Stel hier je persoonlijke vraag #2

Als een kennis (geen vriend of vriendin dus) begint te huilen, raak je diegene dan aan? In een één-op-één situatie/heel klein groepje.

  • Ja hoor, ik leg mijn arm om diegene heen
  • Ik ga knuffelen
  • Ik wrijf kort langs de arm of schouder
  • Ik probeer een move te maken, maar vaak haak ik toch af omdat ik het niet goed durf
  • Nee, zo ben ik niet
  • Nee, dat lukt mij niet, maar ik zou daar wel beter in willen zijn
  • Anders

0 stemmers

Wat zou jij zelf graag willen, als jij degene bent die plotseling moet huilen?

  • Een knuffel
  • Een arm om me heen
  • Een korte aanraking, ‘iets’ is wel fijn
  • Neutraal
  • Liever geen aanraking, maar ik vind het niet erg als dat wel gebeurt
  • Geen aanraking, vind ik niet fijn
  • Anders

0 stemmers

1 like

Was het lekker?

1 like

Ik weet nooit zo goed wat ik moet doen als iemand moet huilen. Want ik wil zelf meestal liever ff geen aandacht als ik in het openbaar moet huilen, omdat het bij mij dan alleen maar erger wordt (het huilen).

5 likes

mooie poll <3

1 like

Thanks vliegangst

1 like

M&M’s

In de praktijk komt mijn reactie waarschijnlijk hier op neer (als het iemand is waar ik niet hecht mee ben)

25 likes

jaa die gebruik ik nu ook! oh nee, maar wel ook van ah

Ik ben hier dus zo ongemakkelijk mee. Zelfs met vrienden. Sowieso met aanraken van mensen buiten ‘een hand geven’ om.

Sommige mensen leer je kennen en die leggen na een uur een hand op je schouder, zo amicaal. Ik ben het tegenovergestelde. Als ik je na een maand per ongeluk aanraak ben ik me er zo enorm van bewust. Ik zeg zelfs vaak sorry.

En ik heb geen gekke dingen hiermee meegemaakt maar ik ben zo’n ongemakkelijk persoon!

4 likes

Begin dit jaar had ik drie vriendinnen uitgenodigd om te lunchen bij mij thuis. We zaten met z’n viertjes aan tafel en hadden het over mijn werk, waar het voor mij toen helemaal niet lekker ging. Op een gegeven moment moest ik huilen, maar geen een van m’n vriendinnen deed iets? Ik ben helemaal niet van de knuffels of iets, maar het voelde opeens zo raar dat ik zat te janken en iedereen roerloos aan tafel op z’n stoel mij aan zat te kijken. Een aai over m’n arm ofzo had de situatie wel iets minder vaag gemaakt

8 likes

Aaaww! Mijn ervaring is dat heel veel mensen niet goed weten wat ze met emoties aan moeten.
Ik vind dit wel next level ongemakkelijk voor je aangezien dit vriendinnen zijn. Hopelijk was het daarna weer okay allemaal.

1 like

Hangt heel heel erg af van de persoon :hugs: wie die kennis is en wat ik daarmee heb

Kikkererwten zijn

  • Overgewaardeerd
  • Ondergewaardeerd
  • Voldoende gewaardeerd
  • Ik wil hummus

0 stemmers

Dat zal het waarschijnlijk wel zijn ja! We hadden nooit eerder zo’n huilmoment bij elkaar meegemaakt, dus ik gok dat ze inderdaad niet echt wisten wat ze moesten doen.

Ik had die ongemakkelijkheid niet verwacht dus het verbaasde me wel. Toen maar weer snel m’n tranen gedroog en verder wel weer een gezellige middag gehad gelukkig.

1 like
  • paperback
  • hardcover
  • luisterboek
  • ebook
  • ik lees niet

0 stemmers

Ebook

1 like

E-book

1 like

Heb ze erbij gezet!

Nee sorry dat kan niet meer!

Hardcover voor in de boekenkast, ebook voor onderweg/de practicality

7 likes