Spiritueel topic

Ik wil me ook wat meer verdiepen in edelstenen.
Vorige zomer had ik een soort begeleide meditatie en toen moest ik daarna een brief aan mezelf schrijven. Daarna konden we edelstenen kiezen, en ik had er puur een uitgekozen op gevoel. Toen bleek die steen echt pre cies de betekenis te hebben van wat ik ook indie brief geschreven had. Terwijl er honderden stenen lagen die ik kon kiezen. Vond ik toch wel mooi en bijzonder :slight_smile:

3 likes

Dit was op een soort yoga/kunst vakantieweek in frankrijk waar ik vrijwilligerswerk deed, dus niet iets wat je even makkelijk snel gaat doen :wink: maar als je op zulke dingen googlet valt er vast iets te vinden!

mmm nee was in de buurt van nancy!

Ik heb intense liefde voor edelstenen. Ik heb ook meerdere grote objecten in huis en ben een actieve verzamelaar.
Mn moeder had ooit op een beurs advies gekregen voor een steen (apatiet dacht ik) en ze pakte 'm vast, en haar handen werden ijskoud. Echt bijzonder!

Vorig jaar had ik ook een grid gelegd voor financiele voorspoed.

Ik slijp zelf ook stenen dus als iemand wilt weten wat een bepaalde steen soort is, kan ik je wel helpen het te identificeren!

13 likes

Oh wow dat ziet er echt supermooi uit! Enneā€¦ heeft het gewerkt?

Ooit kwam ik op een Ladies Night een vrouw tegen die vertelde dat ze de deur niet uitging zonder haar stenen, ze straalde aan alle kanten toen ze erover vertelde. Vond dat aan de ene kant zo mooi, en wilde meteen allerlei kettingen van haar kopen, maar tegelijkertijd wil je natuurlijk niet afhankelijk worden van zoiets!

1 like

Yes, begon binnen 2 weken bij een nieuwe baanšŸŽ‰

6 likes

:flushed: Wow!

Wat interessant allemaal! Ik lees ā€œstiekemā€ mee maar doe niet echt iets met edelstenen oid maar vind het wel interessant. Ik heb over twee weken een afspraak bij een vrouw en dan ga je samen kijken welke edelstenen bij je passen etc. Ben erg benieuwd :). Heeft hier iemand zoiets al eens gedaan?

1 like

Nooit gedaan, laat even weten hoe het was! Ben wel benieuwd!

Wat leuk! Waar laat je zoiets doen? Ik ben ook erg benieuwd hoe het zal gaan!

Ik laat me vaker masseren en de vrouw waarbij ik ga, doet ook reiki en edelstenen. Ben ook heel benieuwd :). Zodra ik mijn afspraak heb gehad zal ik hier mijn bevindingen delen haha.

2 likes

Ik wil echt zo dol dol graag geloven hĆØ in de kracht van het universum, krachten die het leven een richting geven etc., maar ik kĆ”n het gewoon niet. Het rationele neemt me dan toch over. Ik ben een tijd lang bezig geweest met tarot (mijn favo op YouTube is Queen of Cups Tarot) en ik heb ook een keer een persoonlijke reading gehad van haar waarvan het deel over verleden/heden opzich wel klopte, maar dat kan dan ook zijn omdat ik HOOP dat het klopt zeg maar. Ook omdat haar toekomst voorspelling vrij ā€˜gunstigā€™ was en ik ook hoop dat dat uitkomt haha.

Dus, hebben jullie wel eens tarot kaart reading gehad, en zoja kwam die uit?

  • Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik wilde ā€˜neeā€™ antwoorden, maar dan dus omdat ik nog nooit een tarot kaart reading heb gedaan.

2 likes

Ja, eigenlijk ben ik het eens met ieder woord dat je zegt. Ik ben vroeger Christelijk opgevoed, maar ben het nu niet meer. Ik merk alleen soms dat ik het zo moeilijk vind om dat idee van ā€˜er is een plan voor jeā€™ los te laten, en dat ik het als volwassene maar zo goed mogelijk zelf moet doen haha. Zeker in periodes dat het niet super lekker gaat. En dan zoek ik soms mā€™n heil in dingen zoals dit, ook al weet ik wel beter. Bedankt voor je berichtje! Zet me weer even met beiden benen op de grond.

1 like

Je mag me pbā€™en :slight_smile:

1 like

Ik had ooit een tarot reading gekeken op youtube en Ć©Ć©n ding klopte daaruit (wat altijd voor iedereen kan) maar dat ding was wel een heel groot thema in mn leven toen dus ik vond het wel grappig

1 like

Aaah ik ben er ook in geĆÆnteresseerd, wil je er niet hier over vertellen?

Wat willen jullie weten dan kan ik gericht vertellen :smiley:

heeft iemand misschien een idee welke edelsteen dit kan zijn? @Taichung misschien? :blush:

Wat je precies doet bij welke fase en op welke manier je er rekening mee houdt en wat het je oplevert om ā€˜met de maanā€™ te leven!

2 likes