Songfestival

Ik denk dat het kind nog niet geleerd heeft dat een dergelijk uiterlijk raar of eng zouden zijn! Als kind vond ik latex kleding ook heel cool, omdat het me aan superhelden deed denken (?), en toen kreeg ik van m’n moeder even de uitleg dat ik geen latex catsuit mocht omdat dit een bepaalde connotatie met zich meebrengt :joy: Kinderen zijn vaak ook gefascineerd door punkers, terwijl oudere mensen er vaak weer een afkeer van hebben puur door wat ze geleerd hebben over wat ‘hoort’.

5 likes

Ik zit vanavond in de trein en kan het niet kijken, maar wil het wel luisteren, en dan het liefst met het tv-commentaar dus met Cornald Maas en Jan Smit. Weet iemand waar ik dat kan doen?

Vraagje: hoe werkt de chat, ik zie hem nergens staan? Ik had al gecheckt of ik hem uit heb staan maar dat is niet zo

ik begreep dat ze de puntentelling dit jaar wederom weer eens anders gaan doen? eerst jurypunten en daarna televotes. dit keer niet de televotes van minst naar meest, maar de ranglijst zoals deze is na de jurypunten afwerken.

nou ik hoop dat iemand deze geweldige uitleg snapt. waar het op neer komt, ik hou geen nagels meer over bij de puntentelling en dit is kut.

3 likes

Heh ik kan niet inloggen om de een of andere reden. Maar kom je met deze link bij dezelfde chat als wanneer het popup scherm opent in het forum zelf? Die heb ik net gevonden haha

I’m in, thanks!!!

2 likes

welke is leuker?

• 1
  • 2

0 stemmers

outfitties voor de jeugd van tegenwoordig voor volgend jaar

hah nee als kandidaten

Even nog mijn telefoon opladen. Anders kan ik straks niet meechatten haha.

Ik hoop echt dat Duncan wint, zou echt fantastisch zijn!
We gaan het zien, spannennddddddd

Houden jullie zelf eigenlijk scorelijstjes bij? Dus dat je cijfers geeft voor de act/zang/liedje oid?

Ik heb toevallig dit jaar wel een lijstje gemaakt (naast m’n bingo kaart) maar ga even kijken in hoeverre ik ook daadwerkelijk ga scoren - of dat het meer zo’n ding is van ‘leuk voor het idee maar doe ik toch niks mee’

Ik heb er echt zo veel zin in, duurt laaaang

Hahaha ja dat je het naar 6 nummers wel best vind. Ik heb wel ook een lijstje gemaakt, maar kijken of ik het volhoud met de chat erbij en ook nog daadwerkelijk proberen te kijken :wink:

1 like

succes allemaal!!!

LOVING YOU IS A WINNING GAME!!!

5 likes

Ik ben best nerveus en vraag me echt af hoe Duncan zich voelt. Zoveel druk door deze positie

5 likes

Zag gister op tv iets over het songfestival dat ze de straat op gingen en allemaal mensen een stukje zongen
Zingt een groepje: losing you is a losing game

Cringe

5 likes

Op de site staat ‘Next, viewers’ points from all participating countries will be added up, and revealed from the lowest to the highest’, dus wel televotes van minst naar meest.

Waarom noemt iedereen bij onderweg naar songfestival bilal uit frankrijk transgender? Volgens mij vindt hij het gewoon leuk om vrouwelijke kleding aan te doen/makeup op te hebben voor zover ik weet

4 likes

KUNST

1 like