Mag ik vragen waarom je er lang last van had? Ik heb namelijk een reading gepland staan
Oh het is niet mān bedoeling om je bang te maken. Ik vond allereerst die vrouw enorm geloofwaardig, had veel positieve verhalen gehoord en ik hoefde echt niets zelf te vertellen, ze begon direct en het was echt mega veel info. Ze āzagā direct dat zwanger worden niet lukte en dat ik een spreekwoordelijk duwtje nodig zou hebben (dit klopte). Ze zei dat mān eerste kind, een enorm bijzonder kind was. (Ik werk zelf met mensen met een beperking en in dit werkveld hoor je wel vaker dat het ābijzondere mensen zijnā, dus ik had er helemaal van gemaakt dat mijn kind een handicap zou hebben. (Klopte overigens niet). Ook zei ze dat ik het ouderschap pittig vind (klopt) en dat er een erg groot leeftijd verschil zou zitten tussen mān kinderen (klopt niet). Maar daardoor dacht ik dus dat mān zwangerschap van mān 2e kind niet goed zou aflopen.
Ze heeft me erg weinig gevraagd, maar ze vroeg me wel of mijn moeder ziek was. (Klopt niet) maar prompt 2 weken later hoorde ik dat ze een verdacht iets gevonden hadden op haar lijf. Dit is uiteindelijk goed afgelopen maar ik was zo bezorgd omdat zij zei het āziek zijnā van mān moeder benoemde.
Zo kan ik nog wel even doorgaan, echt enorm veel dingen waar ik veel te lang mee gezeten heb. Dus als iemand het me vraagt om dit te doen dan zou ik het afraden.
@Whitecactus heb je voor een specifiek iets een reading gepland?
Ohja dat snap ik wel.
Nja dit klinkt misschien stom maar ben een beetje op zoek of er beetje licht aan het einde van de tunnel is van mijn angststoornis etc. Beetje hopeloos misschien ook wel. Ik weet het niet.
Heb het al 10 jaar en tis weg geweest en sinds 1 jaar nu weer terug. En doe erg mijn best om er snel en goed weer boven op te komen door middel van medicatie en therapie. Maar soms vraag ik mij dan af of daar mee goed bezig ben⦠of het zijn vruchten gaat afwerpen.
Vind het lastig.
Mensen zeggen vaak ook toch⦠als mensen hopeloos zijn zoeken ze spiritualiteit op.
Ik geloof wel in mensen met spirituele krachten. Maar readings vind ik soms zelf best lastig. Omdat er ook wel gewoon veel (nepperds/oplichters) tussen zitten.
Maar soms zoek je gewoon een hou vast ofzo? Die je niet in de ānormaleā wereld vind.
Een meisje wiens broer recentelijk was overleden had mij gevraagd om wat kaarten te leggen. Ik had van tevoren wel aangegeven dat ik niet per se kan communiceren met overledenen. Tijdens de reading voelde ik wel een bepaalde energie aan die heel erg aansloot bij hoe zij haar broer kende. En ook bepaalde boodschappen die ik aanvoelde (of die de kaarten aangaven) waren voor haar heel treffend. Het heeft wel haar vragen beantwoord en, hoop ik, haar ook wat rust kunnen geven. Ze had bijvoorbeeld wat last van schuldgevoelens richting haar broer en voelde zich heel verantwoordelijk voor het welzijn van hun gezin; dat was wel wat minder na de reading. Al blijft rouw een ingewikkeld proces waar je niet dmv een reading even snel doorheen kunt fietsen.
Heel vervelend om te horen dat je niet hele fijne ervaring hebt gehad na een reading. Ik vind dat altijd zo jammer om te horen en ik schrik er ook echt van op welke manier boodschappen soms worden overgebracht tijdens readings. Dat is nooit de bedoeling!
Ik hoop dat, als je die behoefte nog hebt, je een psychic/medium te vindt die bij je past. Er zijn er gelukkig ook een hoop die readings geven om te empoweren en ook wegblijven van medische adviezen (zoals het hoort, vind ik!) ![]()
Heeft iemand hier toevallig nog een goede tip voor een jaar reading? Ik wil er heel graag een laten doen voor 2023 en dan als kerstcadeautje aan mezelf geven haha. Maar ik kom er niet helemaal uit en degene waar ik normaal wel eens een tarot reading doe, doet ze helaas niet. Liefst een waarbij je een opname opgestuurd krijgt of een pdf-bestand.
Recent heb ik een tarot cursus afgerond en ik zou graag willen oefenen met het geven van readings. Mijn familie en vriendinnen hebben inmiddels allemaal wel een reading gehad maar dat voelt toch anders. Ik ben heel benieuwd hoe het gaat zijn om dit voor mensen te doen die ik niet ken en waar ik weinig vanaf weet.
Ik zit te denken aan een kleine pdf reading. Heeft er hier iemand interesse om tegen een kleine vergoeding of eventueel kosteloos een reading te ontvangen?
Ja superleuk! Ik ga je een berichtje sturen!
Oh dit lijkt mij ook heel leuk!
Ik ben ook geĆÆnteresseerd!
Weet iemand een goede waarzegster/tarotlegger? Ben altijd bang dat je opgelicht wordt
En een goede edelstenen winkel?
Puur uit interesse, maar vond niemand van je omgeving zoān tarotlegging heel eng? Ik ben heel bang om kaarten te zien te krijgen die iets ergs voorspellen ofzo of angsten bevestigen (maar ik ben er niet in thuis dus misschien kan dat niet eens?)
Online of in het echt?
Heb hier geen ervaring mee dus weet niet zo goed wat beter is. In het echt lijkt me wel fijner
Pleiade in tilburg
Ah okƩ, ik heb alleen online gedaan. Mocht je daar tips voor willen mag je me altijd een berichtje sturen iig!
Ik wel graag! En hoe weet je dat iemand āechtā is?
Ik heb twee fijne! Ik dm ze zo even naar je want ik weet van een de twee niet of ze het fijn vind dat ik haar hier noem.
Ik kijk altijd naar of ze een website hebben en of ze heel actief zijn op social media! En daar dan gewoon goed lezen. En ik doe sowieso nooit extreem dure readings online ook hoor, dat durf ik ook niet en vind ik zonde.
Edit: en goed lezen wat een reading inhoudt. Sommige durven echt bizarre prijzen te vragen voor het trekken van een paar kaarten.
Dankjewel!!