Ohhhh fijne prijzen zeg
Oh dat zijn wel echt leuke prijzen! Misschien volgend jaar toch maar naartoe
Heeft iemand trouwens het spel kluster? Blijft dat leuk na 10x spelen?
Ik vind van wel! Een vriend van me die echt niet van spelletjes houdt stelde laatst uit zichzelf voor om dit te spelen Is ideaal als je zin hebt in iets makkelijks en grappigs imo
& @Opheliac dit gaat wel om de koopjeshoek (op el dorado na) De gewone spellen vielen wat mij betreft qua korting best tegen. Vaak gewoon hetzelfde als bol of 2 euro korting ofzo
Ik ben dit jaar uiteindelijk niet naar de outlet gegaan, vond de timing met black friday ook niet zo handig qua uitgaven . Ik zag net wel dat je nog een spelletjespakket kunt bestellen bij 999 games. Vind de titels in het pakket wel leuker dan in voorgaande pakketen, had altijd het idee dat daar vooral spellen inzaten die niet goed verkochten, maar dat valt nu wel mee volgens mij:
Waar werd dit dan gehouden?
Almere
Heeft iemand toevallig mandala Stones? Via de advent kalender van white goblin games kan ik hem voor maar €20 kopen. Alleen nu ken ik het spel niet maar het doet me een beetje aan Azul denken. Ik heb al filmpjes op YouTube gekeken maar daaruit kan ik niet herleiden of het leuk is of niet
Voor een Secret Santa op mijn werk heb ik 2 spelletjes die ik kan geven
Shit Happens
Cards Against Humanity (for her)
Ik ken de collega niet echt. Wat zal het best geschikt zijn?
Ik heb ze zelf beide nog nooit gespeeld
Wat leuk! Als je haar niet zo goed kent zou ik voor Shit Happens gaan. Die is wat algemener. Cards against humanity vind ik zelf heel leuk maar veel mensen in mijn omgeving vinden het saai of niet grappig, dus Shit happens is naar mijn mening een veiliger cadeautje
Jaa dankjewel! Die had ook mijn voorkeur na wat inlezen.
Het moest een cadeau zijn voor een lach op je gezicht, prefect dus
Wingspan Azië is eindelijk te bestellen bij 999games! Ben benieuwd, ga 'm bestellen met m’n 20% kortingscode van thuisbezorgd
Leek me leuk om Pandemic Legacy cadeau te doen aan iemand, maar jeemig, 65 euro voor zo’n spel? Die had ik niet helemaal zien aankomen
Je bent er wel 13 x minstens 2 uur mee bezig. Ik vond legacy 2 echt zo leuk! Ook dat het steeds moeilijker werd. Zou er nog wel 1 willen doen met een vaste groep.
Bij Alternate kost Pandemic legacy seizoen 2 nu 45 euro
Mijn kerstpakket is Paleo geworden(je kon kiezen en de rest was meh). Nu heb ik de concentratie van een fruitvlieg dus op youtube leek t ingewikkeld. Speel voor namelijk met twee, is dat leuk en te doen?
Ja, vind ik wel! Eerste keer is even doorheen komen, maar het makkelijkste is ‘gewoon’ spelen met de handleiding erbij.
Als je kaal die handleiding gaat lezen kan je het wel 10x lezen denk ik, dat hadden wij in ieder geval.
Ik vond dat leuk met zn tweeën! Maar ik speelde het wel met iemand die het al een keer eerder had gespeeld, dus dat scheelde wel.
Zijn er ook solo spellen? Ik vind het soms best jammer dat ik niemand heb om een spelletje mee te spelen op random momenten
Clever kun je alleen doen zo uit mijn hoofd. En echt nog wel meer geloof ik