Stel hier je persoonlijke vraag #2

Bellen op de dag van ziekmelding en tussendoor op de hoogte houden hoe het gaat. Dat laatste via WhatsApp of via het communicatieplatform van ons filiaal.

1 like

Haha ik dacht bij die eerste vraag dat er stond ‘ken je de tafel van 10 uit je hoofd’ (10-20-30-40-
) en ik dacht uhh ja :face_with_raised_eyebrow:

15 likes

Mijn ouders houden heel erg van eten in sterren restaurants voor speciale gelegenheden. Dus doen we met de Fam denk ik wel minstens 1x per jaar, vind t altijd super gezellig en gaaf! Weet alleen niet of ik zelf ook zou doen, als in als ik t zelf moest betalen haha

1 like

Ik ben één keer met m’n schoonfamilie mee geweest naar een heel fancy Japanner met 1 ster. Lil’ Kleine liep er rond en nog een of andere voetballer. Voelde me totaal misplaatst maar het eten was lĂ©kker, mijn god.

Mijn god zoveel mensen/ nummers! Waar is dat dan ook goed voor?

Ja het is wel echt een beleving! Naar welke zouden jullie graag willen gaan? Moet eerlijk zeggen dat ik altijd wel echt mega aangeschoten wordt van bij elke gang een nieuwe wijn, misschien ergens wel zonde. Maar alles smaakt alsnog (of misschien juist daardoor) heel goed! Mijn vriend is ook wel eens mee geweest, en die klaagt altijd dat de gangen zo klein zijn en dat t niet genoeg voor hem is, eet dan thuis nog een boterham ofzo haha

Jemig echt irritant!

1 like

Contaminatie!!! Absurd of exorbitant!!!

15 likes

Ben een keer ontslagen ‘op basis van uiterlijk en uitstraling’ hahaha joe de groeten

Nee joh voel je niet dom! Ik heb weer taal en grammatica enzo op school dus zit er middenin

haha niet ontslagen maar mijn contract is eens niet verlengd omdat ik “niet bij de familie paste”. Dit was bij de action in een niet zo’n goede buurt. Was blijkbaar niet tokkie genoeg :woman_shrugging:

39 likes

Hahaha jeetje. Ja ik was gastvrouw en ze wilden eigenlijk alle gastvrouwen vervangen door modellen, maar vonden ze toch niet zo handig dus toen hadden de de helft eruit gegooid en gekeken naar uiterlijk en uitstraling. Als ik zag wat voor meiden wel mochten blijven was ik het daar toch niet helemaal mee eens maar goed. Fuck you Randstad!

2 likes

Uiteindelijk maar beter dat je er weg mocht!

1 like

Ja precies, bye felicia!

2 likes

Volgens het uiteindelijke rapport van het IPCC panel moeten we binnen 12 jaar onze uitstoot van broeikasgassen drastisch verminderen, anders zitten we in de penarie:

Ik lees vaker op internet (onder Nu-artikelen // mn fave reacties) dat mensen klimaatverandering als ‘hoax’ zien: zo kan de regering bijvoorbeeld meer belasting heffen met klimaatverandering in het achterhoofd. Dus:

Geloof je in klimaatverandering?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Maak je je druk over klimaatsverandering? 1=totaal niet en 10=heel erg

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

0 stemmers

Vindt je dat regeringen wereldwijd, dit een hogere prioriteit (#1) moet geven?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ben jij bereid om je levenswijze aan te passen en zo minder impact te hebben?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Geloof je dat alles uiteindelijk goed gaat komen?

• Ja
  • Nee
  • Anders

0 stemmers

Ja ik had de laatste keer inderdaad ook een bob arrangement en dat beviel me eigenlijk wel. Maar ergens denk ik dan ook weer ja zonde, zo vaak doe ik dit ook weer niet. Wat een luxe probleem!

@En_17_Anderen nog nooit in Brabant/Zuid Holland geweest, dus helaas geen aanraders daar. Ben zelf vegan, en dat ik nog nooit een probleem geweest dus vega moet sowieso lukken. Zijn ze vaak juist heel creatief mee! Veel plezier alvast, en laat maar weten hoe het was als je geweest bent!!

2 likes

Ik denk regelmatig dat dit uit egoĂŻsme komt. Het heeft namelijk ook invloed op de persoon zelf, en mensen willen vaak niet zelf moeite doen om iets te veranderen.

4 likes

Tja, kracht van het internet hé. Dat geeft iedereen een podium. Kijk maar naar mensen die geloven dat de aarde plat is of de anti-vaxxers movement.

Oh nu ben ik heel erg benieuwd wat je zorgen rondom kunstmatige intelligentie zijn! Ik moet eerlijk zeggen dat ik er vrijwel niks van afweet.

Het eten ben ik niet kapot van, maar ze hebben wel vaak goede wijn :stuck_out_tongue_winking_eye: