorwegen en Armenie zijn ook net bekend

2 likes

Ik vind dit uiteraard fantastisch, maar ik zou het nog leuker vinden als Nikkie één van de presentatoren op tv zou worden!

4 likes

Dit is fantastisch! :heart:

ik vind het wel jammer dat dit nummer niet is gekozen voor noorwegen

echt girlcrush

Het liedje van België:
https://youtu.be/lAqjksxc4iA

Er zal veel van de staging afhangen maar pfffff. Zit niets energie in :sob:

1 like

Ik vind hem ook tegenvallen. Nogal repetitief. Vind de andere nummers van Hooverphonic veel interessanter.

1 like

Omg. Ik heb een handtekening en foto met Johnny Logan gescoord!

13 likes

The Roop krijgt concurrentie van IJsland. Catchy nummer en ook white people dancing danspasjes.

Dit keer geen kinky shit maar nemen de nerds het voortouw.

11 likes

Het was te verwachten maar nu word je overal doodgegooid met bedrijven waarbij je tickets kan winnen als je iets bij hen koopt. Vind dat toch weer jammer (vooral voor de mensen die achter het net gevist hebben.)

1 like

De Britten zien de oude manier om aan een inzending te komen niet meer zitten en laten een platenmaatschappij al het werk doen. Zou dit beter gaan uitpakken?

• Ik weet het niet
  • Ik denk het wel
  • Nee forever #brexit

0 stemmers

Sinds we vorig jaar hebben gewonnen heb ik het idee dat het nu niet meer raar is om fan te zijn van het songfestival en dat iedereen zijn zegje er over wil doen. Hebben jullie dat ook dat in je omgeving mensen nu minder dom er over doen? (ergens fijn en toch, ik ben al jaren fan en nu heb je ineens van die mensen die allés beter weten. ugh)

2 likes

Oh wat fijn dat ik niet de enige ben die dat merkt, haha. En aan die opmerkingen kan ik me helemaal storen. Ik bedoel als je fan van voetbal bent geef je toch ook geld daar aan uit?! (moet wel zeggen dat ik niet heen ga, helaas, omdat het niet echt in mijn budget past maar anders had ik het zeker weten gedaan! volgens mij moet je dat gewoon een keer meemaken die sfeer)

1 like

Dat baslijntjeeeh :cheer:

Huhhh hoe heb jij zo weinig kunnen betalen voor kaartjes? Ik voor family show 78 ofzo?

Ik heb de goedkoopste gekocht, die met “Limited view” (beperkt zicht) :sweat_smile: Kan zijn dat die al uitverkocht waren toen jij door de wachtrij heen kwam, en dat alleen de duurdere kaartjes nog zichtbaar waren voor jou.

Ah nee ik kwam helemaal niet door de wachtrij heen haha, heb uiteindelijk via dit avrotros actie besteld en daar had je volgens mij geen keuze