Songfestival

Ik vind het een super mooi nummer. Veel beter dan een shownummer. Of hij ermee gaat winnen denk ik niet, maar ik ga het draaien.

5 likes

Ik vind het een goede inzending voor het Songfestival dit jaar. Ik ben wel benieuwd hoe het live is. Uberhaupt hoe hij het zingt, maar ook wat de preformance op het podium zal zijn.

2 likes

Ik vind het een leuk nummer! Beter dan gedacht. Switzerland is ook net uit, die vind ik ook leuk!

IJsland stuurt dus skinny Till Lindemann met een 90s electrosong. Ik ben benieuwd hoe vaak ik dit nummer moet horen voordat ik het leuk vind.

Nederland kunen we a.u.b volgend jaar Merol sturen (desnoods in het Engels) met zo’n heerlijk fout pakje en ditto tekst?.

5 likes

Ik vind het niet verschrikkelijk, maar het is me persoonlijk te Coldplay. Ik ga de andere nummers niet luisteren dus geen idee of het kans maakt.

Het is iig niet schaamtelijk A la Sieneke of Joan

3 likes

Ik krijg nog steeds jeuk een schaamrood op de kaken als ik aa die twee denk.

Oh nee, vind het Nederlandse nummer echt helemaal niks. Zo’n zeikliedje.

Het doet me ergens een beetje denken aan het Koningslied…

2 likes

In Zweden wordt zaterdag besloten welk nummer door gaat naar het songfestival en ik hoop echt dit dat het wordt

Vind dit zo leuk :two_hearts:

4 likes

Hahaha ja daar zit wel wat in. Het komt volgens mij allemaal uit dezelfde koker en dat hoor je ook. Maar ik houd daar wel van dus van mij mag het winnen.

Zweden is echt Eurovisiehofeverancier op het gebied van lekkere mannen.

2 likes
5 likes

Dat is cultureel erfgoed.

1 like

Dan wel met een kek pakje aan. Anders gaat het feestje niet door.

1 like

Ik vind het wel een mooi liedje maar het heeft ook iets saais. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen.

1 like

Na de eerste keer het lied gehoord te hebben vond ik het okƩ. Nu een tweede keer gehoord komt ie binnen hoor. Ik vind het heel mooi! Maar ook heel benieuwd hoe het in beeld gebracht gaat worden.

Biecht: ik was tijdens de voice fan van Duncan en zelfs de enige keer dat ik ooit meegestemd heb :see_no_evil: Zijn auditie toen met Sing kijk ik nog steeds regelmatig!

Ik vind het goed nummer eigenlijk, verbaast me. Denk dat het ook wel goed gaat doen vooral zo met die koortjes op het einde. Met publiek erbij werkt dat wel denk ik.

Ik vind het wel een mooi nummer, ook een hele mooie clip. Ben benieuwd of het live ook goed overkomt. Daarnaast is goede staging denk ik wel belangrijk in deze.
De reacties uit het buitenland zijn iig heel positief!

2 likes

Ik kijk normaal nooit het songfestival maar ging nu toch even dit nummer op youtube kijken en nu moet ik gewoon huilen om al die lieve reacties uit het buitenland. Ongesteldheid wtf doe je met me?

4 likes

Ik vind deze site trouwens altijd leuk om te volgen, misschien kennen jullie hem al: http://www.eurostory.nl/