Heb naar aanleiding van de berichtje hier ook een reading gedaan bij Tamara! Echt heeeeel fijn. Was eerst een beetje sceptisch maar ze wist precies uit te leggen waar ik de laatste tijd tegen aan hik. Echt fijn dat ik nu weer stof tot nadenken heb!
Hoeveel vraagt Tamara eigenlijk voor zoān reading? Ben nu wel benieuwd!
Ik heb ook een reading bij haar gepland! Vond haar via dm al heel prettig en betrouwbaar overkomen dus ik ben heel benieuwd (:
Ik ga een spiritueel coachingstraject aan met een meisje op instagram, ik zat vroeger met haar op de opleiding en toen vond ik haar maar raar, maar we hebben elkaar echt gevonden. Alleen jammer dat de eerste tarotkaart die ze trok luiheid was
Ik ga binnenkort ook een reading bij haar doen! Heel benieuwd
Ze heeft het maar druk met al die forumleden, echt leuk
Ik zit er nu ook aan te denken om een afspraak bij Tamara te maken. Vind het wel heel spannend. Wat is precies het verschil tussen een kaartlegging en een reading?
Thanks!
Ik heb Tamara ook een berichtje gestuurd, ben echt heel benieuwd!
Hi allemaal, ik ben nieuw in dit topic. Ik ben nog erg ontdekkend op spiritueel gebied en merk dat ik er in periodes meer voor open sta. Die tarot reading klinkt wel heel boeiend eigenlijk, zou het graag eens willen meemaken. Ik heb alleen geen instagram haha en kan de pagina van Tamara niet openen⦠Kan ik haar op een andere manier bereiken?
Ze zit ook op het forum, ik stuur haar wel een berichtje
Dank!!
Ik dm je haar mail
Tamara is geweldig ik hou van haar, kan het echt niet genoeg aan beleven!
Zou je m misschien ook naar mij kunnen sturen? Ik kan haar op een of andere reden geen dm sturen.
Ik ben ook gezwicht voor een Reading bij Tamara haha
Ik heb vandaag met twee vrienden tarotkaarten gelegd. Mijn vriend heeft het Crystal Visions deck en hier zit āThe unknown cardā in. Die kaart betekent dat hetgeen waar je naar vraagt nog niet klaar is om ārevealedā te worden aan de vrager.
Nu is het zo dat bijna iedere keer dat ik een vraag stel over liefde of relaties, deze kaart in mijn reading naar voren komt, wanneer hij dit deck bij mij gebruikt. Over hele lange periodes ook. Ik vind dat zo bizar!
Ik weet verder niet zo goed waar ik heen wil met deze post, haha. Ik wilde het gewoon even kwijt, denk ik. Heeft iemand ervaring met dit deck?
Vandaag ook een reading bij haar gehad. En ze voelde me zo goed aan. Echt, heb wel vaker in het verleden zoān online reading gedaan, maar niet zoals dit. Voelde āechtā bij gebrek aan betere verwoording.
Ga vaker terugkomen (als ze niet supervol is). En heb nu ook zin om me er zelf in te gaan verdiepen (tarot).
Naar aanleiding van jullie berichten heb ik ook een reading bij tamaravank geboekt, ben benieuwd.
Ik heb in het verleden ook een cursus tarot gedaan en ik āvoeldeā er helemaal niks bij, as in had het gevoel dat ik maar iets aan het doen was haha. Maar geloof wel dat er mensen zijn die dit wel kunnen