Oke stom filmpje. Ik hoopte 8 minuten aan complimenten voor duncan en nederland maar de helft van de tijd gaat het over andere mensen.
hahahahah die chick met een ster op dr poes wil ook dat nikkie host volgend jaar
Ok, ik ben eindelijk uitgehyped en stort nu in Bedankt voor de topavond meiden
Slaap lekker alvast!
Pardon, queen Foureira Nikkie had ook een story geplaatst van haar optreden.
Haha shit nu zit ik met dat lied van Noorwegen in mijn hoofd. Ook irritant dat ik die stukjes van die kale man niet mee kan zingen omdat het klinkt als gekwaak.
I knoooooow! Dit maakt mijn fucking leven gewoon
Hahaha op youtube een Belg in de comments die heel aardig Nederland feliciteert en dan reageert daar iemand op met “kutverraders geen eens 12 punten gegeven” hahahha ik ga helemaal stuk hierom, ik moet echt slapen.
van de televoters hebben we 12 punten uit Belgie gekregen
love u
Ik kan trouwens nog steeds niet geloven dat we gewonnen hebben. Ben echt benieuwd welke stad er gekozen gaat worden voor het festival.
Kan niet wachten op dit soort stukjes met klompen, molens en tulpen
https://trends.google.nl/trends/explore?q=Emma%20wortelboer&geo=NL
Ik hoop dat deze link werkt, maar volgens Google vroeg heel nl zich gister af wie Emma was.
Volgens mij heb ik iets gemist maat wat heeft ze gedaan?
Ons land voor schut gezet
Ik ging er eigenlijk vanuit dat het gewoon in Amsterdam zou zijn (is al ver genoeg voor mij) maar blijkbaar willen mensen Maastricht?
Dan krijgen we zeker André Rieu als openingsact?
Komt het songfestival nu hierheen. Oh god ik hoop zo ver mogelijk van mij vandaan.
Het MECC is geschikt voor een evenement als dit. Het heeft als congresscentrum veel aparte ruimtes, wat nodig is voor het festival.
World forum ook . Ik wil gewoon dat het naar den haag komt
Ik hoorde ergens (op tv?) dat het waarschijnlijk tussen Amsterdam en Rotterdam gaat ivm infrastructuur. Vandaar dat Den Haag sowieso al af zou vallen(wat ik niet echt snap want toch ook goed bereikbaar?) maar dan snap ik Maastricht als optie al helemaaal niet. Sorry limbo’s niks persoonlijks. Ik hoop gewoon dat het Rdam wordt hahah.