Spiritueel topic

Look what I found on AliExpress
http://s.aliexpress.com/I7jmAZNF

1 like

Omg ik ben zo beĂŻnvloedbaar, ik heb net zo’n ding (maar dan iets duurder waar je een timer op kan instellen en zo) en 4 zo’n oliĂ«n gekocht haha.
Ik wou wel al langer zo’n apparaat voor een hogere vochtigheid in m’n kamer maar vond het altijd te duur, dit lijkt me wel fijn!

1 like

Jij weet gewoon wat goed voor je is, daar is niets te influencen aan :blush:
Ik heb de mijne nog niet binnen maar ik kijk er al zoo naar uit om lekker op de zetel te chillen met zo’n geurtje! Veel plezier met de jouwe

1 like

@chanel_addict Nice die diffuser, ben 'm nu ook aan het overwegen! Heb je nog tips wat oliën betreft, bijv. welke het fijnste zijn om te ontspannen/voor het slapen?

Ooohhh weer iets waarvan ik niet wist dat ik het nodig had in mijn leven :slight_smile: Denk dat sommige van mijn plantjes dit ook heel fijn zullen vinden!

2 likes

Lavendel werkt sowieso goed om te slapen, je hebt bij Holland & B ook een mix “Good night” met een mengeling van lavendel, citroen en nog wat dingen!

1 like

Door je vooral niet teveel blind te staren op sterrenbeelden. :wink: Uiteindelijk zijn we allemaal unieke mensen en is communicatie gewoon altijd key.

4 likes

Ik ben 24 aug jarig en ben dus eigenlijk theoretisch gezien maagd, maar ik ben totĂĄĂĄĂĄl geen maagd, maar de omschrijvingen van leeuw passen echt 1000 keer beter bij me (lekker overemotioneel en luidruchtig). Zou dat kunnen? Weet iemand dat?

Een van m’n beste vrienden is steenbok en ik ben ram met cusp vissen. Ik herken inderdaad wat je zegt, hij is pragmatisch en rustig, waar ik heel enthousiast kan zijn of alle randzaken buiten beschouwing laat. Juist hierdoor werkt onze vriendschap heel goed. We kunnen allebei wel tegen een stootje maar waar ik af en toe wegdroom en allemaal wilde plannen maak houdt hij mij in toom of motiveert me juist om alles in orde te maken om die plannen te bereiken.
Ik denk juist door de stabiliteit en rust die hij biedt, waar ik me af en toe aan erger omdat het niet snel genoeg gaat, de basis van onze vriendschap is. Als ik met hem ben weet ik dat alles goed komt, zonder mijn ideeeen te verliezen.

2 likes

Ik heb een leuke jongen ontmoet en dan ga ik stiekem gelijk zijn sterrenbeeld checken. Hij ram en ik kreeft, blijkbaar niet echt een goede match. En toen ging ik zo een tarotlezing bekijken van Elisa Jane voor deze periode en die was ook al niet positief over mijn liefdesleven :sob: Doei ram.

Ik zie het! Ik wist niet dat ik een cusp was. Echt té accuraat, die beschrijvingen. :slight_smile: Thanks!!

1 like

weg zag dat z’n insta zichtbaar was op de screenshot oeps
Hij had me deze toegestuurd haha

Maargoed, de sterren staan gewoon niet aan onze kant

ha wat toevallig! mijn vriend is steenbok en ik ben ram. Wat je zegt ervaar ik ook. Ik kan erg impulsief zijn, als ik iets leuk vind ben ik er ook echt weg van en heb soms energie voor 1000 (hop hop hop, niet stil zitten. Laten we het nu doen!). Mijn vriend is juist erg rustig en denkt veel na. Hij is erg diplomatiek. Hij kan mij remmen wanneer het nodig is en kan de andere kant van het probleem belichten. Hij denkt goed na over hoe hij iets moet verwoorden. Ik daarentegen zorg dat er meer kleur is in zijn leven en dat hij meer dingen spontaan moet doen. Perfecte match.

1 like

Een vriendin van m’n moeder heeft toevallig laatst zo’n hele analyse voor mij gemaakt, Chinese astrologie en feng shui. Best interessant! En het klopte ook grotendeels wel. Ik vond het ook wel opvallend dat veel ervan overeenkwam met de westerse astrologie. Ik ben trouwens een aap :speak_no_evil: en Metaal

Leuk topic! Ik ga mijn geboorteakte ook eens aanvragen haha

Boogschutter hier

Dankzij jou ben ik ook Elisa Jane gaan volgen! Welke volg je nog meer?

Je kijkt wel heel eerlijk naar de situatie en je cijfert jezelf niet weg. Mocht hij een keer terugkomen (hoeft ook niet heel snel te zijn toch?) dan hoef je je waardigheid niet aan de kant te zetten. Als je in een gesprek duidelijk kan maken wat je dwars zit en dat je zoiets echt niet pikt dan is dat heel goed en misschien dat hij z’n fout dan wel in ziet en snapt dat z’n gedrag niet door de beugel kon. Ik had wel wat van je situatie meegekregen en hij klonk wel heel zeker van zijn gelijk, maar als het je soulmate is dan zou hij toch echt moeten in zien dat hij fout zat. Ik ben erg benieuwd of de voorspelling juist is haha

1 like

Ik snap dat verdriet heel goed, omdat ik me daar helaas in herken. Het is ook heel frustrerend, waarom is die spark er niet bij iemand die op papier zo leuk is? Geniet je er wel van als je bij die man bent of ben je dan veel in je hoofd omdat je dan aan het gemis van HET gevoel denkt?

Ik ga thuis je andere aanraders van hierboven bekijken!

Lastige situatie:( Ik hoop dat je wat meer in de flow kan gaan met deze nieuwe en het gemis iets kan loslaten. Dat je die spark niet zo lang geleden nog gevoeld hebt, maakt het ook extra lastig omdat je nog zo goed weet hoe het wel kan voelen.

1 like

Woensdag(24e) weer volle maan
Doen jullie dan nog iets? stenen opladen, maanbad nemen in Evakostuum in de tuin, flessen water opladen
of noem nog es wat

Bij reinigen (ontladen) onder stromed water van de kraan of in de regen is 5 minuten vaak voldoende. Opladen doe ik een dagje in het zon of maanlicht.
Je kan de steen ook ontladen door hem een dag in aarde te leggen wanneer je een tuin hebt.

2 likes