Oh het is niet m’n bedoeling om je bang te maken. Ik vond allereerst die vrouw enorm geloofwaardig, had veel positieve verhalen gehoord en ik hoefde echt niets zelf te vertellen, ze begon direct en het was echt mega veel info. Ze “zag” direct dat zwanger worden niet lukte en dat ik een spreekwoordelijk duwtje nodig zou hebben (dit klopte). Ze zei dat m’n eerste kind, een enorm bijzonder kind was. (Ik werk zelf met mensen met een beperking en in dit werkveld hoor je wel vaker dat het “bijzondere mensen zijn”, dus ik had er helemaal van gemaakt dat mijn kind een handicap zou hebben. (Klopte overigens niet). Ook zei ze dat ik het ouderschap pittig vind (klopt) en dat er een erg groot leeftijd verschil zou zitten tussen m’n kinderen (klopt niet). Maar daardoor dacht ik dus dat m’n zwangerschap van m’n 2e kind niet goed zou aflopen.
Ze heeft me erg weinig gevraagd, maar ze vroeg me wel of mijn moeder ziek was. (Klopt niet) maar prompt 2 weken later hoorde ik dat ze een verdacht iets gevonden hadden op haar lijf. Dit is uiteindelijk goed afgelopen maar ik was zo bezorgd omdat zij zei het “ziek zijn” van m’n moeder benoemde.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, echt enorm veel dingen waar ik veel te lang mee gezeten heb. Dus als iemand het me vraagt om dit te doen dan zou ik het afraden.
@Whitecactus heb je voor een specifiek iets een reading gepland?