Ik moest even opzoeken wat een wormenbak is haha. Maar ziet er interessant uit, ga er eens naar kijken! Bedankt voor de tip
Oh, haha had je goed opgemerkt. (Maar jij bent dus ook zeeuws net als @anon98052296? )
Nooit bij stil gestaan verder, voor mij klinkt dat dan ook gewoon
Ja, ik woon er al heel lang niet meer hoor, daardoor vallen die typische dingen me net wat meer op, denk ik. Maar verloochen nooit je Zeeuwse roots, toch? Vind het wel leuk dat soort subtiele verschillen in de taal.
Haha, jaaa!
Ik heb geen beugel gehad, maar wilde dat vroeger zo graag! Mijn toen beste vriendin en broer kregen er een en ik was zo jaloers haha
Ik wilde altijd zo graag een slotjesbeugel met van die gekleurde elastiekjes. Op de (volgens mij) Tina stond toen een meid met zo’n beugel met wat ik me herinner roze elastiekjes. Vond dit zo mooi.
Uiteindelijk kreeg ik wel een slotjesbeugel, maar zonder elastiekjes…
Ik zou een tikkie sturen met de aankoopbedrag van het boek
Dit ben ik door collega’s ook gaan doen, en het is zo lekker en fijn om te drinken! Terwijl ik alsnog denk meh warm water saai.
Wij hebben een compostbak op het balkon! Er zitten regenwormen in die het composteren en het is eigenlijk gewoon zo’n grote zwarte bak van de bouwmarkt. Werkt best goed eigenlijk, stinkt niet, al moet ik wel zeggen dat mijn vriend er meer mee bezig is dus ik vind het allang best
Hoe vaak moet jij je werkgever bellen als je ziek bent?
- Alleen de dag van ziekmelden
- Een keer per dag
- Twee keer per dag
- Dag van ziekmelden + dag voor je weer komt werken
- Om de dag
- Anders, namelijk…
0 stemmers
Oh dat is ook een goede! Ja ik moet dus 2x bellen en dan ook nog op vastgestelde tijden, en ik word er een beetje simpel van. Als ik ziek ben wil ik slapen en niet om half 8 mijn wekker moeten zetten om mijn werkgever te bellen.
Volgens mij moeten wij elke dag bellen om aan te geven of we er de volgende dag weer kunnen zijn, maar ik ben nog niet ziek geweest en heb het niet opgezocht, dus weet het niet zeker.
Hhaha ja herkenbaar, praten is soms ook gewoon pijnlijk dan.
Nee ik zie het nut er ook niet zo van in, maar irritant is het wel. Misschien doen ze het zodat mensen zich minder snel/lang ziekmelden, omdat dat bellen toch ook wel een drempel is ofzo?!
Door mijn smoothie!
Ja echt vreselijk. Bij mijn vorige baan kwam er ook iemand langs als je je had ziekgemeld. Je meldde je dan ziek bij zo’n inspectie en dezelfde dag kwam er dan iemand langs om een rapport op te maken. Echt top als je met diarree of kotsend thuis zit. Je werd ook gestalkt omdat ze éen of twee keer per dag belden met de vraag wanneer je weer kan werken.
Belletje van ziekmelding en later op de dag even een belletje hoe het met je gaat.
Als je een relatie hebt en niet samenwoont: stuur jij je vriend(in) elke avond een “slaap lekker”-berichtje?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Mijn moeder at het altijd met vanillavla. Vond ik ook zo goor, zo’n koude plens is toch niet lekker? Ik eet het eigenlijk alleen met stroop, poedersuiker of appel. In een pannenkoekenrestaurant bestel ik het ook altijd zoet i.p.v. hartig terwijl ik helemaal geen liefhebber ben van zoet.
À la crème met Alpro soja (van Iglo, lekker makkelijk) en geprakte aardappels en dan een vleesvervanger erbij. Oh of in een curry/Indiaas gerecht.
Nee en ook niet altijd als we naast elkaar slapen. Vaak donder ik al in slaap en zit hij nog op de laptop ofzo. We zijn niet zo romantisch
maar heb er geen probleem mee haha