Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ze zijn hem kwijt.

Ze = hij en zijn vriendin.

Met sommige jongens merk ik geen verschil maar met andere jongens verpest een condoom echt heel het moment. Maar ik ben zelf echt super bang voor baby’s en wil geen piemel zonder condoom in de buurt terwijl ik dat wel fijn vind (bij voorspel oid)

1 like

Pff ik ben ook gewoon zo’n onzeker persoon enz dus ik vind het ook moeilijk om heel hard door te drammen maar aan de andere kant ik wil dat ding weer. Moeilijk dit. Misschien moet ik gewoon even wat moed verzamelen en jouw plan maar uitvoeren ja haha.

2 likes

Hier heb je ook wel weer gelijk in. Ik moet gewoon wat harder zijn.

Ben je al een keer heel duidelijk geweest dat ze ook echt weten dat ze het voor je moeten oplossen als ze hem niet hebben of blijf je daar wat terughoudend en vaag in?
In de trant van:
“Ik voel me heel opgelaten er weer om te moeten vragen, maar ik wil echt wel graag mn boek terug. Snap dat het lastig is dat je hem niet kan vinden, maar dan verwacht ik daar wel op jouw initiatief een oplossing voor.”
Volgens mij is dat niet aanvallend, maar wel duidelijk. En wat je ook doet, ook al voel je je opgelaten, geen sorry zeggen dat je er nu weer naar vraagt. Ze zouden zich moeten schamen dat je er weer naar moet vragen.

15 likes

Okee stel: je doet een vierdejaars minor op het hbo. Je moet met nog twee mensen een onderzoek doen. A.s. dinsdag is de deadline voor het presenteren van jullie Plan van Aanpak, maar je groepsgenoten hebben letterlijk niks gedaan (al sinds september niet dus). Je hebt dit al meerdere malen aangekaart, ook bij jullie begeleider.

Morgen vindt er weer een feedback gesprek plaats met de begeleider

• Je geeft dit morgen aan bij de begeleider en zegt dat je niet meer met ze wil samenwerken. Zij hebben dan een half jaar vertraging, maar dat is hun probleem
  • Je geeft ze nog één echt allerlaatste kans, maar dan moeten ze zichzelf ook echt hard gaan bewijzen en anders is het alsnog afgelopen
  • Jou maakt het eigenlijk allemaal niet zoveel uit, wie weet doen ze hierna wel hun best. Je houdt daarom morgen je mond over de samenwerking

0 stemmers

Hoe vaak is dat zo dan?:dizzy_face: Komt het vaak voor ja?
Ben nu zwanger van een condoomfoutje maar we snappen nog steeds niet hoe. Hij leek intact en ik krijg altijd de indruk dat het echt bijna nooit voorkomt?:joy:

1 like

Echt hoor, zo sta ik er ook in. Er ligt nu een plan van aanpak klaar van 15 A4. Zij hebben samen nog niet eens 1 a4 daarvan gedaan. De rest heb ik gedaan. Ben er echt zo zo zo klaar mee.

1 like

Ik slik niet de pil, gebruik ook geen andere anticonceptie maar heb hier toch heel veel last van

Bruto of netto?

Na 15 minuten een nieuwe pakken? Nog nooit van gehoord.

En heb nog nooit een gescheurd condoom gehad btw.

Bij ‘ons’ is het 2x gebeurd dat hij helemaal kapotscheurde en dat er gewoon een stuk achterbleef in mij. Ik weet ook niet wat we fout deden

1 like

Wow wat dom dat ik dit niet wist :’)

Ik slikte die Diane pil en die is ook best vaak slecht in het nieuws gekomen. Volgens mij is de ‘gewone pil’ minder aantrekkelijk vanwege bewustwording van mensen, net zoals dat duurzaamheid hip is en meer mensen flexi/vega/pescotariĂ«r worden. Dat was 10 jaar geleden ook heel anders, toch?

2 likes

Ja dit is voor mij ook de reden! Het feit dat er in het spiraaltje minder hormonen zitten dan in de pil, is voor mij puur een prettige bijkomstigheid

Ik kan er zelfs op rennen haha

3 likes

Een collega van ons is vandaag bevallen! Nu gaan we met ons team een leuk kado geven. Even wat achtergrond informatie: wij hebben een heel hecht team met 6 personen, zien en spreken elkaar bijna dagelijks en gaan standaard 3x per jaar een uitje zoals uiteten, stappen, naar een leuk show en dat ook met partners. Dus ik denk dat je wel kan zeggen dat wij een hecht team hebben.

Nu mijn vraag: wat zouden jullie per persoon uitgeven aan een kraam kado voor deze collega?

• 5 - 7,50
  • 7,50 - 10
  • 10 - 15
  • 15 - 20
  • 20 - 25
  • Meer dan 25. (Hoeveel dan?)

0 stemmers

Hoe zetten jullie thee?

• Eerst water in het kopje (of pot) en dan het zakje
  • Eerst het zakje en dan water

0 stemmers

En vervolgens

• Laten trekken zolang het moet
  • Laten trekken en het zakje vergeten dus veelste lang
  • Het zakje op en neer doen want dat laten trekken duurt te lang

0 stemmers

En dan

• Heet drinken
  • Warm drinken
  • Lauw drinken
  • Vergeten dat je thee had gezet en koud drinken

0 stemmers

Eerst het zakje, dan het water, dan vergeten dat lipje vast te houden zodat het touwtje ook in het water flikkert, dan proberen of dat te pakken in het hete water en m’n tengels verbranden of denken yolo en het zakje erin laten en supersterke thee drinken :sweat_smile:

22 likes

Ik heb vandaag iemand ‘betrapt’ op forummen. Zou jij jezelf ter plekke voorstellen aan diegene?

• Ja, sowieso
  • Nee, ik vind het leuk om stiekem de posts van diegene terug te kunnen lezen
  • Nee, want dan moet ik ook zeggen wie ik ben en ik schaam me lichtelijk voor mijn posts
  • Nee, ik ben sterk gehecht aan mijn privacy
  • Nee, ik vind dat dat de privacy van die persoon aantast (diegene moet ongezien kunnen forummen)
  • Alleen als ik diegene al eens gesproken heb
  • Alleen als ik diegene niet eerder gesproken heb
  • Alleen als anderen het niet kunnen horen
  • Geen idee, ik zou erg twijfelen
  • Afhankelijk van de posts van diegene (‘leuke’ forummer bijv. waarschijnlijk aanspreken)
  • Anders

0 stemmers