Songfestival

hebben jullie al favo’s?

Ik ben dus echt fan van Italie!

Italië en IJsland!

1 like

Ik, naast Nederland, Griekenland, Litouwen, Azerbeijan en Oostenrijk. Heb grote favorieten als Zweden, Italie en Zwitserland echt onderaan m’n ranking haha. Vind dat echt kutnummers :sweat_smile:. Smaken verschillen blijkbaar nogal haha.

1 like

Ik heb nog niet alles geluisterd maar de liedjes die ik tot nu toe wel leuk vond waren van:

  • Nederland
  • Italië
  • Spanje
  • Tsjechië
  • Engeland
  • Slovenië
  • Letland
  • Roemenië
  • Hongarije
  • Zwitserland
  • Ierland

Dit is m’n voorselectie, haha. Moet nog zien welke echt de favorieten worden.

1 like

Funfact de vader van de drummer van Hatari (IJsland) is de ambassadeur voor IJsland in het Verenigd Koninkrijk. Komisch als je de lyrics leest.

haha oh grappig ik vind zwitserland leuk, maar ik geef eerlijk toe dat ik een hele slechte muzieksmaak heb haha.

Mijn top! Misschien dat er nog wat veranderd, ik hadeerst Italie boven maar die kwam al zo vroeg uit datik hem nu even zat ben haha. (Is gemaakt in My Eurovision app)

2 likes

Ik vind Nederland, Spanje, Zwitserland, en Cyprus leuk.

1 like

oja Spanje vind ik ook leuk!

Ik ga dus naar die Eurovision in concert maar ik hoop dat ik geen fout heb gemaakt, de lineup valt tot nu toe erg tegen :flushed: Zitten wel een paar leuke tussen maar ook veel waarvan ik denk ‘jou hoef ik niet’
Ook zeer leuk, het voorprogramma is Sieneke :zipper_mouth_face:

haha ahh das balen. welke leuke komen er wel?

En sieneke, leuk…

Wat zijn tot nu toe je 3 favorieten?

  • Albania
  • Austria
  • Azerbaijan
  • Belgium
  • Cyprus
  • Estonia
  • France
  • Greece
  • Hungary
  • Iceland
  • Italy
  • Netherlands
  • Norway
  • Portugal
  • Romania
  • Russia
  • Slovenia
  • Spain
  • Sweden
  • Switzerland

0 stemmers

Kan maximaal 20 opties doen dus heb er 20 landen die beetje onderaan bungelen bij de bookmakers eruit gehaald. Sorry als het één van jouw favorieten was!

1 like

en eigenlijk vind ik Rusland ook best een mooi nummer.

maar hij heeft zijn kans al gehad in 2016 ha ha.

1 like

Noorwegen, Belgie en Litouwen ben ik wel blij mee! En ik hoop natuurlijk dat Duncan ook komt haha

1 like

Inmiddels alles gehoord. Enige aanvullingen: Rusland en Armenië. Denk dat ik deze in een playlist ga gooien en dan ga kijken wat er overblijft. :stuck_out_tongue:

Ik luister zelf trouwens echt zelden liedjes van andere landen van te voren. Ik wacht altijd wel af tot de halve finale. Ik ben trouwens wel in voor een ESF meet volgend jaar als we winnen. Ik wil best wel heen dan maar ik heb toch niemand die zo gek is om mee te gaan.

5 likes

Hahaha zó fout, maar ik vind dit echt een heerlijk nummer. Die man die het zingt is zo lekker fout en dat icm met het deuntje vind ik echt heerlijk

1 like

Ik vind die van Ierland ook echt leuk!!

Zijn vorige deelname was veel erger haha vind deze echt catchy

2 likes

Ik vind deze nog altijd zo geweldig haha. Dat het geluid het niet doet in het begin, haar geknepen en nasale stem en slechte articulatie, zijn blikken (vanaf 1:19), dat awkward ge-aahahaah zo tegenover elkaar (2:41). Genieten.

6 likes