De kerstezel vind ik echt de aller-allerliefste
Omggg ik verander mijn stem ja Meidengroeeeeppppppp
Impopulaire mening: ik vind KVK verschrikkelijk. Van die zingende kinderstemmetjes gaan mijn nekharen recht overeind staan.
De kerstezel
Stuntelkampioen (want -nog steeds- zo herkenbaar)
Op een onbewoond eiland (want classic)
Omg kan er geen poll met grootste hits oid? Ik ben meteen youtube videoās gaan zoeken
kinderen voor kinderen, jeugdsentiment
mijn vader is een ster
meneer agent
rauw en primitief
mama is morgen van mij
lariekoek en apekool
als niemand kijkt
ohhh de lijst is eindeloos
Het enige nummer dat ik redelijk goed ken(de) is āop een onbewoond eilandā. Ik luisterde vroeger niet echt naar KVK. Ik weet niet of ik er toen al een hele sterke mening over had, maar er staat me iets bij dat ik het vanaf een jaar of 7 oud al irritante herrie vond.
ahhh vet sneu.
en stukken beter dan de rappende kvk met pesten is geen spelletjeā¦
Ik moet en wil echt mijn kamer opruimen, want ik krijg echt een bedrukkend gevoel van al die zooi, maar aan de andere kant ben ik heel futloos (ongesteld) en benauwd (verkoudheid), waardoor ik alleen maar op bed wil liggen. Wat zal ik doen?
- Nu eerst je kamer opruimen en daarna lekker chillen in bed
- Lekker in bed blijven en morgen āop tijdā (rond 9 uur) opstaan om op te ruimen
- Nooit meer je kamer opruimen. This mess is your life now.
0 stemmers
Ik ken amper liedjes van KvK, maar ā1 been op de stoepā komt nog steeds af en toe in me op en dan krijg ik het ook niet meer uit mān hoofd, maar niemand lijkt dat liedje te kennen? In mijn omgeving kijken ze ook altijd raar als ik er iets van zeg, ik ken ook enkel de zin āik loop met 1 been op de stoep en 1 been in de goot en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen doodā, wat natuurlijk niet de meest standaard liedjestekst is, haha.
Jawel omg dit is was een van mān favo liedjes
Als ik de baas zou zijn van het journaal. En welke ik nog weleens in mijn hoofd krijg is ochtendhumeur
Jaaa!
En ochtendhumeur is ook een favoriet
Ik word helemaal nostalgisch hiervan, heb nu KvK10 opstaan, en hierna ga ik door met 11 (de twee die ik het beste ken)!
Ik zit nu allemaal van die filmpjes te kijken van KvK eind jaren 80. Waren jullie ook zo lekker modieus als kind? ;p
- Ja man, lekker kek aangekleed door mān moeder. Keihard lachen om de fotoās
- Nee
0 stemmers
Mag natuurlijk ook als kind van later, want eind jaren 80 bestond ik zelf ook nog niet.
Grootste voordeel van groep 3: ongegeneerd kinderen voor kinderen luisteren.
Vandaag gehoord:
Fitlala, okido, haaialarm en op een onbewoond eiland.
Als we in toetsopstelling gaan zitten (op n eilandje dus) zet ik op een onbewoond eiland op en daarna moeten ze klaar zitten
Ik had net soort-van-maar-niet-helemaal hetzelfde. Ik had megahonger maar moest eigenlijk eerst de badkamer en wc poetsen voor ik mocht eten. Mezelf toch maar van de bank gesleept, gepoetst en zit nu heerlijk zelfvoldaan te eten. Aanrader hoor
Deze is ook zo zielig!
Hallo waar is vuur en vlam?
- Kinderen voor kinderen
- Snotneuzen
0 stemmers
Oke, ik ga alā¦