Vind die heel erg leuk om te spelen als je met meer mensen bent. Het is een stuk uitdagender dan de normale omdat je boten en treinen moet sparen. Het bord is ook gigantisch groot trouwens.
Zeker leuk, maar het is geen spel dat je er even snel bij pakt haha. Hij is inderdaad gigantisch en je bent er ook best een tijdje aan het spelen als je met meerdere personen speelt.
Heeft iemand een leuk idee qua spellen in de trant van chronicle of crimes (soort cluedo anno 2024 met een app!). Je moet iig allerlei misdaden oplossen en je keuzes in de app hebben gevolg voor het verhaallijn en de kans van slagen
Bedankt voor de tip! We spelen meestal met z’n vieren. Soms wel met z’n tweetjes maar ik zet hem op de lijst!
Sherlock Holmes consulting detective! Per doos 10 mysteries, wel minder modern want zonder bijbehorende app.
Time stories is ook heel tof en Robin Hood
@Tamara Bedankt voor jullie reactie. Klinkt goed! Het lijkt me inderdaad heel leuk met die boten erbij. En dat het lang duurt vind ik helemaal niet erg
@thenerdyintrovert @Maestoso hee bedankt voor deze tips! Ik ga me er eens in verdiepen! Ik ken ze beide nog niet. En dat het wat minder modern is maakt me niet uit, juist het oplossende aspect vind ik zo leuk!
Alice is missing. Is met een app, de uitkomst is ook steeds verschillend.
Ik heb vorig jaar zo’n exit adventskalender gekocht en dat was echt een hit! Zo leuk in elkaar gezet
haha wowww ik loop altijd op dat bedrijventerrein met m’n hond en ik begreep niet wat er aan de hand was met die immense drukte nu snap ik het
Ja die kalender was zo leuk. Ik heb dit jaar een Duitse versie. Maar die was spotgoedkoop in Duitsland zelf, volgens mij 22,50 voor betaald. Heb er weer zin in!
Goeie aankopen @Nox !
Wat is Sky Team toch een ontzettend goed spel.
Hadden het een paar keer via BGA gespeeld, maar nu toch de fysieke versie gekocht.
Echt zonder twijfel het leukste spelletje wat ik ooit heb gespeeld (en dat zijn er 157+).
Wel solo of voor 2 personen, want je speelt het coöperatief. Het spel loopt op beperkte communicatie, wat er heel goed bij past. Maar het moet wel je ding zijn. Ligt binnen een paar minuten op tafel, en 1 “potje” duurt ongeveer een halfuur. Er zitten super veel extra scenario’s + uitbreidingsmodules in de doos, dus je kunt er heel wat uren mee vooruit. En voor een bordspel ook nog heel goed geprijsd.
Wij voelen ons (partner en ik) een super team als we winnen, want je moet elkaar echt helpen. Er is geen ruimte voor een egotripje, want dan verlies je sowieso.
@Nox waar is die outlet precies? En hoe was het met het aanbod en prijs verhouding? Je bent wel mega goed geslaagd zeg!
Ik zag dat white goblin ook best goede acties online had!
@Troepje ik baal dat ik een paar dagen geleden 2 andere spellen heb doorgegeven als verjaardagscadeau, want op basis van deze review wil ik hem echt direct aanschaffen haha. Ik ga de advent acties van 999 games in de gate houden en misschien mezelf alsnog cadeau doen
999 games outlet is best bekend. Is in Almere.
Prijzen vind ik best oke. Soms kan het goedkoper, soms ook niet.
Diversen komen uit de koopjeshoek
Ah ja ik kom uit het zuiden van het land, dus misschien dat het daarom niet bij mij bekend was. Voor wat ik zo snel kan zien zeker de moeite waard dat je geweest bent! Veel plezier ermee!
Van het weekend Fun Fair gespeeld, hierbij moet je een pretpark bouwen. Lijkt op veel bekende bouw een stad/taverne/etc spellen, maar dit spreekt mij persoonlijk meer aan. Leuk ook dat je gezamenlijke en eigen doelen moet bereiken voor meer punten. Grote aanrader!
Haha super impulsief dit spel besteld nav deze review en een korting op bol.com
Eenmaal het spel binnen bedacht ik me dat het hoog tijd zou worden dat ik de speluitleg eens bekijk, maar ik zit echt zo:
Ik kijk altijd een video met uitleg, want met alleen de handleiding snap ik het sowieso nooit.
Misschien dat je daar nog iets aan hebt?!