Songfestival

Maar Spanje mocht ook op zichzelf stemmen. Zo is het gemakkelijk :sweat_smile:

https://www.hln.be/showbizz/muziek/spanje-kroont-zichzelf-tot-songfestivalwinnaar~aeefd321/

6 likes

FF Songfestival

Zoals al eerder gepost hier leek het me leuk om hier alle inzendingen te beoordelen en dan een eigen FF winnaar te kronen. Wat vinden jullie beter/leuker?

• Nu FF Songfestival houden
  • In mei (OG songfestival data)

0 stemmers

• Met halve finales
  • Zonder halve finales

0 stemmers

Ik ben erg benieuwd naar het resultaat in mei!

1 like

Super leuk idee. Ben benieuwd wat er uit komt, hopelijk beïnvloeden we elkaar niet te veel voor die tijd

1 like

Via het officiële YouTube-account van het Eurovisie Songfestival worden de komende weken thuisconcerten georganiseerd. Op vrijdag 3 april vindt de eerste editie plaats om 17.00 uur. Het gaat om optredens van Rasmussen (Denemarken, 2018), Ryan O’Shaughnessy (Ierland, 2018), Tamara Todevska (Noord-Macedonië, 2019) en Slavko (Montenegro, 2017).

2 likes

Oh super leuk dat Rasmussen mee doet. Dat nummer staat nog regelmatig op hiero😁 en morgen om 17:00u toch niet heel veel beters te doen

1 like

Ja best fijn om met de stem van een Deense viking het weekend thuis in te luiden.

1 like

SLAVKO

vlechtman

4 likes

Aahhh zo leuk dit. Denk dat ze echt hadden gewonnen.

6 likes

@anon42392789 @instantramen HYPED!!!

AggressiveFeminineGull-small

6 likes

Hebben jullie al meer info over de kaarten gekregen? Ik heb via de TROS besteld maar alleen een mail gehad dat het niet doorging…

Hebben jullie nog tips welke jaren het leukste zijn om terug te kijken? Ik heb wel zin in een songfestival avond haha

2016!!!

2 likes

Ik ook niet! Dus nu weet ik nog niks, vind dit wel slecht. Of ze wachten tot er meer bekend is over de locatie? Alsnog kunnen ze wel even communiceren

Iemand al iets gehoord?

Nee nog niet, ik denk dat ze wachten tot het zeker is waar het volgend jaar gehouden gaat worden.

Ik zag dat Nikkie een online serie met alle kandidaten gaat maken. Lijkt me heel leuk om te kijken! Wel jammer dat een paar dan volgend jaar niet meedoen…

3 likes

ik heb ook wel goede hoop dat ze het zo goed gaat doen dat ze volgend jaar zelf live mag presenteren

heeft meer persoonlijkheid dan die andere drie bij elkaar

4 likes

Hallo mede songfestival fans!
Ik ga 16 mei De Grote Songfestival Quiz organiseren voor m’n vriendinnen. Hebben jullie nog ideeen voor leuke vragen? M’n vriendinnen (en ik ook) zijn geen méga fans die alle Trivia kennen, maar we willen wel ff wat leuks doen. Ik wil sowieso wat clips laten zien en dat zij dan moeten raden van welk jaartal de act was. Jullie nog leuke input voor quizvragen? :smiley:

(Verder ga ik vragen of iedereen in een bepaald land-thema hapjes en drankjes wil meenemen. Dus iemand Frankrijk, iemand Oekraïne etc etc. ZIN IN!)

Edit; oké we mogen toch niet met meerdere mensen afspreken thuis… :sob: dus de quiz gaat wel door maar dan digitaal ipv eindelijk weer met vriendinnen in 1 ruimte :sob:

3 likes

:sob:
(Serieus ik vind het zoooooo klote)