Goh een heel concreet doel kan ik niet echt formuleren, weet niet of dat slecht is haha? Zou vooral wat meer inzichten in mezelf willen krijgen, in mijn persoonlijkheid en waar ik sta en misschien waarom ik doe wat ik doe. Misschien wat vaag, laat ik zo zeggen dat het me interessant lijkt om eens een “frisse en vernieuwende” blik op
me te laten werpen vanuit een nieuwe invalshoek.
Wat fijn dat je me nog over iets anders tipt! Thanks! Ik ga eerst eens wat researchen en als ik specifieke vragen heb stuur ik je zeker een DM!
Misschien kan je eens wat opzoeken over astral travelling/out of body experience. Mensen treden dan ook uit hun lichaam en zien zichzelf inderdaad en kunnen vanuit daar naar de toekomst bijvoorbeeld of naar andere dimensies/werelden. Wat er gebeurt is dat je lichaam gaat slapen, maar je bewustzijn niet.
Sommige mensen hebben zo’n ervaring net als jouw vriend en gaan daarna oefenen omdat ze nieuwsgierig zijn naar meer. Een voorbeeld is naar (vreemde) plekken gaan en dan checken of het ook klopt zoals het eruit zag in je ervaring. Super bijzonder dat hij dit kan ik zou hier echt zo veel mee gaan experimenteren haha.
Wat apart! Het klinkt wel een beetje als die testen in divergent. Afwijkend misschien? (Grapje hoor. Ik heb echt geen idee wat dit kan zijn en ook echt nog nooit gehoord. Denk wel dat salsa je nieuwsgierig bent en dus heel goed je dromen kan sturen dit gewoon echt lucide next level dromen zijn. Is hij wel altijd uitgerust dan?)
Ik wil graag een edelsteen aan een kettinkje. Het liefst in hartvorm. Twijfel op dit moment tussen rozenkwarts en bergkristal, maar die passen dan weer niet bij m’n sterrenbeeld (waterman), dus ik weet het nog niet helemaal. Zijn er hier meer mensen die een edelsteen bij zich dragen en heb je dan het gevoel dat je verschil merkt?
Ik weet niet of dit helemaal het juiste topic is om mijn vraag te stellen, maar ik vraag me af of mensen die ‘spiritueel ingesteld zijn’ nog anders met de dood ‘omgaan’. Misschien een beetje vaag omschreven, ik kan me ook niet helemaal goed uiten. Geloven jullie in tekenen vanuit iets, nadat iemand is overleden?
Mijn opa is gisteren overleden en de hele dag zijn er toevalligheden die ik link hieraan. Zo lag hij al een aantal dagen op sterven en heb ik herinneringen opgehaald met mijn vriend. O.a. over tuinkabouters die ik vroeger van opa kreeg maar ik had geen idee meer waar die gebleven waren. Nu kwam ik gisteren na zijn overleden bij mijn opa’s huis en wat zie ik opeens staan? De tuinkabouters. Gisteravond was ik in de sauna met opgietingen, waar ze ook een soort shows geven. Derde keer dat ik deze zie; eerste 2x hetzelfde, gisteren opeens met beelden van engelen en ook wel gevoelige liedjes. Toeval? Ik wil graag geloven van niet. Maar ik kan het ook niet ergens aan koppelen ofzo
Ik heb de maansteen even gegoogled en die ziet er ook mooi uit! Ik vind vooral de werking van rozenkwarts wel bij me passen, maar misschien koop ik er gewoon meerdere om af te kunnen wisselen… Laad jij ze ook nog op een speciale manier op?
@Amoruccio ik heb weinig ervaring met de dood (gelukkig), maar ik geloof zeker dat toeval niet bestaat en dat je tekenen om je heen kunt ervaren van overledenen. Denk dat dat gewoon kleine boodschappen zijn van hee, ik ben nog bij je en ik zie je. Juist heel mooi dat je dit ervaren hebt!
Wat geweldig dat je dat hebt kunnen bereiken! Mooi verhaal.
Ja haha super vet, in jip en janneke taal kan hij rijdreizen inderdaad! Heel bijzonder hoor hier kun je super vette dingen mee doen ook bijv vermiste mensen opzoeken etc.
Edit: HOE VET dat hij dingen in zn droom oefent en dan in het echt maakt. Je vriend heeft echt een bijzondere gave joh.
Ik wil dit ook.
Iemand ooit naar een spirituele beurs geweest?
Ik heb mijn eerste steen gekocht. Heel gek eigenlijk want ik zat op de lijst te kijken van de winkel van welke stenen bij je geboortemaand passen en ik pakte deze op mooiheid en gevoel. En later las ik het boekje en de steen past zó goed bij mij en mijn issues. Voel ook heel sterk de behoefte haar de hele tijd vast te houden. Het is een heliotroop. Maar wat nu? Wanneer moet ik haar opladen en hoe kan ik het best voor haar zorgen?
Dankjewel!!!
Ik heb een ketting gekocht met een edelsteen, sardonyx. Ik wil namelijk een ketting dragen en ik vind zo’n winkeltje met allemaal stenen wel leuk. Binnenkort ga ik misschien nog een steen halen maar ik kan moeilijk kiezen
Ja ik haha! In Ahoy Rotterdam…heb je een specifieke vraag?
Heb je een bepaalde YouTuber die je hiervoor kijkt of meer verschillende?
Nieuw, zo blij mee.
Gister heeft een collega tarot voor me gelegd en ik vond het erg fijn en wil natuurlijk ook een set. Welke hebben jullie?
Ohja en ik voel me zelf een beetje een indringer in dit topic. Maar ik zit al maanden zo slecht in mijn vel en niks werkt, dus ik wil dit gaan ontdekken. Tot nu toe vind ik het heel fijn.
Riders Waite is een leuke om mee te beginnen. Dat is wel de bekendste ook voor zover ik weet!