Stel hier je persoonlijke vraag #2

Eigenlijk alleen rauw in salades of smoothies!

Rauw in salade, in een quiche of door pasta. Wel verse bladspinazie en in quiche hele bladspinazie uit vriezer. Uit een potje vind ik echt smerig.

1 like

Hahaha soort ‘FF’ers bepalen mijn dag’. :joy:

1 like

Door een curry, of palak paneer <3 <3 van maken

4 likes

Als iemand me herkent dus wel, maar als iemand ziet dat ik forum lees/aan het posten ben niet!

Alles! spinazie is multi inzetbaar

Weet jij wat een Praktijkschool is?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ken jij iemand die op een Praktijkschool zit/gezeten heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Groene thee wordt bitter als je hem zet met kokend water (behalve inderdaad als je hem er maar heel kort in hebt). Als je je water even af laat koelen of er wat koud water bij doet voor je je theezakje erin doet kan je hem langer laten trekken (en wordt ie sowieso lekkerder)!

10 likes

Stel, je gaat samenwonen met je vriend in een groot nieuw huis. Nu gaat de zus van je vriend een half jaar stage lopen vlakbij jullie nieuwe huis, precies wanneer jullie ongeveer verhuizen, ze woont zelf 200 km verderop. Zou zij die tijd bij jullie mogen logeren doordeweeks? In het weekend is ze dan ergens anders.

• Ja, tuurlijk, is toch familie?
  • Nee, misschien als we er al wat langer samen woonden.
  • Nee, aardige meid, maar ik hoef haar niet zo’n lange periode doordeweeks in mijn huis
  • Nee tief op, ik zie dat mens wel weer bij de verjaardag van oma hoor

0 stemmers

Licht er wel aan of je het een beetje kan vinden met haar!

6 likes

Niet doen hoor. Het heeft echt heel veel impact op jullie leven samen. Helemaal als jullie net gaan samenwonen. Kijk, af en toe een nachtje blijven slapen om haar uit de brand te helpen, lijkt me geen probleem en waarschijnlijk zelfs gezellig. Maar iemand een half jaar (doordeweeks) laten inwonen, is echt andere koek. Ik denk dat ze een kamer moet zoeken

2 likes

Ik heb mn stem veranderd van ‘is toch familie’ naar ‘nee, niet zo lang in mn huis’. Heb er even over nagedacht en nee, moet er niet aan denken zo lang iemand in mn huis te hebben.

1 like

Sowieso.

Gastvrijheid vind ik een van de belangrijkste dingen, maar ik hecht dan ook weinig aan privacy. Zo lang ze niet tussen ons in ligt op bed vind ik het een kleine aanpassing die ik graag over zou hebben voor familie of goede vrienden.

10 likes

Ik zou dit echt niet willen, ben veel te gehecht aan mijn privacy en die periode van net samenwonen in een nieuw huis moet je gewoon met z’n tweeĂ«n doorbrengen denk ik. Kan ze nou niet op tijd een kamer vinden en is het een korte overbrugging (terwijl je weet dat ze wel actief zoekt), dan zou ik het wel doen.

Het verbaast me echt dat bijna de helft nee antwoordt op de vraag van @anon22402465, maar misschien zit ik teveel in de onderwijsbubbel.

Ik heb - , maar ik heb eigenlijk mijn bril voor mijn cilinders. Vooral daardoor zie ik niet zo goed :joy:

Ik haatte mijn beugel niet maar om te zeggen dat ik er trots op was
 haha

9 likes

Mensen die nooit een beugel hebben gehad en daardoor ietsje aparte tanden hebben, bv twee tanden die licht over elkaar staan, spleetje, scheef rijtje ondertanden, twee langere voorstanden, vind ik echt het allermooiste ooit. Ik kan echt lang naar iemands tanden kijken als ze iets eigens hebben, zĂł mooi! Als een man dan ook nog eens een scheve lach heeft of een beetje van die vampier hoektanden dan wil ik er echt instant mee zoenen.

Zelf moest ik wel een beugel want bij mij was het level paard dus daar was weinig charmants aan.

10 likes

Pitabroodje met een mengsel van ui, gehakt, spinazie en wat kruiden en dan flink wat geraspte kaas en knoflooksaus is ook lekker!

3 likes

Ik heb in een oog + en in de ander - :weary:

1 like

Hier wordt gft niet gescheiden, alleen als je een kliko hebt. Vind dat zo raar? En een composthoopje op m’n balkon zie ik niet helemaal zitten (en mijn buren ook niet denk ik) :sweat_smile: Ik vind dat wel jammer.

4 likes