oke wat is dit
Echt he. Is dat een man trouwens?
best een schatje dit maar hij kan niet echt goed zingen
Hoe kan Jan nou zulk commentaar geven?! Heeft hij zijn eigen muziek wel eens gehoord
Nee 10
Ik vind het moeilijk, vind ze allemaal niet echt bijzonder.
Ik denk dat doorgaan:
Cyprus
Slovenië
Tsjechië
Hongarije
België (toch maar solidariteit ipv Servië haha)
Australië
IJsland
Estland
Portugal (weird maar catchy)
Griekenland
Oke ik heb verder helemaal niks gezien of gekeken, maar ik hoop nu al zo erg op Ijsland.
Me too ben serieus obsessed met Hatari hahaha
1 tm 10: ijsland
Australie, Polen en IJsland.
Omg serhat did it!!!
Hoe kan ik ooit nog slapen na dit geweldige San Marino nieuws
Wij gingen juichen voor San Marino
Omg serhat is gewoon naar de top gememe’d I love it
Las ook op Reddit:
‘Waar gaat San Marino Eurovision dan organiseren?’
‘In Serhat zijn huis’
Echt ik ging stuk
Serhat of IJsland dat zijn de enigen die ons mogen verslaan naar mijn mening haha
haha zo slecht was de rest dus
zou m wel naar rechts swipen hoor
Ik ben ondertussen aan het nalezen in de chat, moest weg tijdens het optreden van polen en ben nu dus de rest aan het terugkijken.
Mijn gedachten (die niet heel boeiend zijn haha maar anders blijf ik er maar mee in m’n hoofd zitten)
Samenvatting
Tsjechië: Ik vind dit dus echt een kek nummer, alleen niet mega zuiver gezongen.
Hongarije: it’s ma boy. Zijn nummer van 2 jaar nummer komt nog steeds wel eens langs in m’n hoofd. Alleen vond ik dat dan ook wel een sterker nummer dan dit.
Wit-Rusland: Dit had ik dus door laten gaan omdat ik het best leuk vond klinken maar live is dit echt wel erg slecht. Alsof ze telkens net een halve miliseconde te laat is bij elke zin, iets klinkt er heel raar in de hele zang?
Servië: Nee
België: wat een schatje, hij lijkt ook echt mega zenuwachtig. Helaas wel echt een paar hele valse stukken. En ook hoe hij die microfoon vasthoudt haha. Vond die trommels wel erg leuk!
Georgie: Niet mijn smaak maar veel plezier ermee. Schrok een beetje van die mannen die opeens opkwamen (uit het niks voor mijn gevoel haha) vararadadadara
Australië: haha ja wat moet ik hier van maken dan. Wel lekker hysterisch songfestival en knap dat ze zo hoog kan zingen maar de visuals zijn echt zo afzichtelijk lelijk
IJsland: moet zeggen dat ik dit op twee keer snelheid heb gekeken (omdat doorspoelen fuckte met m’n stream haha) zodat ik er zo snel mogelijk voorbij was. Het is wel heel shockend en shit maar ugh
Estland: best een knappe man maar ja dat gezang is niet zo geweldig. Die hoge noten waren echt absoluut niet nodig. Huh alleen hoe kwam die gitaar opeens daar?!
Portugal: Het zal wel iets interessants betekenen maar dit is niet echt mijn ding. 't zijn net twee groene kikkers. Zal wel doorgaan want de mensen vinden dit dan alsnog wel interessant. Kekke baard wel trouwens.
Griekenland: hahah wat is dit nasaal? Wel jammer dat dit live minder goed klinkt, vond dit een van de betere nummers van deze halve finale (qua clips)
San Marino: Ahw dit vind ik oprecht jammer. Hij klinkt mega hees. Vond dit echt best een lekker nummer. Na na na
Ik kan dit topic niet bijhouden want moet ook al appen met mijn broer, dus ik val alleen maar binnen om te zeggen:
Why the fuck is San Marino door???