Stel hier je persoonlijke vraag #2

echt? eindelijk iemand die ook Via Nova had… altijd dat gedoe in horto met die andere

Ik ga dit bericht uitprinten en in een lijstje hangen :heart:

1 like

oh ja. wij waren de eerste lichting met het nieuwe boek. vergeet dat ik oud ben.

Tablet

Wij hadden Phoenix (in België)!

6 likes

Wij hadden Roma!

1 like

Hier ook Roma!

1 like

Alles wat ik nog weet van Latijn is ‘Aeneas troianus est. Currit. Fugit.’
Staat echt in mn geheugen gegrift :joy:

8 likes

Toen ik Mn beste vriendin leerde kennen op de uni durfde ze niet te praten tegen me omdat ze dacht dat ik heel cool en populair was, nu lachen we daar altijd heel hard om omdat ik echt totaal oncool en impopulair ben.

Maar over het algemeen ben ik heel luidruchtig en aanwezig dus mensen denken altijd dat ik veel spontaner en wilder ben dan dat ik echt ben. Ik heb gewoon een heel harde stem, thats All.

20 likes

Hangt er heel erg vanaf waarop. Kritiek op werk wat ik lever kan ik heel goed hebben, leer ik van en ik kan het goed los zien van mij als persoon. Kritiek op mij als persoon heb ik meer moeite mee omdat ik altijd heel erg m’n best doe om niemand te kwetsen, rekening te houden met mensen etc. dus ik baal flink als daar kritiek op komt.

Haha thanks voor je vele mentale steun, het doet me goed :stuck_out_tongue_winking_eye:

Wat doen jullie met oude studieboeken? Het gaat om boeken die niet meer te verkopen zijn (zijn ze al te oud voor), ook studystore wil ze niet terugkopen.

Niet onbelangrijk: het gaat om studieboeken waar je zelf niets meer mee gaat doen (gestopt met studie, werk niet in het werkveld oid)

• Naar kringloop brengen (wil die ze nog wel?)
  • Bij het oud papier doen
  • Bewaren
  • Anders, namelijk… (reageer aub!)

0 stemmers

Ik denk dat je weinig aan mijn antwoord hebt, maar ik heb ze aan een vriend gegeven die nu de studie doet die ik gedaan heb. Wel even gewaarschuwd dat er dingen achterhaald kunnen zijn, maar hij zal er nog wel nut aan hebben.

1 like

Verkopen en anders bewaren.

Oeps, dan gratis weggeven!

1 like

Ik zou zeker eerder kringloop proberen dan oud papier, je weet nooit of er iemand toevallig in dat veld geïnteresseerd is! Mijn schoolboeken waren altijd heel snel weg en ik beeld me dan ook graag in dat een gepensioneerde ze gebruikt om nog wat bij te leren :smiley:

6 likes

Ik hoor héél vaak dat ik er heel braaf uitzie en mensen verbaasd zijn dat ik best wel stoere dingen doe/gedaan heb en niet zo’n traditioneel leven/visies heb.

1 like

Ja, vind dat soms ook best vervelend. Ik heb een zachte stem en praat niet altijd veel bij sommige mensen. Dan denken ze meteen dat je vet saai bent en niks durft :tipping_hand_woman:

1 like

Wat is jouw ecologische footprint?

• 1 planeet
  • 1-2 planeten
  • 2-3 planeten
  • 3-4 planeten
  • 4-6 planeten
  • 6-7 planeten
  • 7-8 planeten
  • 8-9 planeten
  • 9 of meer planeten

0 stemmers

1 like

Ja vond ik ook, laat je toch weer nadenken over waar je allemaal nog bij stil kan staan.

Oh jaaaa, ik zat echt te denken maar deze had ik ook!

1 like