Hoe maak jij je bh vast?
- Ik maak hem aan de voorkant vast en draait hem dan om
- Ik trek hem aan en maak hem op mān rug vast
- Ik draag bhās met de sluiting aan de voorkant
- Ik draag geen bh
0 stemmers
Hoe maak jij je bh vast?
0 stemmers
Wel een beugel gehad maar alsnog scheve ondertanden haha, omdat het spalkje blijkbaar was losgelaten⦠ga het ook niet fixen, het hoeft van mij niet zo perfect
Ik doe hem achter (ter hoogte van mijn taille) vast en trek hem dan omhoog.
Hoe voel jij je als je bij een meisje/vrouw bent die super vrouwelijk is. Echt zoān āwauwwwā in gedrag/uiterlijk. Ik voel me dan altijd super klunzig en heel erg niet vrouwelijk/zelfverzekerd, was benieuwd of meer dit herkennen.
0 stemmers
Eigenlijk 2 antwoorden. Awkward zelfbewust en die meer jongensachtig dan normaal. Want zij draagt dan waarschijnlijk super vrouwelijk iets en sta ik daar met mān spijkerbroek, basic shirt en sneakers en zonder make up. Die ander met perfecte winged eyeliner en mooie wenkbrauwen en perfecte foundation huid ofzo.
Als in: gestemd op nee, ik weet niet wat een Praktijkschool is? Ja ik vroeg me het af aangezien ik zo vaak moet uitleggen waar ik werk en wat een Praktijkschool is. Wilde even kijken hoe bekend het hier op FF is.
Wat is jouw bloedgroep?
0 stemmers
Doe jij slim boodschappen?
Hiermee bedoel ik dat je echt de aanbiedingen in de gaten houdt van de supermarkten in je buurt en dus ook als het nodig is naar meerdere supermarkten gaat om je boodschappen te halen om geld te besparen.
0 stemmers
En haal je vaak voor 1 week/meerdere dagen? Of ga je elke dag naar de winkel?
0 stemmers
Ik hoorde ze net op de radio dus vandaar deze vraag.
Favoriete Mental Theo & Charly Lownoise nummer?
0 stemmers
Heb jij meer sokken of onderbroeken?
0 stemmers
Heb jij meer winterjassen of behaās?
0 stemmers
Oh het moet Hardcore feelings zijn
Mijn GFT gaat in mijn wormenbak! Ook een oplossing voor de mensen zonder GFT ophaalservice en een appartement (met balkon), zoals @Panthera en @Dombo
Ziet eruit als een intergalactische piemel.
Ik heb al 6 maanden mijn haar niet geverfd waadoor mijn haar nu grijs/donkerbruin (mijn natuurlijke kleur) met nog wat zwart is, de kleur die ik het normaal altijd verf. Maar wat zal ik nu doen? Ik heb blauwgrijze ogen en een huid met een gele ondertoon.
0 stemmers
0 stemmers
Volgens mij zijn mijn wormen echt in hun heaven on earth met elke dag lekker verse groentjes en fruitjes om van te snoepen.
En je kan de aarde altijd weggeven of gewoon in het park dumpen, volgens mij is alles beter dan het laten vervoeren en verbranden (imo). Ik heb trouwens nu pas 12 liter na 4 maanden, dus het is niet dat je bizarre hoeveelheden aarde krijgt ofzo.
Gaan jullie naar de slager om vlees?
0 stemmers
Waarom niet?
0 stemmers
Bijna dagelijks in een smoothie, telt ook toch? ļø
Huh maar dat lijkt me echt kut om elke dag je bh verkeerd om aan te trekken en dan om te draaien
Ik wist echt niet dat mensen dat deden