Stel hier je persoonlijke vraag #2

Goed, het is dus de verstandshouding die wij hier hebben. Hoe jij het met jouw buren regelt zijn jouw zaken. Hier gaat het goed zo en er wordt lekker feest gevierd.

De verstandhouding is natuurlijk fijn dat dat zo kan, heel prettig kan ik me voorstellen.
Vond alleen je opmerking van had je maar weg moeten gaan heel raar.

3 likes

Dat is mooi! Bleek uit je berichten namelijk niet echt wat nou precies de ‘verstandhouding’ was; ik las vooral wat jij vindt, voelt en verwacht (en dat hadden anderen denk ik ook). Wat je buren nou vinden was niet echt duidelijk.

Edit: maar nu dus wel dus ik denk dat we jou en je buren lekker met rust moeten laten :stuck_out_tongue:

4 likes

Gooi jij wel eens schone was in een berg op de grond?

• Ja
  • Nee
  • Het is bij mij erger dan Mascha’s vreselijke washok

0 stemmers

(N.a.v. het beutyblogtopic en deze vlog)

4 likes

Ik was juist vlakker toen ik stopte (pil was niet leverbaar dus heb een aantal maanden zonder gedaan). Libido was toen wel wat hoger maar met pil heb ik ook niks te klagen, toen ik net gestopt was, was het juist tegen het irritante aan eigenlijk :sweat_smile:

Ik vind feestjes tot op zekere hoogte ok bij buren. Maar woon in een nogal gehorig blok waar alles rondgalmt (en je sowieso alles naast/boven je hoort). Dus midden in de nacht op het balkon lopen schreeuwen, de muziek kneiterhard zodat ik er aan de overkant last van heb etc. vind ik mega irritant. Dan ga je maar naar een café of je houdt de deuren dicht. Vind het onnodig dat meet dan 40 huishoudens last van jouw feestje moeten hebben.

Afgelopen vrijdag op zaterdag is er ook door verschillende buren geklaagd/politie gebeld over een feestje dat om 9 uur 's ochtends nog bezig was. Wel de balkon deuren dicht, maar er zitten verschillende verdiepingen en nog een rij huizen tussen ons en ook hier lagen we er wakker van. Ja doei, dan maak je je niet geliefd hoor.

1 like

Ik had amper libido toen ik aan de pil was. Nu ik gestopt ben is dit niet meer het geval

2 likes

Gewoon die spray her-vullen met eigen olie (of moet dit in het gierige acties topic?):roll_eyes:

1 like

Misschien wel een idee om gewoon zelf zo’n spray flacon te kopen en er olie in te doen (werkt dat?). Want die uit de winkel krijg ik nooit open om er nieuwe in te doen

1 like

Vroeger altijd. De laatste jaren echt een stuk minder. Vaak met pannenkoek nog wel, daar hoort het gewoon bij zoals iemand al zei. En met curry, ik kan niet zo goed tegen pittig eten

Ja echt kut dit, ben nu ook single en kan dr niks mee want ja
 weet niet hoe t single leven werkt hahaha

1 like

Ja doen! Is het proberen waard. Kan je vast bij de action of hema halen bij van die lege ‘reisflacons’. Ben nieuwsgierig haha

1 like

Alleen soms als ik buiten de deur ontbijt.

Ik wil niet te veel doorzagen over de pil, maar ik vind het eigenlijk erg beschamend dat er totaal geen innovatie plaatsvindt op het gebied van anticonceptie (los van de “mannenpil”, waar ik overigens totaal geen heil in zie)? Waarom is er nog geen vernieuwde pil, waarom slikken we al jaren hetzelfde? Ik snap dit niet hoor. Ik gebruik nu condooms, maar dat is voornamelijk omdat ik het idee heb dat er geen goed alternatief is.

19 likes

Ik wil graag nog een pannenkoekentip delen. Als je een beetje gesmolten boter of olie door je beslag mengt, hoef je je pan niet meer in te vetten.

9 likes

Wij gebruiken sinds ik gestopt ben met de pil ook condooms en ik vind het ook reuze meevallen eigenlijk. Liever dat dan de pil. Alleen soms kan het het moment een beetje ‘verpesten’ ofzo, maar wij lachen daar maar gewoon om :stuck_out_tongue_winking_eye:
En idd handig dat je geen zooi hebt!

2 likes

Ik ben echt een ENORM kreng als ik aan de pil zit, word giftig om niks of moet constant janken. Nu de prikpil, lekker stabiel, geen moordneigingen als iemand zn neus ophaalt in de metro, geen tranen als er een baby op beeld is :ok_hand:

4 likes

Hoeveel uur per week werk jij gemiddeld?

• 0 tot 8 uur
    • 8 tot 12 uur
    • 12 tot 16 uur
    • 16 tot 20 uur
    • 20 tot 24 uur
    • 24 tot 28 uur
    • 28 tot 32 uur
    • 32 tot 36 uur
    • 36 tot 40 uur
    • meer dan 40 uur
    • ik werk niet

0 stemmers

Anoniem:
Wat is jouw gemiddelde maandinkomen inclusief studiefinanciering, toeslagen e.d.

• 0 tot 500 euro
    • 500 tot 1000 euro
    • 1000 tot 1250 euro
    • 1250 tot 1500 euro
    • 1500 tot 1750 euro
    • 1750 tot 2000 euro
    • 2000 tot 2500 euro
    • 2500 tot 3000 euro
    • 3000 tot 3500 euro
    • 4000 of meer euro

0 stemmers

Hallo weten jullie nog dat ik een poll had gemaakt omdat ik een boek moet terugkrijgen van een vriend van me? Ik heb dat ding daar al 2 jaar liggen en ik vraag inmiddels de laatste maanden al minstens 20x wanneer ik dat ding eens krijg incl. linkjes naar tweedehands exemplaren. Inmiddels is mij 1,5 week geleden WEER gezegd (nadat ik het vroeg) dat ik hem nu echt terug krijg, maar inmiddels heb ik die persoon weer 2x gezien en nog geen boek
 Wat nu?

• Rustig blijven en afwachten
  • Boos worden op die persoon

0 stemmers

Ik vind het zo kut ook want ik mag hem zo graag dus ik wil liever geen ruzie om een boek. :S