Songfestival

Ben benieuwd! Ik hoop alleen niet dat het dat nummer is dat zogenaamd uitgelekt is.

Ik vind het totaal niet boeiend met welk nummer die gast gaat optreden? Dus beter dat het eindelijk naar buiten komt, wat een gedoe. Maar ik hou wel heel erg van over the top songfestival nummers.

1 like

Ik vind IJsland echt tof, maar liefst wil ik dat die mannelijke ‘schreeuwzanger’ zijn mond houdt hahaha. Voor de rest vind ik het wel chill hahaha. Dus vanaf 1:57 kan ik het vooral bekoren.

Nummer van België vind ik ook wel fijn! Het moet nog wel wat groeien bij mij maar als ik het commentaar zo zie wordt het wel goed ontvangen.

Nou wat vinden we ervan?

Ik vind het niks, maar you never know in Europa

1 like

Ik vind het een super mooi nummer. Veel beter dan een shownummer. Of hij ermee gaat winnen denk ik niet, maar ik ga het draaien.

5 likes

Ik vind het een goede inzending voor het Songfestival dit jaar. Ik ben wel benieuwd hoe het live is. Uberhaupt hoe hij het zingt, maar ook wat de preformance op het podium zal zijn.

2 likes

Ik vind het een leuk nummer! Beter dan gedacht. Switzerland is ook net uit, die vind ik ook leuk!

IJsland stuurt dus skinny Till Lindemann met een 90s electrosong. Ik ben benieuwd hoe vaak ik dit nummer moet horen voordat ik het leuk vind.

Nederland kunen we a.u.b volgend jaar Merol sturen (desnoods in het Engels) met zo’n heerlijk fout pakje en ditto tekst?.

5 likes

Ik vind het niet verschrikkelijk, maar het is me persoonlijk te Coldplay. Ik ga de andere nummers niet luisteren dus geen idee of het kans maakt.

Het is iig niet schaamtelijk A la Sieneke of Joan

3 likes

Ik krijg nog steeds jeuk een schaamrood op de kaken als ik aa die twee denk.

Oh nee, vind het Nederlandse nummer echt helemaal niks. Zo’n zeikliedje.

Het doet me ergens een beetje denken aan het Koningslied…

2 likes

Had echt bizar lage verwachtingen dus het valt me enigszins mee. Wel een zeiknummer inderdaad. Verwacht dat het live lekker vals wordt.

In Zweden wordt zaterdag besloten welk nummer door gaat naar het songfestival en ik hoop echt dit dat het wordt

Vind dit zo leuk :two_hearts:

4 likes

Ik vind dit nummer echt zooooooo ‘Zweden op het esf’ hahaha! Echt heel typisch.

De zanger heel wel een hele leuke glimlach vind ik

3 likes

Hahaha ja daar zit wel wat in. Het komt volgens mij allemaal uit dezelfde koker en dat hoor je ook. Maar ik houd daar wel van dus van mij mag het winnen.

Zweden is echt Eurovisiehofeverancier op het gebied van lekkere mannen.

2 likes
5 likes

Dat is cultureel erfgoed.

1 like