Spiritueel topic

Ah super! Bedankt voor je uitgebreide reactie! Ik ga de site’s even rustig lezen :grin:

1 like

Zijn jullie al bekend met numerologie? Zeer interessant en lijkt echt te kloppen voor mij!

Had ook een berichtje gepost met linkjes als antwoord op DahliaDavin, maar het werd verborgen en aangemerkt als spam/reclame?
Snap het niet helemaal, want er staan hierboven ook meerdere links.
Het ging over dat ik de Facebook groep en winkel ‘Dyona’ tof vind (edelstenen)

(berichtje aangepast dus, zonder links :slightly_smiling_face:)

Hele late reactie maar ik heb vandaag een regressie meegemaakt van mijn opa. Was heel erg bijzonder. Het medium ging ook tarotkaarten leggen voorafgaand en een tekening maken. Als je nog wat wil weten erover, vraag maar! Ik zit er aan te denken om volgende maand zelf ook te gaan, het is niet eens heel duur.

ooh ik stuur je even een pb :slight_smile:

1 like

ja! Zit er nu net helemaal in haha. Ik heb onlangs deze gedaan
en deze (allemaal gratis overigens). Heel interessant, klopt wel. Maar veel was ook al wel bekend vanwege horoscopen etc.

Klopt die heb ik ook toegepast. Iemand die het 20 jaar geleden heeft gedaan, zei tegen mij dat 95% klopt en is uitgekomen…

Welk levenspad heb je?

Wat bizar he! Maar ik vraag me altijd of je ook wellicht keuzes maken omdat je het juist weet? Hmm…
Ik dm dat liever even :slight_smile:

1 like

Het leven blijft zelf invullen, alleen je moet het als een handboek zien. Echt iedereen heeft een ander pad en leven en lessen. Geboortedatum en naam zijn doorslaggevend.

Ik ben een cusp Leeuw/Maagd en ik vind dat zó stom, want kan dan nooit eens readings op horoscoop ofzo lezen!

Ik heb dus ooit tijdens backpacken dronken kennis gemaakt met numerologie. Toen hebben we dus verkeerd gerekend, ik dacht dat ik een 7 was en voelde me daar zó connected mee. Ik vond het fantastisch. Nuchter nog eens nagerekend, ik ben een 8 :frowning: Heb er nooit meer echt naar gekeken want was zo teleurgesteld haha

3 likes

Ja het is een leuk onderwerp! Ik heb sinds dat ik weet sinds vorig jaar oktober dat ik HSP bent enzovoort en flinke groeispurt gemaakt op spiritueel gebied. Ik kan me blijven verdiepen in alle aspecten, want ik raak echt niet verveeld :stuck_out_tongue:

Overigens heb ik één keer Ayahuasca gedaan om rommel op te ruimen en het spirituele proces te versnellen…

Dat lijkt mij dus ook echt heel bijzonder om eens te doen. Maar ik ben bang dat ik er heel ziek van wordt zoals je wel eens hoort bij ervaringsverhalen. En het lijkt me eng om zo kwetsbaar te zijn rondom vreemde mensen. Had jij dat ook?

Onder juiste omstandigheden en je moet je geroepen voelen dan trek je dezelfde mensen aan tegelijkertijd, dat is het mooie.

Het moet echt vanuit je hart komen en niet uit je hoofd. En tuurlijk het is spannend en vreemd, maar het went. Wel opletten dat je goed geaard bent, ik liep 1 maand lang met gevoel van een ‘psychose’ rond omdat ik heel gevoelig ben en in 1x me hele rugzak met emoties opentrok.

1 like

Jaa, ‘t jammere is dat ik geen idee heb wat m’n geboortetijd is!

Hi! Heel fijn topic dit. Ik was altijd al bezig met het spirituele maar de laatste tijd stukken meer. Zo volg ik nu ook een cursus astrologie en ben ik mij aan het verdiepen in Tarot. In juni wil ik naar de Spirituele beurs gaan. Is iemand hier eerder geweest, wat is je ervaring?

Lijkt mij ook wel interessant… wist niet eens dat dat er was :stuck_out_tongue:

Sensor?

Ik denk ook bergkristal

Gelukkig is er dit topic, want ik overwoog even om een ‘edelstenen-topic’ aan te maken. En dat vond ik nogal wat.

Maar. Ik heb dus laatst twee stenen gekocht op gevoel. En ik moet ook bekennen dat ik wel eens giechelend* edelstenen buiten heb gelegd bij volle maan omdat ‘men’ zegt dat ze dan worden opgeladen.

Ik moet echt lachen om mezelf terwijl ik dit typ maar… Zijn hier mensen die dingen doen met die edelstenen? Merken jullie echt verschil?

*Ik word dus giechielig van heel veel spiritueels maar heb er ook een enorme fascinatie voor.