Songfestival

wow die voor duitsland kan wel zingen hoor benieuwd hoe zijn nummer live gaat klinken

Ben toch altijd opgelucht als de zangers van liedjes die ik leuk vind ook daadwerkelijk kunnen zingen, heb al vaak genoeg gehad dat ik alleen de studio versie luisterde en dat die heel leuk was maar dat het op Eurovisie dan nergens meer naar klonk

1 like

Ik vind het nummer voor Nederland echt zo niks aan. Veel te traag en te saai. Hopelijk wen ik er aan en is het in mei gewoon een goed liedje geworden.

En @NInja ik vind het altijd juist zo z’n charme hebben als het live echt bar slecht is. Hoort toch een beetje bij het feestje want anders is het Eurovisiesongfestival niet echt :relieved:

2 likes

Ik vind het nummer voor nl ook echt niks, echt gezeik

1 like

Tot op heden alleen Litouwen, IJsland en ik vermoed straks ook nog Rusland (als is het nummer denk ik nog niet bekend).

Ik vind het echt mooi. Zijn stemšŸ˜

3 likes

Wat een grappenmakers die San Marino
Hun inzending zou bekend gemaalt worden om half 8 maar nu is het ineens toch morgen :pleading_face:

1 like

Sowieso weer Serhat

7 likes

En Serhat dan maar crazy frog.

1 like

Ja precies.

Maar ik mag ze van mezelf nog niet luisteren, wil behalve Nederland alle liedjes pas tijdens de shows voor t eerst horen, zodat ik het hetzelfde beleef als ā€˜het grote publiek’.

2 likes

Het zou me niet eens verbazen, ik wacht op de dag dat Valentina en Serhat gewoon samen mee doen

Ik hoop echt dat San Marino in de komende jaren een keer wint, dat lijkt me zo leuk

6 likes

Ik weet het nog niet! Want ik hoop nog steeds dat ik wellicht naar de finale kan :sweat_smile:

:notes::musical_note:Don’t stop believin’, hold on to the feelin’ :notes::musical_note:

4 likes

Mijn meest nuttige daad van de dag: ik heb mijn twee directe collega’s het dansje van de IJslandse inzending geleerd.

6 likes

JAAAAAAAA SERSCHAT :heart_eyes:

verplaats het dan naar november of december of zo. Dit vind ik ook niet eerlijk voor het Nederlandse publiek.

7 likes

Lekker misleidende titel weel van de telegraaf, de woordvoerder zegt niks over over welke opties ze nadenken.

1 like

En anders moeten we maar een FF Festival organiseren en doen we allemala iets met een oud nummer. Een soort bonte avond. :rofl:

9 likes

Ik ben er ook bij hoor, ga dit nu echt niet missen als het weer jaaaren kan duren voor ik weer heen kan

Zonder publiek zou het ook echt kut zijn on te kijken, dat kan niet.

Je kan niet iemand voor een lege zaal laten optreden, dan maar allemaal de griep krijgen hoor.

7 likes

En dan heb je misschien een hoogbejaarde songfestivalliefhebber die sterft in zijn glitterende bdsm-harnas op Eurovision als held.

2 likes