Songfestival

Ik gun het hem zo hahaha hoop dat iemand een Facebook event “vote San Marino to the final” creëert en dat viral gaat.

2 likes

tenor

11 likes

Hahahahaha dankjewel :heart:

1 like

Ben te lui om te googelen maar wanneer is het zover?

Ik luister nu de Spotify playlist met alle liedjes. Sommige liedjes zijn echt bagger. ATM: When she go low (x2), she go solo (x2), oh she know oh (x2), she got me dirty dancing

Hoogstandje wel

Edit: foto van de kleuter in kwestie (waarschijnlijk een oude foto maar boeiend)

Haha en steeds terugscrollen naar deze guy :joy:

1 like

Hahaha die tekst is slecht hè? Maar ik vind dit nummer wel heel catchy en sterk in zijn soort. Denk dat ie wel goed gaat scoren.

2 likes

Hahah ja ik hoop eigenlijk ook wel dat hij doorgaat.

Welke liedjes zijn trouwens echt jullie minst favoriete?
Mijne Montenegro want het is net high school musical alleen dan niet catchy, en Georgie vind ik ook meh

1 like

Denemarken sowieso, ik word er oprecht een beetje misselijk van.

2 likes

ik weet niet zo goed wat ik met Noorwegen aan moet. Soms denk ik ah tof, andere keren denk ik huu dit is vaag. Dat heb ik eigenlijk ook met Portugal.

En wat me bij noorwegen irriteert is dat een stukje enorm lijkt het nr monsters van vorig jaar, echt why

wat vinden jullie er van dat je tegenwoordig al maanden van te voren alle nummers kan beluisteren en niet pas op de avond zelf?

Ik ben eigenlijk niet anders gewend. Ik volg het intensief vanaf 2006 en heb dus altijd van tevoren de nummers geluisterd. Ik heb zo maanden voorpret in plaats van maar één week, vind ik juist wel leuk!

1 like

De lyrics van Italië zijn wel echt heartbreaking

ja ik vind dat dus ook leuk! en op de avond zelf zing ik dus mee haha. Ik heb een veel die hard fans in mn vriendenkring en sommigen weigeren de nummers van te voren al te gaan luisteren haha.

haha en om het verhaal compleet te maken: de zanger van zweden is de schrijver van het nummer dat uitkomt voor de UK

Ik vind dat jammer want ik kan mezelf er eeecht niet van weerhouden alles te luisteren en dan krijg je dat je liedjes al zat bent als het eindelijk zover is.

Ik vind Kroatie trouwens echt zoooveel beter als hij in zijn eigen taal zingt

@Krabsalade m’n vriend heeft net uit zichzelf Higher ground opgezet en is nu aan het meezingen haha. Wat een topgozer is het ook.

3 likes

9 likes

Jazeker! Maar hij kon het eerst niet, ging in telgang zeg maar. Dus rechterbeen tegelijk omhoog met rechterarm.

1 like

Is altijd weer 1 die we kunnen afvinken en met Songfestival Bingo :joy:

2 likes

Australië moet sowieso ff gtfo’en van t songfestival.

7 likes