Spiritueel topic

Oh dus je moet je er wel soort van voor openstellen dan waarschijnlijk? Het werkt niet als je de persoon niet echt vertrouwt bijvoorbeeld?

Oh en waarvoor gebruik je die zelfhypnose dan? Om in slaap te vallen of als een soort therapie of om te relaxen?

1 like

@Diamonds dankje voor het delen van je verhaal! Vond je ervaring met hypnose echt heel gaaf om te lezen. Zou dat ook zo graag laten doen! Ik heb altijd een gek gevoel bij zeppelins?! Geen idee waarom, maar als ik die zie dan weet ik gewoon dat ik in een vorig leven daar iets mee te maken heb gehad.

Toevallig heb ik gisteren ook zitten kijken voor een personal reading van Elisa Jane maar weet niet zo goed welke ik moet kiezen dus twijfel nog.

1 like

Ik heb net ook alles even berekend en dacht altijd dat Vissen mijn ascendant waren, maar blijkbaar is dat Steenbok en heb ik Vissen in mā€™n maan (of hoe zeg je dit correct?). Verder ben ik Kreeft en daar herken ik me wel in.

Zit nu allemaal dingen te lezen over Steenbok als ascendant en wat is dat negatief zeg haha.
ā€˜ā€˜Ascendant in Steenbok behoort tot de moeilijkste. Deze mensen zullen waarschijnlijk geen gemakkelijk leven leiden.ā€™ā€™ en ā€˜ā€˜Deze mensen zijn zelden knap. De bewegingen zijn wat stroef en bokkig.ā€™ā€™ Nou, bedankt universum :cry:

Bij mij zat die persoon voor me en bewoog hij zijn handen van links naar rechts etc en dan zei hij dingen zoals: zo dadelijk klap ik in mā€™n handen en ben je in hypnose oid en de eerste keer dacht ik echt oh nee dit gaat nooit lukken bij mij, hoe kan ik nou ineens zo in hypnose komen? Nou en plots klapte hij in zā€™n handen en mijn ogen vielen meteen dicht, mā€™n hoofd zakte opzij en mā€™n hele lichaam ontspande, eigenlijk alsof ik in slaap viel maar er nog wel bewust bij was zoals Jeg ook al zei. Een heel fijn gevoel wel. Je bent ook 100% daar dus als je het niet fijn vindt kan je het gewoon zeggen. En zo blijft dat dan gedurende de hele sessie. Heel gek maar ook heel aangenaam. Ik zou het zeker aanraden :blush:

2 likes

Nu zit ik een keer op mijn laptop dus zal even typen wat die man allemaal zei haha. Tegen mijn moeder zei hij dat ze een zwaar leven had gehad en een ā€˜abusive motherā€™ (wat allemaal waar is). En dat ze haar echt moest loslaten omdat die vrouw niks goeds brengt in haar leven. Ook zei hij dat ze het recentelijk heel zwaar had gehad, en dat ze altijd aan anderen denkt terwijl anderen nooit aan haar lijken te denken, en dat leek allemaal super erg te kloppen, mijn moeder ging iig helemaal huilen ervan, en ik ook, echt super weird haha. Nou ja toen ging ik het ook maar uitproberen, want was wel enigszins overtuigd. Ik zal Nou, toen ging ik zitten, en hij begon te lachen bij mij. Zegt hij:ā€™ Do you have a boyfriend?ā€™(hij was engels). Ik:ā€™ Jaā€¦ā€™. Zei hij:ā€™ Ohhh heā€™s wonderful, heā€™s likeā€¦a little clown now is he? Like a little fluffy teddybear? Heā€™s a really sweet and funny guyā€™. Nou dat vond ik echt freaky, want mijn vriend is idd niet al te lang, hij is zelfs iets kleiner dan ik ben, en ook is hij best harig en hangt hij idd altijd de clown uit hahaha. Dus ik dacht al vanā€¦woahā€¦

Toen zei hij:ā€™ You guys have a wonderful relationship, really funny too. But your relationship has been really complicated hasnā€™t it? You guys have put a LOT of work into it. And it certainly hasnā€™t been the easiest oneā€™. Nou ja dat klopte dus ook als een bus, met de lange afstand, de problemen met zijn moeder, de regering etc. etc. En die dag dat ik bij die paragnost zat, was dezelfde dag als dat mijn vriend ging verhuizen naar Nederland, en toen zei die man:ā€™ But you guys just canā€™t live without eachother can you? He would do anything for youā€¦is he doing something really big for you right this moment?ā€™ . En toen zei ik dus vanā€¦ ja hij verhuist vandaag naar Nederlandā€¦ Dus die man weer :ā€™ There you goā€™. En toen zei hij ook nog over mijn vriend dat hij een heel erg moeilijke jeugd heeft gehad en dat ie problemen voelt met zijn moeder, nou ik was echt blown away hoor, het klopte allemaal. Hij zag blijkbaar zelfs dat mijn vriend recentelijk veel was afgevallen en dat dat ook echt nodig was haha. En ook begon hij toen ook nog over mijn zus te praten, en toen zei hij zelfs dat zij en haar vriend verschillende uren werkten en langs elkaar heen leefden wat ook echt super erg klopt.

1 like

Ik ben me hier nu in aan het verdiepen en vind het vet interessant. Ik heb ook de hele tijd dromen de laatste tijd, waar ik telkens op een school zit en dat ik een examen heb van nederlands terwijl ik daar geen lessen in heb gehad de afgelopen weken ofzo. En ik weet niet waarom, maar omdat ik dat zo vaak gedroomd heb in andere contexten voelt het ook bijna alsof ik in een parallel universum was ofzo haha

Oeh super interessant dat je telkens dezelfde droom hebt. Ik zou proberen andere dingen proberen te herkennen bij elke droom.
Maar ja sowieso dromen ben er nog niet over uit hoe dat zit. Moet me er meer in verdiepen. Maar geloof wel dat er meer betekenis achter zit dan dat wij denken.

Klinkt heel interessant! (Jij woont in Belgiƫ toch? Zoiets herinner ik me) Waar en bij wie heb je dat gedaan? Ben ook heel nieuwsgierig naar hypnose enzo.

Ik vind dit zo bijzonder! En dit zijn ook echt geen algemene dingen die hij zomaar kan raden. Gaf hij ook adviezen? En hoe ben je bij hem terechtgekomen? Of had je dat al ergens verteld :stuck_out_tongue:

Hebben mensen ervaring met (het lezen van) tarot kaarten die ze willen delen? Ik heb sinds kort een set en ik vind het heel interessant om hiermee te werken en hier over te leren. Ik ben verder niet heel spiritueel, maar ik geloof wel in bepaalde energieĆ«n en heel erg in intuĆÆtie. De meeste kaarten die ik tot nu toe gelegd heb voor mezelf kon ik (denk ik) ook wel op een logische manier interpreteren, maar in hoeverre dit nu echt iets zegt?

Auw je doet me pijn

Ik vind dit trouwens ook een fijn YouTube kanaal voor tarot: Consciousness Evolution Journey

2 likes

Thanks! Keek net mijn filmpje voor deze week en het is eng hoe het klopt.

1 like

Ik wil binnenkort ook weer eens kaart laten leggen. Al eens vaker laten doen, nu al enkele jaren niet meer.

Ik kijk ook vaak Elisa op youtube, maar ik kan geem 15 min. Naar haar luisteren :flushed:

Mijn sterrenbeeld is Maagd, en is de omschrijving is heel passend bij mij.

1 like

De laatste tijd kijk ik echt te veel tarotvideos om te kijken en vergelijken wat er uitkomt. En ik moet zeggen dat sommigen echt goed kloppen. Zoals die van Elisa Jane die hier de heletijd genoemd wordt. (Moet echt altijd lachen als ze opeens in haar verhaal gaat schelden. Bv dat haar haar niet goed zit of dat een vlieg moet opflikkeren haha). Maar soms denk ik ook weleens waarom kijk ik dit. Mensen zitten gewoon random kaarten te pakken en een verhaal te geven die je zelf naar je eigen leven kunt ombuigen. En toch heb ik net 13,20ā‚¬ bij de gemeente uitgegeven voor mijn geboorteakte om mijn geboortetijd te weten zodat ik ook nog mijn maan en adcedant kan lezenšŸ™„

8 likes

Zijn er trouwens forummers die weleens naar een toekomstvoorspeller zijn geweest? Dat wil ik namlijk nog een keer doen omdat ik vet nieuwsgierig ben maar ik weet niet helemaal hoe ik een betrouwbare moet vinden. Iemand een idee?

OkĆ© ik ben dus een beetje verliefd aan het worden op een collega hĆØ. Geen idee of hij mij ziet staan, maar door mijn verlegenheid vind ik het moeilijk hem te benaderen enz. Bang voor heartbreak, hij is te leuk voor mij etc. etc.

Dus ik denk: ik ga tarotkaarten raadplegen. Via Trusted Tarot. Krijg ik een kaart met allemaal messen in iemand gestoken met de boodschap ā€˜er ligt pijn in je toekomst, wees erop voorbereidā€™.
Blegh haha niet wat ik wilde horen.

Raadt een vriendin me een gratis chat aan bij een medium, zegt dat mens: ā€˜ik heb het gevoel dat hij je wel leuk vindt, bouw eerst een vriendschap opā€™.

Dus wat moet ik nou

Even een disclaimer: hij is echt heel lekker en ook nog eens heel aardig.

Fijn dat jij er altijd bent voor die reminder Jeg

1 like

Ik ben ook een echte maagd-maagd. Al kan ik Elisa haar directheid heel erg appreciƫren!

1 like