Ben benieuwd wat voor slechte inzending we volgend jaar gaan leveren. We moeten het natuurlijk niet twee keer achter elkaar winnen. Iets van Snollebolleke, of Sieneke again?
We kunnen Madonna vragen.
Hahaha like was niet genoeg
Jan smit, die zit altijd iedereen de bekritiseren dus laat maar zien hoe het moet
Vreselijk, ik wil gewoon Rotterdam of Den Haag of zoiets. Rotterdam is de droom. Rollend in glitter naar huis na afloop.
Ik dacht meer aan mijn huis op Airbnb voor miljoenen verhuren
Maastricht kan als stad die duizenden mensen en heisa voor meerdere weken echt niet aan lijkt me. Ik zie dat echt niet gebeuren. Al is het MECC wel heel geschikt en het is symbolisch wel leuk, maar daar houdt het wel bij op.
Kan het niet gewoon bij duncan thuis
Amersfoort, lekker centraal voor NL
Zwolle wil ook graag…
Welcome Europe! Welcome to Eurovision Song Contest 2020 live from the heart of Europe … ZWOLLE!
Jezus ik kon gewoon niet slapen omdat ik nog steeds al die hype voel ofzo hahaha. Ik ben gister zelfs nog met mijn zus en een vriendin naar de hofplein fontein gegaan om als enigen te roepen dat we door zijn en uit het raam te hangen en te schreeuwen Wat een dag was dit. Ik ben ook zo blij dat ik zo overdreven heb gedaan met mijn feestje want het was het echt dubbel en dwars waard. Ik post nog even wat foto’s haha.
WOW wat leuk!!!
en hahahah ga stuk om die australische op dr stok
Thanks! Hahahaha ja toen ik toch alweer de zoveelste persoon aan het uitknippen was dacht ik… waarom eigenlijk niet hun zij staan sowieso al op stokken
haha geweldig!
zien jullie het Anna Nooshin al presenteren volgend jaar?
Ik heb op de een of andere manier het nummer van Aus in mn hoofd, ga eruit! Ben nog steeds zo blij, hoop echt dat ik er naartoe kan!
Dit zou echt fantastisch zijn
Heb net het laatste deel van de puntentelling terug gekeken. Gister totaal niks meer van meegekregen
Mensen op twitter zitten heel zuur te doen over dat het “best in Emmen kan” en het “echt eens buiten de randstad moet”
Bish, er is een reden dat de Randstad de Randstad is. De provincie kan dit toch helemaal niet aan.