Stel hier je persoonlijke vraag #2

Elon Musk is volgens mij bezig met een project (Neuralink) om onze breinen met computers te connecten :exploding_head:

1 like

Ik geloof wel in klimaatverandering, maar ik weet ook dat dat iets is wat altijd al gebeurde. Denk aan bijv. de ijstijd. Aan de andere kant denk ik wel dat wij het versnellen met ons gedrag.

1 like

Juni is ook altijd druk, met veel verjaardagen en alles dat op werk/met school ‘nog even snel’ af moet voordat iedereen op vakantie gaat.

1 like

Ik zat 6 jaar aan de pil ongeveer en nam toen gewoon elke maand mn stopweek!

1 like

Ik zat 5 jaar aan de pil en deed ook elke maand een stopweek. Voelde toch fijner ofzo, idk?

1 like

Niet omdat ik het per se wil elke maand een stopweek, maar kreeg last van doorbraak bloedingen.

Daarvoor gerust 6 strippen achter elkaar ofzo, top!

3 likes

Ik neem een stopweek wanneer het lijkt alsof het al erg lang geleden is. Varieert tussen de 3 - 6 strips denk ik.

4 likes

Ik neem een stopweek als ik een doorbraak bloeding krijg of als het mij goed uitkomt. Uitkomt is als in dat ik volgende maand niet een toevallige doorbraak bloeding wil omdat ik bijvoorbeeld op vakantie ga oid.

2 likes

Ik doe nooit een stopweek. Ik heb ook geen last van doorbraakbloedingen.

1 like

Geen stopweek, al voor minstens zes jaar.

4 likes

Had gestemd op caissière, de rest heb ik geen skills voor en toiletjuffrouw lijkt me best vies om te moeten doen :grimacing:

1 like

Ik heb juist gestemd op toiletjuffrouw haha. Zou dit wel alleen willen doen op feesten en partijen waar iedereen wappie (sorry heb echt een hekel aan dat woord maar goed) rondloopt.

Wellicht omdat ik in het verleden hele gezellige gesprekken heb gehad met de allerliefste toiletjuffrouwen en het qua viezigheid ook nog wel zou trekken.

5 likes

Met mijn duim op de weegschaal afwegen. Stukje voor de klant, stukje voor mij.

20 likes

Dankjewel, ik ga het artikel zeker lezen!

1 like

Zoiets heb ik ook meegemaakt! Ze vonden mij op een ongelukkig en dood vogeltje lijken ofzoiets🙃 Toen ze dat zeiden wilde ik er niet eens meer werken.

1 like

Love deze beroepenpolls.

Overigens is er wel een groot verschil tussen wat het best bij mij past en wat me het leukst lijkt haha.

2 likes

Haha ik zou een tijd lang een dansopleiding gaan volgen (in plaats van studeren, dus echt professioneel), totdat mijn docent me zei dat ik daarvoor wel moest afvallen maar daar had ik geen zin in :’) En sowieso was ik al gewoon slank, en als iemand me iets opdraagt dan raak ik in een soort allergische toestand waardoor ik al helemaal niet meer wil :joy:

2 likes

Wat is precies het verschil? Fitgirl is vooral Instagram, of zo? En je moet dan fit zijn?

Omg 60% kent ze niet :scream: ik ben echt in shock nu

5 likes

Ik heb op toiletjuffrouw gestemd maar niet nagedacht over de viezigheid, ik dacht aan het bij een schaaltje met muntjes zitten en vriendelijk goedemorgen/goedemiddag zeggen :sweat_smile:

10 likes