Gaaf! Ja, ik vond tarot eerst ook overweldigend. Als je het eens wilt proberen zou ik een deck kopen dat je aanspreekt (mijn eerste was een godinnen deck) en dan elke ochtend een kaart trekken zodat je bekend raakt met de kaarten. Inmiddels ken ik na 1,5 jaar bijna elke kaart en betekenis uit mijn hoofd.
Wat vind jij een goed boek/goede website om de betekenis van de kaarten te leren interpreteren? Ik heb een deck gekocht en wil elke dag een kaartje gaan trekken maar vind het nog lastig om goede interpretaties te vinden online.
Ik heb zelf een boek gekregen bij het kaartendeck dat ik hele graag wilde, het boek van Peter Samwel. Maar het boekje dat bij het godinnendeck zit heb ik ook veel gebruikt.
Online cross reference ik veel om een bepaald thema te bepalen voor een kaart, want online vind in het eigenlijk niet heel goed. Tarot stap voor stap gebruikt ik wel eens.
Elliotoracle.com is een hele goede! Wel in het Engels maar heel erg gericht ook op de symboliek van alles.
Weet iemand wat het betekent als je een grote aura hebt? (Iemand zei dat over mij, maar ik weet niet echt wat het betekent)
Toevallig las ik dit vandaag ook over mijzelf. Ik wist dit ook niet en heb mij nog niet volledig ingelezen.
Als je hooggevoelig bent, dan is je energieveldte groot. Je bent niet alleen je lichaam, je bent je bewustzijn. En dat bewustzijn is een vorm van energie. Je kunt het zien als een wolk energie rond je lichaam. Bij hooggevoelige mensen is het energieveld veel te groot. Daardoor wordt de grens vaag. Je voelt niet meer goed waar de grens ligt tussen jouzelf en je omgeving. Alles gaat een beetje door elkaar lopen. Alles van de buitenwereld komt bij je binnen.
ik las dit alles op www.leveinlicht.nl. Hier kun je ook een test doen of je hooggevoelig, hoogsensitief of beide bent.
Heb je hier misschien wat aan?
Oh dankjewel, dat is wel herkenbaar!
Ik heb tarot kaarten gekocht en ik wil mij hier verder in verdiepen. Ik heb al even gezocht maar ik vind de filmpjes en info die ik online vind niet heel helpend om het beter te begrijpen. Heeft iemand (Nederlandse) boeken tips?