Spiritueel topic

Ik kan Elisa Jane echt niet verstaand.

Ik heb gisteren op Aliexpress een diffuser gekocht voor aromatherapie. Ben nu op de site van Holland & Barett om wat olies te kopen, maar het aanbod is zo groot!
Ik wil het gebruiken als ik yoga doe en voor het slapen gaan.
Ps het is nu de 2e aan ā‚¬1 :money_mouth_face:

7 likes

heb je de link hiervan?

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/I7jmAZNF

1 like

Hoe heb je dat geleerd?

2 likes

Omg ik ben zo beĆÆnvloedbaar, ik heb net zoā€™n ding (maar dan iets duurder waar je een timer op kan instellen en zo) en 4 zoā€™n oliĆ«n gekocht haha.
Ik wou wel al langer zoā€™n apparaat voor een hogere vochtigheid in mā€™n kamer maar vond het altijd te duur, dit lijkt me wel fijn!

1 like

Jij weet gewoon wat goed voor je is, daar is niets te influencen aan :blush:
Ik heb de mijne nog niet binnen maar ik kijk er al zoo naar uit om lekker op de zetel te chillen met zoā€™n geurtje! Veel plezier met de jouwe

1 like

@chanel_addict Nice die diffuser, ben 'm nu ook aan het overwegen! Heb je nog tips wat oliƫn betreft, bijv. welke het fijnste zijn om te ontspannen/voor het slapen?

Ooohhh weer iets waarvan ik niet wist dat ik het nodig had in mijn leven :slight_smile: Denk dat sommige van mijn plantjes dit ook heel fijn zullen vinden!

2 likes

Lavendel werkt sowieso goed om te slapen, je hebt bij Holland & B ook een mix ā€œGood nightā€ met een mengeling van lavendel, citroen en nog wat dingen!

1 like

Ik ben sterrenbeeld leeuw met ascedant tweelingen. En ook nog eens geboren in het jaar van het paard.
Volgens mij is dit echt een pittige combi haha.

Hoe ga ik ooit een geschikte partner vinden

Door je vooral niet teveel blind te staren op sterrenbeelden. :wink: Uiteindelijk zijn we allemaal unieke mensen en is communicatie gewoon altijd key.

4 likes

Ik ben 24 aug jarig en ben dus eigenlijk theoretisch gezien maagd, maar ik ben totƔƔƔl geen maagd, maar de omschrijvingen van leeuw passen echt 1000 keer beter bij me (lekker overemotioneel en luidruchtig). Zou dat kunnen? Weet iemand dat?

Hahaha nee sowieso niet! maar vind het altijd wel interessant om me er in te verdiepen.

Een van mā€™n beste vrienden is steenbok en ik ben ram met cusp vissen. Ik herken inderdaad wat je zegt, hij is pragmatisch en rustig, waar ik heel enthousiast kan zijn of alle randzaken buiten beschouwing laat. Juist hierdoor werkt onze vriendschap heel goed. We kunnen allebei wel tegen een stootje maar waar ik af en toe wegdroom en allemaal wilde plannen maak houdt hij mij in toom of motiveert me juist om alles in orde te maken om die plannen te bereiken.
Ik denk juist door de stabiliteit en rust die hij biedt, waar ik me af en toe aan erger omdat het niet snel genoeg gaat, de basis van onze vriendschap is. Als ik met hem ben weet ik dat alles goed komt, zonder mijn ideeeen te verliezen.

2 likes

wat is een goede site om goed te zien wat je precies bent zoals ascendant?

dankjewel!

1 like

Volgens deze site heb ik een andere ascedant haha

Ik heb een leuke jongen ontmoet en dan ga ik stiekem gelijk zijn sterrenbeeld checken. Hij ram en ik kreeft, blijkbaar niet echt een goede match. En toen ging ik zo een tarotlezing bekijken van Elisa Jane voor deze periode en die was ook al niet positief over mijn liefdesleven :sob: Doei ram.

2 likes