Spiritueel topic

Mocht iemand het trouwens nog interessant vinden, ik heb hetzelfde documentje ook nog voor type 4

Haha ja check: https://nl.wikipedia.org/wiki/Forer-effect best wel grappig experiment

Maar ja, ik heb dus hetzelfde! Ben trouwens heel benieuwd in hoeverre wij dan met elkaar overeen komen als allebei tweeling & type 7 haha.

Al is vissen mijn ascendent, niet m’n maan :stuck_out_tongue:

2 likes

ik 3 juni! volgens mij ben jij wel 1 jaar ouder

Ik ontmoette trouwens laatst voor het eerst iemand die op dezelfde dag als ik geboren was (dus ook jaartal). Was een vriend van de vriend van een vriendin van m’n bff (volg je het nog). Kende 'm dus niet maar we hadden meteen een klik en het was zo gezellig! En toen kwamen we er later dus achter dat we op dezelfde dag geboren waren, echt leuk.

1 like

Ja een van mijn bffs heeft dat dus ook! Al zie ik ook altijd wel weer kleine verschillen.

Samenvatting

Wij zijn denk ik allebei heel open (als in: behoefte tot delen? als ik bijv naar je stories kijk en ik dan m’n blog)? Dat zit bij mij echt al vanaf kinds in me.

Maar ik denk wel dat jij extraverter bent dan ik misschien.

Maar goed, mocht iemand nog aanraders hebben voor interessante boeken over sterrenbeelden dan hou ik me aanbevolen! Horoscopen heb ik minder mee, maar dus al die omschrijvingen van sterrenbeelden etc vind ik wel interessant!

1 like

Ik ben een leeuw @Jeg

Zit nu mn reading te kijken van die meid maar ik word er helemaal naar van want ze heeft gelijk maar ik weet niet wat ik moet doen haha

1 like

Haha ja herkenbaar hoor. Met m’n blog ben ik eigenlijk gewoon een narcist :’) Maar ik stond als kind al voor de spiegel denkbeeldige tv-programma’s te presenteren en ik praatte ook altijd heeel veel in mezelf haha, beetje in combinatie met dagdromen.

Maar ik vind dat delen ook gewoon heel leuk en ik word echt gelukkig van nieuwe contacten leggen, vooral als dat zo spontaan gebeurt. Merk wel dat ik de laatste paar jaar wat meer huismus ben geworden, minder last van fomo en meer behoefte aan avondjes alleen.

(overigens: ik vind je stories juist leuk! Ik vind het namelijk ook leuk als anderen veel delen, zolang het oprecht/authentiek is)

1 like

Ja ik kan ook heel dominant zijn maar tegen jou zou ik dat nooit zijn, het is een gevoel

Bedankt voor het delen van die reading zeg, ik ben er ff stil van. Ga lekker douchen en slapen nu

2 likes

@Jeg

Heb er laatst over nagedacht om ook te beginnen met tarot. Heb je daar misschien tips voor? Hoe ben jij begonnen? Weet echt niet waar te beginnen haha

TEhm naja je hebt dan “buitenaards” leven in andere dimensies. Zoals wij ze aliens noemen denk ik. Zij leven in een paralel universum en ik geloof ook echt dat ze onze aarde hebben bezocht. Eh tijdens zo’n channel sessie maken ze contact met met jouw hogerbewustzijn en kunnen je zo met vanalles helpen. Echt super bizar, alles klopt ook.
Eh je hebt ook channels zoals Bashar. Die komt dus uit een paralel universum. Moet je maar eens opzoeken echt zooooo interessant. Die vertelt over het leven op aarde en beantwoord vragen die mensen stellen zoals wat is mijn doel hier op aarde etc etc. Bashar vertelt heel veel over je enthausiasme volgen en dat dat een van de laws is zegmaar (ff kort uitgelegd).
Oke ik weet niet of je t snapt kan hier uren over lullen. Mocht t onduidelijk zijn hoor ik t graag haha.

2 likes

@Jeg yessss eindelijk iemand waarmee ik bevindingen mee kan delen

1 like

Ligt eraan op welke manier je het wil benaderen, kan allebei

Dan is een apart topic misschien wel handig haha

2 likes

Ik zou je echt Bashar aanraden denk dat je dat mega interessant vind. Heb ook een goede film van hem in de categorie unaknowladged. In die film legt die heel gedetailleerd meerdere topics uit. Kan m wel voor je regelen als wil!

En ja unaknowledged. Ben heeel blij dat die uit is gekomen en ook een groter publiek trekt nu. Sta wel echt achter die docu. Het begin had wat minder shocking mogen zijn van mij, maar ach:p Vraag me ook af hoe mensen dit als onzin kunnen bestempelen terwijl ze (in mijn ogen) echt wel met goede feiten komen waar je zegmaar niet echt onderuit kan Jij?

Ja dat was wel een domper
 maar we hebben nog altijd de Phoenix lights. Zooo bizar verschijnsel was dat!

Eh ja spiritueel i dont know. Ik koppel het er deels aan omdat ze ons veel dingen te vertellen hebben die met spiritualiteit te maken hebben, maar misschien hoort t hier niet thuis haha.

2 likes

Leuk topic en die test klopt echt exact!! Ik heb op helper 19 punten en op perfectionist 14 punten. Een vriendin van mij weet aaaaalles over sterrenbeelden en zit altijd heel gefascineerd naar haar te luisteren. We zijn allebei waterman! Mijn man is tweelingen, schijnt goed samen te gaan met een waterman :sunglasses:. Ik vind het allemaal meeega interessant maar weet er eigenlijk nog veel te weinig over om verder een goede bijdrage te leveren, sorry :sweat_smile:

2 likes

Thanks voor de genoemde sites allemaal. Zo freaky om te lezen dat zoveel dingen kloppen op basis van je sterrenbeeld. Op egf werd een tijdje terug ook een goede site geplaatst, weet 'm zo snel even niet meer. Daar kreeg je ook hele voorspellingen uit. Weet iemand welke ik bedoel?

Ik vind dit ook superinteressant! Waterman hier. Toch vind ik de beschrijvingen die ik tegenkom van de Waterman soms nog best wel van elkaar verschillen. In sommige dingen herken ik me heel erg, in andere dingen totaal niet. Welke site vinden jullie een goede beschrijving geven?

Als ik kijk naar de match met mijn vriend (kreeft) herken ik wel veel dingen. Helaas zeggen ze ook dat we in principe niet zo’n goede match zijn haha. Wat ik heel leuk vond, toen ik nog niet zo lang samen was met mijn vriend heb ik hem opgebiecht dat ik onze sterrenbeelden match had opgezocht en dat het niet zo positief was, toen vertelde hij dat hij dat ook al had gedaan. Leuk dat hij er ook in geïnteresseerd was.

1 like

Leuk!
Ben zelf een kreeft en merk al dat ik niet zo geliefd ben hier hahah maar herken wel veel van mn sterrenbeeld.
Heb ook een hoop edelstenen thuis en vind t geweldig om in van die nieuwetijds winkels rond te slenteren. Wil ook super graag een keer regressie therapie gaan doen, maar dan echt naar mn vorige levens ook. Iemand ervaring mee?

1 like

Ik denk dat je nooit echt een 100% match kan krijgen van websites op internet qua beschrijvingen, je kan wel een keer je birth chart bekijken, zoals hier. Je sterrenbeeld/persoonlijkheid is dus gewoon opgebouwd uit meerdere posities, waarbij men vooral kijkt naar je sun/moon/rising. Ik heb mijn sun in pisces, moon in taurus en rising in aquarius. Voor mij verklaart al veel meer dan als ik alleen naar mijn sun sign zou kijken.

4 likes

Ik ben ook tweelingen! Ik herken wel dat open minded en direct zijn.
Maar aan de andere kant ben ik ook een enorme twijfelaar, dominant
 etc dus ik herken me wel in alle sterrenbeelden? Vandaar dat ik niet zo goed weet wat er van te geloven maar vind dit wel interessant om te lezen!

kreeft meldt zich, haha

4 likes