https://www.ad.nl/dossier-songfestival-2019/spotify-voorspelt-italie-wint-duncan-derde~a397b0be/
Luisteren Italianen gewoon veel op Spotify of moeten we ons zorgen maken?
https://www.ad.nl/dossier-songfestival-2019/spotify-voorspelt-italie-wint-duncan-derde~a397b0be/
Luisteren Italianen gewoon veel op Spotify of moeten we ons zorgen maken?
Mahmood is in ItaliĆ« een grote artiest, het nummer is net iets luister/radiovriendelijker maar Duncanās performance is imo beter. Al vind ik ItaliĆ«s nummer wel veel sterker.
Net bij rtl boulevard zegt die verslaggever: uit betrouwbare bronnen gehoord dat het nog geen gelopen race is. Hallo, vertel meer. Wie zijn die bronnen. Hoezo weten deze bronnen dit. En dit slaat natuurlijk nergens op, want televoting.
Ik stem san marino vanavond
Ik krijg hartkloppingen van zulke berichten
Ik ook haha. Maar zit nog te denken wie of wat die bron dan is. De juryās krijgen dikke straf als ze lekken. Wie is er nog meer een bronā¦
Ja ik vind Tsjechiƫ ook leuk! En Spanje ook. Maar die heb ik nog niet live gehoord.
MENSEN HIER HEBBEN GEEN SMAAK CONFIRMED
Je hebt gelijk!! Maar toch haha
Hoort er een beetje bij voor mij hoor, lekker hysterisch met zān allen naar die puntentelling kijken vanavond
excuse me waar is chingiz
hahaha de vader van de drummer van hatari is ambassadeur van ijsland voor de UK
en de vader van de niet schreeuwende zanger is ook een diplomaat/ambassadeur
Haha god wat een interessantdoenerij met zijn bronnen. Tuurlijk is het nog geen gelopen race, duurt nog een paar uur voordat ze überhaupt beginnen met die hele kermis.
Toppunt van volwassenheid vind ik trouwens wel echt het stemmen op een ander land tijdens het songfestival haha helemaal als je eigen land zo veel kans maakt. Denk niet dat ik dat ooit ga doen haha.
Ja haha. En ze hebben een bedrijf genaamd āSodaDreamā opgericht als knipoog naar SodaStream wat een IsraĆ«lisch bedrijf is dat niet hƩƩl zuiver handelt met betrekking tot Westelijke Jordaanoever etc.
Haha ja vind hun merchandise heel tof en overweeg ook wel om wat aan te schaffen. Tot snel in het WAYRWT topic hehe.
it was me love it.