Spiritueel topic

Reiki is (mijn vrije vertaling) door middel van energie mensen healen. Ik weet niet of er een naam is voor wat jij ervaart.

Heeft iemand ervaring met/kennis over het veelvuldig zien van ā€˜dubbele cijfersā€™? Bijvoorbeeld, ik zie soms gedurende bepaalde periodes heel veel tijden zoals 12:12, 14:41, 20:02, etc. De vorige keer dat dit opvallend vaak gebeurde, kreeg ik vrij opeens de mogelijkheid om uit huis te gaan (en dit ook gedaan, was een succes, haha), waarna het zien van zulke cijfers stopte. Nu zie ik sinds een week of twee weer veel dubbele cijfers. Weet iemand wat hier achter kan zitten en/of wat ik hier mee moet? Of denken jullie dat ik het meer zie omdat het me nu opgevallen is en ik er iets alerter op ben?

2 likes

Ik heb dit ook en als ik dan vaker een bepaald cijfer zie dan kijk ik op deze website: http://sacredscribesangelnumbers.blogspot.com/p/index-numbers.html?m=1

Erg uitgebreid en heb er vaak veel aan :upside_down_face:

3 likes

Bedankt voor de tip!

Zie jij de cijfers ook al een soort voorbode voordat er iets ā€˜grootsā€™ gebeurt in je leven?

1 like

Ja! Kijk en of het nou wel echt of niet echt is het beinvloed me positief en dat vind ik vooral belangrijk (net als met edelstenen). De betekenis van een nummer kan me er bijvoorbeeld ook bij helpen om meer naar iets toe te werken, snap je wat ik bedoel?

En vaak rijmen de cijfers ook wel met het proces waar ik op dat moment bezig ben in mn leven!

1 like

Ik ben me voor het eerst aan het verdiepen in kristallen en kwam hier via de zoekfunctie. Ik stond op het punt om dit boek aan te schaffen maar twijfel nu toch. Heb je inmiddels meer gelezen en is er iets dat je wel zou aanraden?

Leuk dat je het vraagt alleen heb ik helaas verder nog niks over kristallen gelezen. Geen tips dus!

Ik heb het boek Crystal Muse, vind die heel fijn en duidelijk. Wel in het Engels.

1 like

Ik heb voor nu de kristallengids van Judy Hall besteld, misschien dat ik mijn collectie later nog uitbreid.

Hallo edelstenenkenners, ik heb van een vriendin prachtige edelstenen gezien en heb meerdere dingen op het internet gelezen over het opladen en reinigen van de stenen. Ik wil ze met volle maan opladen maar las ook dingen over eerst zuiveren met water maar dat dat niet met alle stenen kan. Hoe doen jullie dit? Ik weet ook niet precies welke ik allemaal in mā€™n bezit heb dus zoek ook nog naar een handige site waar ik ze kan identificeren.

1 like

Hoi!

Het klopt idd dat je niet alle stenen mag reinigen met water, maar ook niet met zout bijv.
Een makkelijke manier om edelstenen te reinigen is met wierook, mag bij elke steen! Even een handige tutorial haha;
Welke wierook?
Witte salie, heilig hout, reinigende wierook
Wanneer:
Bij nieuw gekochte stenen en na gebruik van stenen.
Welke stenen:
Alle stenen, voor barnsteen niet afdoende.
Werkwijze :
Zorg dat de stenen door de rook worden aangeraakt/omhult.
Benodigde tijd:
2-3 minuten, of langer als nodig is.

Vind dit zelf een fijne site om de betekenis en werking van edelstenen op te zoeken, maar je kunt niet op kleur oid zoeken. https://www.semoea.nl/werking-edelsteentherapie/meer-over-stenen/

En op deze site kun je ook op kleur zoeken!

3 likes

Wauw mega uitgebreid antwoord, fijn! Precies de info die ik nodig had. Eerst maar even puzzelen met welke ik heb (wordt bingo spelen denk ik haha) en dan reinigen.

Voelen jullie je ook anders nu door deze coronatijd? Dat alles wat heftiger binnenkomt? Veranderingen ect.?

Je mag me ook een foto Pbā€™en dan zoek ik met je mee!

1 like

Ik reageer op een heel oud bericht, maar ik heb hetzelfde als jou. Zie veel dubbele cijfers en ben nu aan het twijfelen of dat niet gewoon komt doordat ik er nu veel op let. Had er laatst al wel wat over gelezen dus ik ben op de momenten gaan letten, maar het is heel random voor mijn gevoel. De ene keer als ik aan het werk ben, dan als ik vrij ben en niks aan het doen ben of juist als ik vrij ben en met iets simpels bezig ben, zoals eten in de magnetron zetten ofzo.
Ben jij er nog achtergekomen waarom de nummer voor jou getoond werden?

1 like

Ik heb zelfs het idee dat het sinds de coronacrisis iets minder is geworden, maar ik zie het nog steeds wel regelmatig. Misschien inderdaad ook omdat ik er meer op let, ik vind het maar lastig te interpreterenā€¦

En @flazeda ik zie de laatste twee weken continu dubbele cijfers. Twijfel dan of ik het me niet inbeeld maar ik unlock mijn gsm zo vaak exact om bv. 12:12, 14:14 en 14:41 enz. En dan niet omdat ik vaak op mā€™n gsm zit :grin:. Of met een online bestelling die dan net op 31,13 uitkomt ofzo. Echt een gek gevoel.

Is het geen idee om eens te kijken naar andere manieren om te achterhalen wat je ā€œverteldā€ wordt? Zo zag ik vaak 12:34. En ik heb eens gehad dat als ik met tarot bezig was, er altijd de temperance kaart tevoorschijn kwam (twee maanden lang).

Via die site die genoemd werd en (en soortgelijke sites) kwam ik achter de betekenis ervan. Met die kaart kwam ik er zo niet uit: toen heb ik echt actief moeten pendelen en specifieke vragen via tarot moeten stellen.

Ik bedoel dus te zeggen: als je voelt dat er een betekenis achter zit, misschien kan je proberen die via andere manieren te verduidelijken?

1 like

Ik heb nu een astrologie app Co Star en hij is zo on point. Bij elke daghoroscoop denk ik wajo. Het is gebaseerd op al je sterrenbeelden. Hebben jullie nog tips voor andere goede apps?

In dit topic werd The Pattern aangeraden, die vind ik ook erg on point!

1 like

@Jeg ik stuur je ook een berichtje :relaxed:

1 like