Stel hier je persoonlijke vraag #2

haha ja die heet Bob maar die heeft helemaal niet gezongen. Maarten heeft dit gezongen, bekend van oa meneer agent en verliefdheid is rampzalig

Toen ik tijdje niet zo lekker in mijn vel zat moest ik altijd janken op het liedje ‘life is worth living’. Dit is een biecht

4 likes

Jawel joh!

Grieks, Spaans en soms Frans

1 like

Duits, Frans, Zweeds, Deens, IJslands, Oud-Noors, Spaans, Fins en schijnbaar zelfs Māori als ik mijn playlist moet geloven. Ik luister vrijwel geen Nederlandstalige muziek.

En wat betreft KVK Vuur en Vlam en Lariekoek en Apekooi.

3 likes

Kan er geen kinderen voor kinderen topic aangemaakt worden? Ik vind persoonlijk dat het erg lang doorgaat erover terwijl dit topic daar niet voor is. Doe gerust verder als jullie het niet zo zien maar ik wou het gwn even zeggen

18 likes

Ik luister heel veel Franstalig! Franse chansons (bestaan veel playlists van, een paar van mijn favorieten zijn Jacques Brel, Charles Aznavour, Michel Delpech, Georges Brassens en Michel Fugain), een kleeeiiin beetje Franse rap maar ook moderne Franstalige artiesten. Coeur de Pirate is mijn fave:

3 likes

Dit vind ik echt heel erg schattig, haha

Ik heb de paarse variant hiervan jaren geleden gedragen maar ondertussen is hij nergens meer te verkrijgen terwijl ik het zo lekker vond ruiken :cry:

1 like

Ik heb er ook zo veel. Ik heb er al 5 in mijn gezicht. Ik heb er net 30 geteld op mijn rechterarm. Bij mijn ouders hangt een foto van mij (gemaakt in zo’n fotostudio) en daar hebben ze mijn moedervlekken weggehaald met editten: dat ziet er echt zo bizar uit :joy:

Koop jij biologische boodschappen?

• Nee man, tyfus duur
  • Soms
  • (Vrijwel) altijd
  • Meestal wel, ik maak geen onderscheid in welke producten
  • Dierlijke producten meestal wel, de rest meestal niet
  • Groente en fruit meestal wel, de rest meestal niet
  • Groente, fruit en dierlijke producten meestal wel, de rest meestal niet

0 stemmers

Ik draag een lelijke zwarte broek (was echt een miskoop), mijn pyjamashirt, een hoodie en vooral geen bh :v:

5 likes

10, want zachte joggingspak en dekentje

6 likes

Heb een 5 gegeven maar dat komt door mijn ongewassen haar want dat maakt ook deel uit van de outfit vind ik

3 likes

Ik heb mijne net om precies dezelfde reden een 10 gegeven :thumbsup:

1 like

Same, alleen middelbare school afgemaakt.
Ik kijk overigens neer op mensen die zichzelf belangrijkheid toedichten nav hun opleidingsniveau.

19 likes

Waar is je quiche? :open_mouth:

9 likes

Vind jij animatiefilms (zoals Finding Nemo en Wall-E) ook helemaal het einde?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Vind je horrorfilms het einde nu met zichtbaar antwoord want ik wil weten wie wat zegt oké [poll type=regular]

• Ja
  • Nee
    [/poll]
  • Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Omekod nu is ie weer anoniem ik haat polls maken

8 likes