Spiritueel topic

Bedankt voor de tip! Zodra ik het binnen heb zal ik het op deze manier doen.

3 likes

Ik herinner me trouwens dat een Chinees familielid met een trommel het huis door ging en zo alle kamers ā€œzuiverdeā€. Zou je eventueel later ook nog kunnen doen als het met de wierook niet genoeg voelt. Veel culturen hebben zo hun manieren.

2 likes

Je kunt je vraag misschien beter stellen in het spiritualiteitstopic :blush: ik gebruik wel eens palo santo om te reinigen. Met witte salie heb ik nog geen ervaring maar heb het nu in de tuin staan dus wil het nog wel proberen.

2 likes

Ik zou wel iets anders overwegen dan witte salie en palo santo. Dat zijn volgens velen ā€˜closed practises’ en omdat ze nu zo populair zijn wordt het regelmatig op onethische wijze verkregen, waardoor degenen van wie deze cultuur is in het gedrang komen. Het kan ook gezien worden als cultural appropriation. Gezien het al een groep betreft die gemarginaliseerd is, zou ik persoonlijk overwegen andere dingen te gebruiken.

6 likes

Oooo ik ben echt heel bang geworden van je bericht, gats had dat niet willen lezen vlak voor het slapen. (Ben zelf zo dom om dit topic op dit tijdstip te openen hoor)

3 likes

Oh sorry! Was niet mijn bedoeling om mensen bang te maken! Hopelijk kan je toch nog lekker slapen straks :smiling_face:

1 like

Ben je veel bezig (en je zus) met spiritualiteit? Is dit op een bepaald moment gestart?

Wat naar joh, kan me voorstellen dat je dit niet meer wilt!

Nee juist helemaal niet! Ik ben wel een heel gevoelig persoon en heb gemerkt dat zelfs horrorfilms kijken niet goed doet voor de energie. Probeer dus juist alles te vermijden.

Mijn zusje heeft de stenen op aanrader van haar schoonmoeder omgehangen en doet er verder niets mee dan dragen. Zo ga ik ze ook gebruiken, een ketting en een armbandje. Het is dus niet dat we ergens mee bezig zijn geweest om onszelf er onbewust voor te ā€œopenenā€

3 likes

Nou, shit hit the van. Mijn zusje belt me zojuistvin pabiek op en er is overal glas gesprongen in de logeerkamer. Ze hoorde al vanalles vallen maar het lijkt wel ingeslagen. Het lijkt daar steeds erger te worden :fearful: Het betreft een glazen kast en er is niks tegenaan gevallen

3 likes

Ze stuurt me nu deze foto. Weet echt niet wat ik er van moet denken hoor. Het kan ook iets anders zijn hoor, maar… zo gek.

Wat heftig! Weet je zusje al iets meer? Of heeft ze nog een verklaring gevonden?

2 likes

Nee helemaal niks! Het blijft echt heel raar. Hopelijk is dit het laatste en was het gewoon toeval.

2 likes

Wat eng zeg! Hebben jij en je zusje misschien bepaalde spullen in huis gehaald uit een land waar (vroeger) weleens wat met rituelen e.d. werd gedaan?

Sommige mensen zijn in de veronderstelling dat je geesten in huis kan halen door bepaalde spullen (denk aan maskers/beeldjes).

Een oude kennis begon last krijgen nadat ze een beeldje had gekocht. Zo ken ik nog wel wat verhalen.

1 like

Ik kwam op dit topic door de zoekfunctie en ik zag dat er wel iets over human design ging, maar dat is alweer van maanden geleden. Nu stuitte ik van de week hierop en ik ben dus benieuwd of meer mensen zich erin verdiepen of zich erin verdiept hebben. Ik weet niet zo goed waar te beginnen. Volgens zo’n site ben ik een projector, maar ik herken me eigenlijk veel meer in de generator/manifester combinatie.

1 like

Ik weet dat mijn moeder jaren geleden oude maskers heeft gekocht! Er hangt er ook een in de woonkamer. Heb even een ingezoomde screenshot van een foto waarbij het op achtergrond is te zien. Ook liggen er een stuk of 4 opgeborgen…

Echter is het dan wel vreemd dat het de 1e 15 jaar enorm rustig wad en het de afgelopen 5 jaar steeds erger wordt. Dan zou het toch direct energie af moeten geven?

Jaa ik heb ooit zo’n blueprint gekocht bij Blueprint (@humandesignblueprint) • Instagram photos and videos maar eigenlijk nooit gelezen hahaha (goede ga ik echt doen vandaag)
Ik vond het ook interessant en ineens helemaal niet meer, dus ik kan je niet helpen er mee. Maar het is best grappig om je er eventjes een paar uurtjes in te verdiepen.

2 likes

Als jullie er de eerste 15 jaar geen last van hebben gehad, dan denk ik niet dat het iets met de maskers te maken heeft.

Wellicht iets antieks gekocht 5 jaar terug? In ieder geval, rot dat jullie dit meemaken! Hoop voor jullie dat jullie er (snel) van af komen

Overigens, als het steeds erger wordt/vaker gebeurt, zou ik persoonlijk er hulp bij halen. Klinkt als een poltergeist

Bij die kennis van onze familie was het verholpen door een groep met gebeden. Maar zou dan iemand zoeken die er verstand van heeft en waar je je goed bij voelt ofc

Ik zit er aan te denken om een familie opstellingen te gaan doen, heeft iemand hier toevallig ervaring mee? :smiling_face:

3 likes

Ik lees iets van agaat en aquamarijn? Maar heb er zelf geen ervaring mee

Goed in mijn vel zitten helpt bij mij ook heel erg dat ik er dan minder vatbaar voor ben…

1 like