Idem. Alleen tegen m’n vader zeg ik soms later hater
Die Noorse trui mag alleen gedragen worden door het type man dat mijn aardrijkskunde leraar van de middelbare school is (zijn moeder maakte die speciaal voor hem, zo cringe-worthy).
Haha ja ik ook. Ik zeg het ook als in: ‘joe, dat ga ik mooi niet doen’ maar ook als ik wegga inderdaad
Ik heb dit niet met mijn vingers, maar wel met mijn lippen. Zodra er een velletje zit moet ik die eraf bijten of scheuren, soms zelfs tot bloedens aan toe. En als mijn lippen droog zijn bijt ik er heel veel op, ik kan ze dan echt niet met rust laten. Ziet er dan net uit alsof ik iets gebruikt heb, haha. Herkent iemand dit?
- Ik heb dit altijd (ook als mijn lippen niet droog zijn)
- Ik heb dit ook (bij droge lippen/met velletjes)
- Ik heb dit niet
0 stemmers
Helemaal niks binnengehad bij bol.com en ook geen neefje die bijna jarig is. Maar ik vond dit een beter voorbeeld dan bijvoorbeeld een strijkbout of zo. Actueler.
Op mijn werk (formele meetings) zeg ik meestal dag/daag maar moet er echt op letten dat ik dat niet altijd begin te zeggen want dan klink ik weer alsof ik een 60er ben met grijs haar
Waar is je poll!
Oh shit haha dan moet ik zelf nadenken.
Ik ga voor Op een onbewoond eiland het het Tietenlied!
De kerstezel!!!
Meidengroep
Kip, patat en appelmoes
Vuur en vlam
Ik ben toch zeker Sinterklaas niet
Ik kan toch niet kiezen!!
Edit: en hoe kon ik de kerstezel nou vergeten! @EllaFitzgerald
De kerstezel vind ik echt de aller-allerliefste
Omggg ik verander mijn stem ja Meidengroeeeeppppppp
Impopulaire mening: ik vind KVK verschrikkelijk. Van die zingende kinderstemmetjes gaan mijn nekharen recht overeind staan.
De kerstezel
Stuntelkampioen (want -nog steeds- zo herkenbaar)
Op een onbewoond eiland (want classic)
Omg kan er geen poll met grootste hits oid? Ik ben meteen youtube video’s gaan zoeken
kinderen voor kinderen, jeugdsentiment
mijn vader is een ster
meneer agent
rauw en primitief
mama is morgen van mij
lariekoek en apekool
als niemand kijkt
ohhh de lijst is eindeloos
Het enige nummer dat ik redelijk goed ken(de) is ‘op een onbewoond eiland’. Ik luisterde vroeger niet echt naar KVK. Ik weet niet of ik er toen al een hele sterke mening over had, maar er staat me iets bij dat ik het vanaf een jaar of 7 oud al irritante herrie vond.
ahhh vet sneu.
en stukken beter dan de rappende kvk met pesten is geen spelletje…
Ik moet en wil echt mijn kamer opruimen, want ik krijg echt een bedrukkend gevoel van al die zooi, maar aan de andere kant ben ik heel futloos (ongesteld) en benauwd (verkoudheid), waardoor ik alleen maar op bed wil liggen. Wat zal ik doen?
- Nu eerst je kamer opruimen en daarna lekker chillen in bed
- Lekker in bed blijven en morgen “op tijd” (rond 9 uur) opstaan om op te ruimen
- Nooit meer je kamer opruimen. This mess is your life now.
0 stemmers
Ik ken amper liedjes van KvK, maar “1 been op de stoep” komt nog steeds af en toe in me op en dan krijg ik het ook niet meer uit m’n hoofd, maar niemand lijkt dat liedje te kennen? In mijn omgeving kijken ze ook altijd raar als ik er iets van zeg, ik ken ook enkel de zin “ik loop met 1 been op de stoep en 1 been in de goot en als ik dat niet doe, dan ben ik morgen dood”, wat natuurlijk niet de meest standaard liedjestekst is, haha.