Spiritueel topic

@ezw ohhh ga gelijk een dm sturen!

Hoe gaat dat dan nu in Corona? Via videobellen of hoe moet ik me dat voorstellen?

Zij zit hier toch??

Ik heb maandag ochtend een bestelling geplaatst en heb nog niets gehoord. Als ik dinsdag nog niets gehoord heb dan stuur ik haar woensdag ochtend wel even een berichtje. Er stond bij 7 werkdagen toch? Maar ging er daardoor wel vanuit dat je ergens binnen 2 weken na aankopen die Reading zou hebben? Niet dat het dadelijk weken wachten is?

1 like

Leuk!!

Ik heb vandaag mail gehad en heb mijn afspraak meteen begin februari!

2 likes

zo leuk, ik heb ook een afspraak staan!

1 like

Ik heb een reading bij haar gehad en kan haar echt heeeel erg aanraden! Super fijn gevoel aan overgehouden en echt extreem on point alle kaarten die ze trok en wat ze daarbij vertelde.

7 likes

Kijken jullie weleens tarotvideos op youtube? Ik ben echt verzot op pick-a-card videos. Mijn lievelings youtuber momenteel is Lumiere, maar ik zou het leuk vinden om ook wat anderen te kunnen volgen. Hebben jullie aanraders?

2 likes

Ik kijk altijd naar the illest illuminator - fijne manier van duiden en straight to the point.

@Jeg wat een chill lijstje, thanks voor het delen! Heb vnv nu weer wat te kijken :nerd_face:

2 likes

Bedankt voor je aanbevelingen!

Mijn favo is Sarah Vrba!

1 like

ik ook, en het was echt bijzonder!! wow, moet er nog even van bijkomen maar ik wil dit echt vaker doen. Ook echt een leuke meid.

1 like

Ik wil echt heel graag mijn ‘hoekje’ uitbreiden met een mooie amethist waxinelichthouder. Maar krijg de indruk dat dit ineens ook ‘hip’ is waardoor ze veel duurder zijn dan eerst. Heb er in mijn studententijd een gehad ( gesneuveld tijdens verhuizing :sleepy:) maar kan mij niet herinneren dat ik er toen rond de 60 euro voor heb betaald.
Weet iemand een betrouwbare webshop die amethist waxine licht houders verkoopt? Of is dit idd nu de prijs ( dan even wachten tot mijn verjaardag).

Edelstenenfee
Maar ze zijn wel duur

Ik heb ook net mn reading gehad van Tamara, was echt heel mooi. Maar ik moet wel even nadenken nu want ik had het heel anders verwacht

4 likes

De uitslag zeg maar

1 like

Heb ook gepland staan,hadden jullie met een specifieke vraag /thema gedaan? Of algemeen meer ?

Ah thanks! Leuke webshop :smiling_face_with_three_hearts: Zoek ze alleen iets robuuster. Maar na wat gegoogle denk ik dat ik mij bij de prijs neer moet leggen :woozy_face:

1 like

Welke spirituele accounts volgen jullie zoal op instagram?

1 like

Pleiade tilburg heeft ook een webshop. En anders weet ik het niet goed!

1 like