Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja, als ik waarschijnlijk weet wie die persoon is en ik die persoon graag mag. Niet dat ik hier iemand niet mag, maar er zijn altijd mensen waar je meer mee hebt.

Goeie! Ik heb die nog even toegevoegd.

Als je iemand ziet lopen met haar jurk half in de panty aan de achterkant, zeg je hier wat van?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

(dit had ik net toen ik van de wc kwam en ben echt 5 mensen voorbijgelopen voordat ik er zelf achter kwam)

Ik las ooit ergens dat je kritiek 99% van de tijd krijgt van iemand die het beste met je voor heeft. Daar stond toen bij, als iemand je kritiek geeft omdat hij/zij het beste met je voorheeft, en er bij zegt: ā€˜ik zeg dit omdat ik het beste met je voor heb en omdat ik denk dat jij nóg beter kan’, zou je de kritiek dan beter kunnen aanhoren? Zo ja, zeg dit er dan in je hoofd zelf bij om de kritiek te nuanceren.

Wat betreft de overige 1% die niet het beste met je voor heeft; die kunnen natuurlijk gewoon de pot op.

9 likes

Ik heb erge keelpijn, ietwat buikloop en voel me ietsjes koortsig, maar verder op zich wel energiek en goed. Volgens mijn schema moet ik vandaag gaan lopen (net terug begonnen, dus ik wil ook niet meteen weer m’n schema omgooien). Ik ben vrij vandaag, heb nog helemaal niets gedaan en moet ook helemaal niets doen later op de dag. Dusss:

• Lekker gaan lopen. Alles eens goed uitzweten.
  • Doe maar een kortere/tragere training.
  • Blijf gewoon in bed liggen. Nu gaan lopen is niet slim.

0 stemmers

(Ik ben Vlaams, lopen is hardlopen/rennen, haha.)

1 like

Als je koortsig bent, zou ik niet gaan hardlopen. Misschien kun je een wandeling maken als alternatief? Dan ben je er even uit en in beweging. Echt sporten werkt alleen maar averechts.

3 likes

Ik heb laatst nog iemand op straat aangesproken, na even twijfelen. Maar ze was super blij dat ik er wat van gezegd had. Zou zelf denk ik ook wel graag wilen dat iemand me dan even aanspreekt.

5 likes

Waarschijnlijk wel, diarree. Ik denk dat het wel kan. Ik moet nog niet spurtend naar het toilet ofzo.

Ik ging er ook vanuit dat dit geen serieus onderbouwd percentage is

Oh dit vind ik echt een lastige. Ik weet ook niet wat ik zelf zou willen. Ik zou iig niet willen dat iemand niets zei en me dan een pb zou sturen zoals @Santeria zei. Dan weet ik het liever niet, want op zich maakt het niet uit natuurlijk dat iemand me heeft ā€˜betrapt’. Het is ook geen betrappen alsof ik iets ergs heb gedaan :stuck_out_tongue:

Ik denk dan toch liever gewoon niets zeggen in de meeste gevallen! Als iemand zou herkennen op straat zou ik het juist wel weer leuk vinden als iemand me aansprak! Alleen heb ik geen foto’s gepost dus lijkt me dat onmogelijk haha

2 likes

Ik vind die polls echt een vet leuke functie. Nooit geweten dat er zo’n duidelijk kamp ā€œeerst water dan zakjeā€ versus ā€œeerst zakje dan waterā€ bestaat. Niet dat de resultaten ook maar iets aan m’n leven veranderen, het is toch geinige informatie

11 likes

Naar aanleiding hiervan… Wat doe je met je theezakje?

• Ik haal hem eruit als de thee sterk genoeg is
  • Ik laat hem erin hangen tijdens het drinken

0 stemmers

Ik snap mensen die hem erin laten hangen niet (vooral bij zwarte thee), dat wordt toch supersterk en bitter? :face_with_raised_eyebrow:

1 like

Haha laat m altijd lekker hangen, drink wel alleen kruidenthee

Team slappe thee hier. Ik dip m echt max 4 keer ofzo, anders wordt het vies. Drink ook alleen groene thee btw, als dat nog iets uitmaakt haha.

Oh wacht, dit is ook wel een goeie poll.

Hoe sterk drink jij je thee?

• Slappe thee ftw
  • Medium sterke thee
  • Hoe sterker hoe beter
  • Hangt af van de theesoort

0 stemmers

Ik zit hier op al die thee polls te stemmen maar ik drink niet eens thee

55 likes

Slap sowieso. Ik doe ook altijd 6 bekertjes met 1 theezakje die dus eigenlijk voor 1 kopje zou zijn. Kan makkelijk

9 likes

Ja zoiets denk ik, wij hebben van die kleine kartonnen bekertjes

Duidelijk, nu kan ik zonder schuldgevoel niet gaan lopen, haha. Ik heb een ommetje gedaan, heb ijs voor m’n keel gekocht en nu ga ik lekker heel de avond Netflixen.

Dit topic is fantastisch. Ik heb zin om een hele dag alles door jullie te laten beslissen, haha.

17 likes

Haha dat is eigenlijk best een leuk idee.

1 like

Net Simsen eigenlijk

4 likes