Spiritueel topic

Omg vet lief @Jeg.
Ben vet benieuwd.
Laat maar weten of je zin en tijd hebt :slight_smile:

Ik stuur je een berichtje :slight_smile:

@Jeg
Ik stuur je ook een berichtje als het mag.

Jaaa vind ik ook! Van alle ā€˜astrologieā€™ apps die ik heb gedownload is The Pattern echt heel erg accurate en ook niet te zweverig qua look and feel, voelt ook wat serieuzer aan.

1 like

Ik weet hier verder niets van maar vind dit wel een interessante theorie, zou je er meer over kunnen vertellen hoe je dat dan voor je ziet?

Heeft iemand misschien enig idee welke edelsteen dit kan zijn? :blush:

Rozenkwarts?

1 like

Hm ja daar zat ik ook aan te denken, maar hij is wel erg licht ā€˜rozeā€™ met ook een soort witte delen ertussen. Maar misschien dan toch?
Bedankt in ieder geval!

1 like

Snap wel dat je twijfelt, ik weet ook niet zeker wat het is. Rozenkwarts kan soms heel licht roze zijn met veel wit erin waardoor het ook wat melkachtig wordt. Bij ruwe rozenkwarts is dit vaak duidelijker te zien. Ik heb een tijd als bijbaan in een edelstenenwinkel/museum gewerkt en daar kwamen ook wel eens mensen met hun eigen steen om te vragen wat voor soort edelsteen het was. Dus je zou altijd langs een winkel kunnen gaan :smile:

Hm melkachtig komt inderdaad wel overeen! Heb niet echt een winkel in de buurt maar kan ik inderdaad wel eens overwegen wanneer ik in de buurt ben!

1 like

Houden mensen zich hier bezig met de law of attraction? Misschien @Jeg?
Ik dacht, misschien helpt het me wel bij daten? Niet perse om een geliefde te ~manifesteren~, maar ik heb van te voren wel altijd een soort van pessimistische insteek, anticiperend op dat het sowieso wel mis gaat. Ik vind zelf dat ik me daar niet perse naar gedraag (dat zou natuurlijk van invloed zijn dan), maar soms vraag ik me af door zo negatief te denken ik het ook in de hand speel, soort selffulfilling prophecy? Wat zou er gebeuren als ik er gewoon in ga met het gevoel: dit gaat leuk zijn, ik ga het naar mā€™n zin hebben, we gaan er iets leuks van maken.

Volgens mij was er ooit een topic over maar dat is snel doodgebloed na wat discussies.

Ik denk zeker wel dat je gedachtegang in bijvoorbeeld zoā€™n situatie mee kan spelen. Ik kan het vergelijken met naar het werk gaan; wanneer ik opsta met idee dat ik er echt geen zin in heb, word het vaak ook zoā€™n dag waar ik zuchtend en steunend doorheen kom.
Wanneer ik opsta met positieve gedachtes; ik heb er zin in! Word leuk, komt goed. Dan heb ik ook een veel leukere dag.
Dus in die zin denk ik zeker dat je eigen gedachtegang meespeelt in hoe we iets ā€˜doenā€™.

Deze app ben ik ook aan het testen, heel prettig af en toe die notificaties en vind het redelijk overeen komen tot nu toe

1 like

@lapzwans ja dit denk ik ook! Ik doe het bijv ook met sollicitaties, dan ga ik er al in met het idee ā€˜ik ga ze sowieso overtuigen, ik ben precies wat ze zoeken, etcā€™ en ik heb echt het idee dat dat werkt! Want als jij er in gelooft dan is de kans veel groter dat je dan ook kan overbrengen naar iemand anders. Als je al binnenkomt met een sombere blik en een onzekere uitstraling, waarom zou een onbekende je dan opeens helemaal fantastisch vinden? Gaat ook op voor daten vind ik!

Maar dit vind ik nog wel wat anders dan law of attraction. Ik geloof niet dat je alles wat je wil aan kan trekken of dat je het niet genoeg wilde als het dan niet lukt. Je hebt nog steeds te maken met superveel invloeden van buitenaf die bepalen of jij wel of niet iets krijgt. Maar met een positieve spirit ergens in gaan is denk ik nooit verkeerd :woman_shrugging:t2:

4 likes

Hoi! Ik ben niet erg spiritueel aangelegd, maar sta er wel voor open. Nu ben ik wel nieuwsgierig naar een reading of healing. Iemand hier ervaring mee? Ben zo benieuwd wat het me zou kunnen brengen! Vind het vooral lastig om er achter te komen wat het precieze verschil tussen beide is en voor welke vragen je wat het best kan inzetten.

2 likes

Ik heb geen idee wat dit is, maar klinkt wel super intrigerend haha. Ben een beetje jaloers

1 like

Wow! Klinkt alsof hij volledige controle heeft over lucide dromen. Best wel tof eigenlijk!

Dat laatste herken ik ook!! Als ik weet dat ik droom en het is een kutdroom (eng), dan doe ik dat ook haha. Maar komt niet heel vaak voor gelukkig.

Goh een heel concreet doel kan ik niet echt formuleren, weet niet of dat slecht is haha? Zou vooral wat meer inzichten in mezelf willen krijgen, in mijn persoonlijkheid en waar ik sta en misschien waarom ik doe wat ik doe. Misschien wat vaag, laat ik zo zeggen dat het me interessant lijkt om eens een ā€œfrisse en vernieuwendeā€ blik op
me te laten werpen vanuit een nieuwe invalshoek.

Wat fijn dat je me nog over iets anders tipt! Thanks! Ik ga eerst eens wat researchen en als ik specifieke vragen heb stuur ik je zeker een DM!

1 like