Spiritueel topic

Ik heb altijd wel interesse gehad in het spirituele, maar het nooit echt ervaren.

Ik heb vorige week best wat heftigs meegemaakt met een man waar ik 8 maanden mee datete. Ik was er zo kapot van. Ik kon niet eten, niet slapen. Schoot midden in de nacht wakker en iets in mij zei “doe je rozenkwarts ketting om”. Een vriendin van mij is al een paar jaar bezig met spiritualiteit en healings en heeft sinds kort haar eigen bedrijf geopend. Ze vroeg aan me of ze mij een healing mocht geven.

Vanaf de dag dat de situatie had plaatsgevonden tot de healing heb ik met zo’n zwaar adrenalinegevoel gelopen iedere dag. Was constant aan het huilen etc. Tijdens de sessie heeft ze gekeken welke chakra’s uit balans waren gebracht en heeft ze deze weer in balans gebracht. Toen ze mij vertelde wat de effecten zijn van de disharmonische chakra’s was dit ook zo toepasselijk met hoe ik mij voelde. Mijn hartchakra gaf wel veel energie af, waarschijnlijk door mijn rozenkwarts ketting. Toen we klaar waren voelde ik zo’n intense rust en was ik weer in staat om normaal na te denken over dingen. Hierna nog een intuïtieve kaartlegging gedaan wat mij ook veel inzichten heeft gegeven mbt de situatie. Nu 5 dagen later merk ik nog steeds dat ik er zoveel baat bij heb gehad en ben ik zo blij dat ik dit heb mogen ervaren. Ik heb nog steeds wel momenten dat ik me emotioneel voel, maar ik merk dat ik er niet meer in blijf hangen en al heel snel weer tot rust kom.

9 likes

Zal je aan haar willen vragen of je haar gegevens aan mij mag geven privé?

2 likes

Ik heb je een berichtje gestuurd!

3 likes

Zou je mij ook haar gegevens willen sturen?

3 likes

Tuurlijk. Ik stuur je een berichtje.

2 likes

Samen met mijn vriend ben ik een pagina begonnen over spiritualiteit, we zullen voornamelijk ingaan op edelstenen maar we zullen ook kaartleggingen gaan doen. Mocht iemand het leuk vinden om ons te volgen op Instagram of Facebook, ik kan in pb de link sturen :relaxed: Gisteren de eerste posts online gezet dus nog heel nieuw :sweat_smile:

4 likes

Wat leuk! Ben ook benieuwd naar je insta.

2 likes

En @FrootLoops tuurlijk, jullie hebben een privébericht :relaxed:

• persoonlijk verhaal weg-

Mijn advies zou zijn om dit onder begeleiding te ondergaan en ontwikkelen.

2 likes

Wow, dat klinkt heel heftig! Bedankt dat je dit aan me terugkoppelt. Door Christine kreeg ik het idee dat het iets was wat eigenlijk alleen maar als heel positief ervaren wordt, maar dat hoeft dus zeker niet altijd zo te zijn. Goed om me daar bewust van te zijn voordat ik ooit eens daadwerkelijk zou proberen om dit te gaan doen!

Ik ben nu halverwege mijn tarotlessen en het is zó fantastisch. Ik leer ongelooflijk veel en het is bizar hoe veel steun/richting en verdieping tarot kan geven. Ik heb er al meerdere grote stappen door kunnen zetten, en voor mensen voor wie ik heb gelezen heeft het ook al heel erg veel gedaan. Ik vind het heel tof hoe het heel erg laat zien dat alle antwoorden altijd al in jezelf zitten.

Bij een tarotlezing voelt het elke keer alsof het hele verhaal voor je wordt gelegd zoals je het inderdaad weet, maar dat er één puzzelstukje mist. En dat is dan vaak een stukje waar je zelf al heel lang mee vastloopt. Maar door tarot word je er echt voor uitgenodigd dat stukje naar boven te halen en is het toffe dat het vaak ook echt komt. Maanden kun je daar dan over getwijfeld hebben, en bij zo’n lezing valt alles dan ineens op z’n plek. Het is zo tof!

De mythologieën die er aan verbonden zijn vind ik ook zo interessant en ik begrijp de waarde en aantrekking van goden/godinnen ook steeds beter en waarom je je tot goden zou willen wenden.

Ik raad echt iedereen aan een cursus te volgen als je meer met tarot wilt doen, het is een absolute toevoeging aan mijn leven!

8 likes

Mag ik vragen waar je de cursus aan het doen bent? Ik wil me er ook in verdiepen en dit klinkt heel goed!

Ik doe het bij een vrouw die ik ooit tegen kwam bij een lezing, heel spontaan. Ik was toen zo enthousiast dat ik vroeg of zij cursussen gaf, dat was niet zo. Maar toen heeft ze er toch een samen gesteld omdat ze zo enthousiast werd, en ben ik met een paar meiden daar van start gegaan!

Ze heeft dus helemaal geen website of iets officieels, maar ze zit in Egmond. Mocht dat haalbaar zijn voor meer mensen hier kan ik altijd vragen of ze hierna nog eens een cursus wil geven!

Ik ga 1x per week heen en we zijn dan zo’n 3,5 uur per les bezig.

8 likes

Ik zoek nog een maatje om een online lenormand cursus mee te doen. Deze vrouw geeft cursussen in het noorden van het land en wil bij wijze van uitzondering ook online cursus geven. Maar dan moest ik wel iemand vinden om mee te oefenen. Misschien dat iemand van hier wil/kan aansluiten?

2 likes

Heeft er iemand toevallig ervaring met een alternatievere therapie/vorm van traumaverwerking? :smiling_face:

Ik heb de Matrixmethode gebruikt. Vond dat een hele fijne manier die niet invasief was. Je hebt het bij deze vorm van therapie niet over het trauma. De behandelaar zal het trauma dus ook niet met je bespreken. Maar hierbij pak je de herinnering (geluid, beeld, gevoel, etc) aan. Was heel sceptisch, maar heeft super goed geholpen!

3 likes

Wat leuk!! Wat kost het?

3 likes

Oh ja? Omdat je bij Hapto bijv minder goede inzichten krijgt? Ik wil dat misschien ook eens proberen en ben wel benieuwd naar jouw ervaring.

Ik heb een beetje een ding waarvan ik niet zo goed weet wat ik er mee moet. Ik merk dat ik dingen vaak kan voorspellen/aanvoelen. Het klinkt misschien een beetje oppervlakkig of vaag, maar ik heb vaak bij die TikTok intuïtie check filmpjes gelijk. Dan raad ik precies welke kleur het item heeft en hoeveel het er zijn bijvoorbeeld. Ik kan op de een of andere manier ook goed oppakken als er ‘iets’ is met iemand (zwangerschap in de hele vroege weken, grote levens gebeurtenissen, sterke gevoelens) Nu was ik me daar niet altijd heel bewust van, maar ik zou dat bewustzijn wel wat meer willen vergroten. Ik weet alleen niet zo goed hoe. Hebben jullie daar tips voor? Of waar ik informatie over dit soort dingen kan vinden?

5 likes

Het schijnt dat meditatie kan helpen om bepaalde sensitieve gaven zoals helderziendheid, heldervoelendheid etc te ontwikkelen. Als je googlet op die termen of clairvoyance/clairsentience kun je daar ook meer informatie over vinden.
Zorgen dat je ‘vibraties’ hoog zijn schijnt ook goed te werken.

2 likes