Ik heb altijd wel interesse gehad in het spirituele, maar het nooit echt ervaren.
Ik heb vorige week best wat heftigs meegemaakt met een man waar ik 8 maanden mee datete. Ik was er zo kapot van. Ik kon niet eten, niet slapen. Schoot midden in de nacht wakker en iets in mij zei “doe je rozenkwarts ketting om”. Een vriendin van mij is al een paar jaar bezig met spiritualiteit en healings en heeft sinds kort haar eigen bedrijf geopend. Ze vroeg aan me of ze mij een healing mocht geven.
Vanaf de dag dat de situatie had plaatsgevonden tot de healing heb ik met zo’n zwaar adrenalinegevoel gelopen iedere dag. Was constant aan het huilen etc. Tijdens de sessie heeft ze gekeken welke chakra’s uit balans waren gebracht en heeft ze deze weer in balans gebracht. Toen ze mij vertelde wat de effecten zijn van de disharmonische chakra’s was dit ook zo toepasselijk met hoe ik mij voelde. Mijn hartchakra gaf wel veel energie af, waarschijnlijk door mijn rozenkwarts ketting. Toen we klaar waren voelde ik zo’n intense rust en was ik weer in staat om normaal na te denken over dingen. Hierna nog een intuïtieve kaartlegging gedaan wat mij ook veel inzichten heeft gegeven mbt de situatie. Nu 5 dagen later merk ik nog steeds dat ik er zoveel baat bij heb gehad en ben ik zo blij dat ik dit heb mogen ervaren. Ik heb nog steeds wel momenten dat ik me emotioneel voel, maar ik merk dat ik er niet meer in blijf hangen en al heel snel weer tot rust kom.
Gisteren de eerste posts online gezet dus nog heel nieuw