Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik heb al 6 maanden mijn haar niet geverfd waadoor mijn haar nu grijs/donkerbruin (mijn natuurlijke kleur) met nog wat zwart is, de kleur die ik het normaal altijd verf. Maar wat zal ik nu doen? Ik heb blauwgrijze ogen en een huid met een gele ondertoon.

• Gewoon weer zwart verven zoals ik altijd doe
  • Een andere kleur bruin die wat warmer is
  • Donkerrood weer eens doen na vele jaren van afwezigheid
  • Het zo houden zoals het is zodat het resterende zwart vervaagd en mijn inner Gandalf omhelzen
  • Toch weer het verkeerde pad op en het deels blonderen zodat ik weer naar naar blauw of paar etc kan.
  • Anders…

0 stemmers

Perfecte titel voor @kali haha

4 likes
  • Donny Roelvink
  • Dave Roelvink
  • Dries Roelvink
  • Allemaal niks aan

0 stemmers

Volgens mij zijn mijn wormen echt in hun heaven on earth met elke dag lekker verse groentjes en fruitjes om van te snoepen.

En je kan de aarde altijd weggeven of gewoon in het park dumpen, volgens mij is alles beter dan het laten vervoeren en verbranden (imo). Ik heb trouwens nu pas 12 liter na 4 maanden, dus het is niet dat je bizarre hoeveelheden aarde krijgt ofzo.

2 likes

Gaan jullie naar de slager om vlees?

• altijd
  • soms, als in paar keer per maand
  • soms, met Kerst / oud en nieuw/ speciale bestelling
  • nooit, want ik koop het in de supermarkt
  • nooit, want ik eet geen vlees en wil toch stemmen

0 stemmers

Waarom niet?

• Geen in de buurt
  • Omdat het makkelijker is om het gewoon in de supermarkt mee te nemen
  • Ik eet geen vlees maar wil toch stemmen

0 stemmers

Bijna dagelijks in een smoothie, telt ook toch? :slight_smile:️

2 likes

Huh maar dat lijkt me echt kut om elke dag je bh verkeerd om aan te trekken en dan om te draaien
Ik wist echt niet dat mensen dat deden :flushed:

7 likes

Haha ik vind die soort van kippenvleugeltjeshouding als je eerst de bandjes om je armen doet en daarna hem sluit op je rug gewoon niet prettig.

8 likes

Vogeltjesdans ja haha, vind ik ook altijd.

1 like

Hoe doe je dat dan met groente-afval bijvoorbeeld?

Hmm nooit zo over nagedacht! Ik heb echt veel groente-afval (vind ik, geen idee eigenlijk). Dingen als aardappel/pompoenschillen, broccolirestjes, paprikabinnenkant, klokhuis, avocadoschil etc.

1 like

Hmmm dus een wormenhotel op je balkon kan gewoon @Kauai? Nooit over nagedacht dat dat een optie is eigenlijk. Ben opgegroeid met GFT -> prullenbak omdat er nooit een ophaalservice of iets was.

2 likes

Ik doe gewoon de sluiting van achter vast en daarna pas de bandjes om de schouders. Ik wist niet dat dat zo uitzonderlijk was :joy:.

6 likes

Pssst, heb jij toevallig Zeeuwse roots?

Ik probeer te ontdekken waarom je dit denkt

1 like

Ja, waarom?

1 like

‘om vlees’? Ik zou ‘voor vlees’ zeggen

9 likes

Omdat je ‘om vlees’ schreef. :smiling_face_with_three_hearts:
(Ik heb het afgeleerd, maar ben ook een Zeeuws meisje.)

Oh, ja, ik vind dat normaal haha

Yes, 10 punten voor jou!

1 like