Ohh ik heb net pas Australië gekeken en ik ben echt boos over hoe goed die staging is. Dat nummer is echt de hel maar ze kunnen gewoon gaan winnen op hoe de boel eruitziet en hoe die zangeres het brengt.
Nee wel mooie creatie.
Heb net m’n bingo kaarten geprint
Ja ik ben bang dat Australie hierop gaat winnen, die video van de halve finale heeft ook al meer dan een miljoen views
Ik vind het dus echt heel lelijk in beeld gebracht. Ze doet me denken aan een zweefmolen. Nee, ik ben niet zo enthousiast… maar we zullen het zien morgen
Haha ik zie nu echt zo’n strafkamp vol russen voor me die verplicht Sergei op yt moeten kijken.
En russische sjoemelstemmen natuurlijk
Als het aan mij zou liggen gaan ze linea recta naar IJsland of Serhat
Trouwens hoe epic was die ‘solo’ van Noorwegen gisteren. Ik leef echt voor dit soort shit haha
Me too! Ik vind de inzending van Noorwegen echt heel vet. Lof it zo erg dat ik zelfs voor Noorwegen ga stemmen zaterdag (no shame!)
Ik vind Duncan met afstand de beste, als je kijkt naar combinatie van zang, tekst (en dan de betekenis) en persoonlijkheid
Maar…
Qua meer catchy nummers (of die op mij persoonlijk meer indruk zouden maken als ik niet nederlands was) denk ik aan Zwitserland, Frankrijk, Malta en Tsjechië. Dat vind ik meer van die nummers die zo in je hoofd blijven zitten
Maar we gaan het zien morgen, heb er nu al zin in!
Gelukkig heeft het land een mooie natuur.
Hoezo is dat bookmakerspercentage zo vloeibaar? Op basis waarvan stijgt dat, op basis van de biedingen die mensen doen? Of op basis van social media sentiment ofzo?
Ik dacht op de weddenschappen, dus heel veel mensen hebben geld op duncan ingezet
sommige nummers lijken zoveel op elkaar. hopelijk vissen zij daardoor in elkaars stem vijver
Maar de mensen die stemmen, zijn ook de mensen die er enthousiaster in staan denk ik.
Hebben jullie wel eens gestemd?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik ben covers van Arcade aan het luisteren en ‘forumfavoriet’ Yvar duikt ineens op.
Nummer past niet lekker bij z’n stem vind ik… waardeer Duncan nu wel nog meer.
Lol m’n vriend roept “Jezus wat is dit”