Nu we toch bezig zijn. Deze vond ik ook altijd heel leuk
Ik vind dit juist helemaal prima (mits het op een normale manier gezegd wordt uiteraard). Als ik zelf aannames ga doen dan gaat het helemaal mis. Dan hoor ik liever hoe het echt is ofzo.
Precies waarom dat hier ook een hele tijd een hit is geweest 
Van wie was dan āhet broertje van mijn beste vriendin (is best een lekker ding? Ofzo?)ā die vond ik grappig. Maar dat was later dan jullie liedjes geloof ikā¦
Lekker ding van Kusš
Edit: veel kus-enthousiastelingen haha
Ik luister wel eens Franse muziek, niet specifiek 1 soort ofzo.
Dit!!
Ik zoek niet echt specifiek naar muziek in andere talen, maar luister wel Devendra Banhart en Juana Molina en die zingen Spaans.
Heb verder vroeger heel veel Francois Hardy en France Gall geluisterd.
Ik had mn eigen KVK liedje. Jammer alleen dat niemand hem kent.
Ahhhh jawel! Ik ken hem nog
āāļø
leuk feitje: dit liedje wordt helemaal niet gezongen door die jongen die je ziet in de video
Ik hou echt van voeten hahaha
Nee joh!!! Dit vind ik heftig haha.
Ik heb dus ooit een bestelling geannuleerd, maar het pakketje toch aangekregen. Toen kreeg ik wat later een mail van bol dat ze mijn retourzending goed hadden ontvangen. Ik wou ook graag āhet juisteā doen en heb dit toen gemeld en heb als beloning voor mijn eerlijkheid een cadeaubon van 2,50 (!!!) euro gekregen. Toen zei ik geĆÆrriteerd ānou bedankt, zeg!ā en kreeg ik een ānee JIJ bedankt!!!ā terug. Pakje was overigens ongeveer een honderd euro waard 
Ben jij trots als je je auto strak hebt file geparkeerd?
- Yess, fotoās, snapchats, alles
- Nee, ik heb een rijbewijs, kan ja toch mijn auto wel normaal wegzetten?
- Fileparkeren? Hahaha ik rijd wel een stukje door hoor
- Ik rijd niet
0 stemmers
haha ja die heet Bob maar die heeft helemaal niet gezongen. Maarten heeft dit gezongen, bekend van oa meneer agent en verliefdheid is rampzalig
Toen ik tijdje niet zo lekker in mijn vel zat moest ik altijd janken op het liedje ālife is worth livingā. Dit is een biecht