Stel hier je persoonlijke vraag #2

Oh dan heb ik er ook nog wel een!

Mannen op teenslippers (van die flipflopdingen):

• Prima
  • Vreselijk

0 stemmers

Disclaimer: ik vind teenslippers verschrikkelijk bij iedereen.

18 likes
  • Man met rugtapijt en dat gewoon zo laat
  • Man die nergens haar heeft (ook niet op zijn hoofd)

0 stemmers

Mannen in ribroeken:

• Ligt aan de man
  • Stijlvol
  • Heerlijk hippie
  • Oudbollig
  • Armoedig
  • Zit lekker warm
  • Aaibaar
  • Nog steeds beter dan een koltrui

0 stemmers

Geen van beide, deze moet in het andere topic hoor. Nu ga ik niet kiezen!

4 likes

Voor je werk (of studie) ga je naar het buitenland en je overnacht met 1 collega op dezelfde kamer. Terwijl jij al de kamer alvast bewondert is je collega nog de spullen uit de auto aan het halen. Tot je grote verbazing staat er een megagrote dildo op het nachtkastje wat doe je?

• Je gaat met die dildo direct naar de in- en uitcheckbalie van het hotel voordat de collega binnen is. De kamer is schijnbaar niet goed schoongemaakt.
  • Je laat de dildo lekker staan. Je collega zal er ook wel om kunnen lachen hoe random het is om dit zomaar aan te treffen in de hotelkamer.
  • Je belt roomservice “Iemand had schijnbaar een dildo besteld. Zouden jullie die even willen ophalen?”
  • Je verstopt de dildo onder het bed en hoopt dat de collega het niet merkt.
  • Die neem je mee naar huis als souvenir.
  • Anders…

0 stemmers

ik zou verhuizen. Dit win je nooit.

Hahahahaha is dit echt gebeurd?

Nee ik heb nooit bijzondere dingen aangetroffen op een hotelkamer buiten de gebruikelijke bijbels.

Jammer😜

1 like

Vieren jullie je verjaardag nog?

• Ja maar niet heel uitgebreid (paar mensen die langskomen)
  • Ja en ik vier het heel uitgebreid (veel mensen die langskomen)
  • Nee ik vier het niet en ga lekker alleen iets doen

0 stemmers

Je bestelt op Bol.com een cadeau voor je neef, een goedkope bluetooth speaker van cica 20 euro maar ontvangt een Airfryer van circa 100 euro. Wat doe je?

• Je licht Bol in dat je het verkeerde apparaat hebt gekregen. Misschien mag je die airfryer dan wel houden of krijg je als dank voor je eerlijkheid nog een cadeaubon of zo.
  • Je zegt helemaal niks tegen Bol.com en houdt de airfryer lekker zelf.
  • Je laat de airfryer in de verpakking en wacht op een berichtje van bol. Als het retourtermijn is verstreken besluit je de airfryer te gebruiken.

0 stemmers

Als je de airfryer van bol mag houden of zelf besluit te houden. Wie krijgt die dan?

• Je geeft de airfryer toch cadeau aan je neefje. Normaal zou je dat te duur vinden maar dit is wel een leuke verrassing voor hem omdat ie net op zichzelf woont.
  • Je houdt de airfryer zelf.
  • Omdat je het ‘gratis’ heb gekregen geef je het aan iemand die het harder nodig heeft dan jijzelf.

0 stemmers

1 like

Hahahah dat is dan nu inderdaad mijn airfryer. Hoppa.

2 likes

Ik wou dat ik verwarming had! :tired_face:

True maar misschien als je iemand kent met tig kinderen en je zelf liever gewoon naar de snackbar gaat. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik was tot een jaar geleden ong echt 100% team je vriend. Toen ik nog thuis woonde had ik de verwarming vol open, raam dicht, dikste dekbad, fleece pyjama en dikke sokken. Sinds ik uit huis ben ga ik elk jaar een beetje kouder slapen in de winter en nu heb ik het het liefst zo koud mogelijk. Wat je zegt, de eerste minuut is t ff bikkelen maar daarna is het zo lekker.

3 likes

Oh ik zou hem serieus cadeau doen aan m’n neefje. Is toch leuk!

1 like

Een paar jaar terug was ik met familie met kerst uit eten. Op het speciale kerstmenu stond hertenbiefstuk en dat wilde ik op zich wel eens proberen. Dus ik bestellen en een tijdje later komt de ober met mijn biefstuk aanlopen. Terwijl hij het bord voor me neerzette zei hij: “Zo, en de Bambi voor mevrouw”. Doei eetlust.

20 likes

Niet als gewoonte, wel als falen met eten en dan je wang een flinke knauw geven ;p

12 likes

Niet. Soms heb ik gladde wangen en dat voelt dan zo fijn en glad, maar een dag later heb ik alweer gebeten zonder dat ik het doorhad.

5 likes