Songfestival

Dan wel met een kek pakje aan. Anders gaat het feestje niet door.

1 like

Ik vind het wel een mooi liedje maar het heeft ook iets saais. Ben benieuwd hoe ie het gaat doen.

1 like

Na de eerste keer het lied gehoord te hebben vond ik het okƩ. Nu een tweede keer gehoord komt ie binnen hoor. Ik vind het heel mooi! Maar ook heel benieuwd hoe het in beeld gebracht gaat worden.

Biecht: ik was tijdens de voice fan van Duncan en zelfs de enige keer dat ik ooit meegestemd heb :see_no_evil: Zijn auditie toen met Sing kijk ik nog steeds regelmatig!

Ik vind het goed nummer eigenlijk, verbaast me. Denk dat het ook wel goed gaat doen vooral zo met die koortjes op het einde. Met publiek erbij werkt dat wel denk ik.

Ik vind het wel een mooi nummer, ook een hele mooie clip. Ben benieuwd of het live ook goed overkomt. Daarnaast is goede staging denk ik wel belangrijk in deze.
De reacties uit het buitenland zijn iig heel positief!

2 likes

Ik kijk normaal nooit het songfestival maar ging nu toch even dit nummer op youtube kijken en nu moet ik gewoon huilen om al die lieve reacties uit het buitenland. Ongesteldheid wtf doe je met me?

4 likes

Ik vind deze site trouwens altijd leuk om te volgen, misschien kennen jullie hem al: http://www.eurostory.nl/

Huh ik zag net een stukje van Hongarije in een compilatie en die man heeft toch al eerder meegedaan twee jaar geleden ofzo? Met dat jamalala lied? Vond dat echt heel mooi toen haha.
Ik kan dit ook gewoon googlen natuurlijk.

Edit: ik keek ook altijd filmpjes van een groepje jongens en zij bespraken dan alle liedjes enzo, waren een beetje hysterische mensen en het kanaal heette iets van mimi of kiwivlogs ofzo? Of misschien heel anders haha maar ik kan het nergens meer vinden. Weten jullie wat ik bedoel?

1 like

Ik vind de Nederlandse inzending beter dan verwacht! Ik vraag me alleen wel af of het het Songfestival publiek zal bekoren.

1 like

Ja klopt, hij doet weer mee! Ik had het leuk gevonden als ik zijn liedje leuker vond dan de vorige maar eigenlijk vind ik die van 2 jaar terug beter.
Ik denk dat je wiwiblogs bedoelt?

1 like

Oooh ja thanks! Zat ik toch in de buurt qua naam haha. Ik vind het altijd zo leuk om te kijken wat zij van Nederland vinden. Ik vind het lied van Hongarije ook niet zo leuk als die van twee jaar geleden. Die vond ik echt heel mooi en mysterieus. Hier vind ik niet zo veel aan en ik zag een liveoptreden op yoitube en daar zong hij ook niet zo mooi, wel zonde want hij zou wel potentie kunnen hebben.

Ik heb nu al een paar van dit soort filmpjes gekeken en ik vind dat ook heel leuk, maar ik verbaas me er echt over dat iedereen iets te zeggen heeft over het feit dat hij naakt is? Tuurlijk zie ik dat ook wel, maar ik zou dan alleen opmerken van oh wat mooi symbolisch. Al die mensen zitten helemaal zo van omg ik zag zā€™n kont, hij is naakt!1!!! Doe niet zo raar?

2 likes

Ik was een paar weken geleden voor een sollicitatie een nachtje in Duitsland en toen was er net het nationale songfestival op tv dus dat heb ik in mijn hotel gekeken als voorproefje. Was echt dezelfde sfeer als de Europese finales, compleet met wind- en rookmachines, heftige jurken en ā€˜douze pointsā€™ haha.


Dit had uiteindelijk gewonnen, vind het niet superslecht maar er zaten wel betere kandidaten bij vond ik.

Dit is echt zoā€™n nummer waarvan je de melodie bent vergeten zodra het is afgelopen haha

3 likes

Ik leef echt voor deze bespreking bij DWDD

2 likes

Ik vind Italiƫ wel leuk! Ik heb echt nog maar weinig gehoord haha maar heb echt zin om alles te luisteren en een afspeellijst te maken. Nu nog vrienden zoeken die dit ook leuk vinden om samen te kijken.

Hahaha wtf Portugal???

Oh en waarom doet Gerard Joling niet het commentaar, dat zou pas hysterisch zijn

1 like

Take my douze points.

1 like

Wow

1 like

Trek dan gewoon je hele shirt uit en leg dit gewoon dit tepelvod gewoon bij de poetslappen.

5 likes