Stel hier je persoonlijke vraag #2

POLL GESLOTEN

Op dit forum…

Maken we polls
Zeggen we sorry
Bakken we pannenkoeken
Gebruiken we boter én olie
Veel of weinig
Met of zonder uitschenken

113 likes

Ik ga er vanuit dat dit een meeting is met mensen die de eerste pannenkoek niet laten mislukken. Want ik voel me te goed voor alle anderen.

11 likes

Ik had het een half uur geleden met m’n vriend erover dat we pannenkoeken willen gaan bakken vanavond. Wat een toeval

Je kunt trouwens ook zo’n olie spray gebruiken voor pannenkoeken. Heb je nooit teveel, alleen die krengen zijn overpriced

1 like

:sob::sob:
Dan mag ik niet komen dus :frowning:

Maar maaaar…

Of met fruit :heart_eyes:

2 likes

Gele vla met aardbeien en slagroom (deden we vooral vroeger maar het is geweldig)

Eerst een met spek, kaas en stroop en dan als toetje een met nutella of poedersuiker :yum: (nu wil ik dit eten)

3 likes

Aardbeien even in de magnetron zodat het een beetje warm en jam achtig wordt :smirk:

1 like

Kaneel :heart_eyes:

6 likes
  • Dutch pancakes
  • American pancakes

0 stemmers

Appel (in dunne plakjes meegebakken). Met kaneel en suiker.

Spek overigens ook alleen meegebakken, niet los erop, dat is gek. Met stroop van Van Gilse, niks geen maple syrup aan mijn pannenkoeken!

12 likes

Ik ben opgelucht dat niemand ketchup op zn pannenkoek eet, mensen die dat doen houden echt niet genoeg van zichzelf.

Ik doe altijd bruine basterdsuiker op Mn pannenkoeken, net zo veel tot het knarst tussen Mn tanden en de suiker die eraf valt tot een soort caramel onder de warme pannenkoek wordt. Ik vind poedersuiker zo’n laffe suiker zonder crunch. Maargoed ik gooi ook altijd extra zakjes suiker door slagroom (vooral in Duitsland want die kunnen echt geen slagroom maken) tot de slagroom helemaal krokant is.

8 likes

Wat een nationalisme met al die dutch pancakes zeg. :roll_eyes:. Nee zo plat als een dubbeltje <3

Fruitmix uit blik😍

Ik was net aan het denken dat ik weer hummus moet gaan maken, dus ik ben nu naar de keuken :wink:

1 like

Jammer dat deze gesloten is. Ik was serieus benieuwd of meer mensen dat doen met olie eruit halen. Ik had er ook nog nooit van gehoord maar je bent nooit de enige heb ik hier wel geleerd.

2 likes

Hoe ga je om met ernstige stress?

  • ik ga dan veel huilen
  • ik probeer de positieve kanten van de situatie in te zien
  • ik schrijf alles van me af
  • ik ga snaaien
  • ik ga minder eten
  • ik ga meer sporten
  • ik kom niet meer uit bed/van de bank
  • ik stort me volledig op mijn werk/studie
  • ik ga de natuur in
  • ik vlucht in alcohol/drugs
  • ik pieker me suf
  • ik bespreek het met vrienden/familie
  • ik verzin praktische oplossingen en als die er niet zijn (ligt buiten mijn macht) haal ik mijn schouders op en accepteer ik de situatie
  • ik negeer hetgeen waar ik stress over heb en doe alsof er niets aan de hand is
  • ik bespreek het met mijn therapeut
  • ik bespreek het op dit forum
  • anders

0 stemmers

Heb je weleens je haar geverfd?

  • nooit
  • ja weleens
  • meerdere keren
  • altijd
  • ja, ik word al grijs

0 stemmers

Heb je al geld gestort op giro 555? (anoniem)

  • ja
  • nee
  • nee, maar ben het wel van plan

0 stemmers

Waar woon je het liefst?

  • grote stad
  • kleine stad
  • dorp in stedelijk gebied
  • dorp buiten stedelijk gebied
  • platteland
  • niet in NL

0 stemmers

In mijn ogen kun je 850.000 mensen niet een grote stad noemen, dus de optie “grote stad” waarop ik gestemd heb, ligt voor mij automatisch in het buitenland :biggrin:

Gestampte muisjes :heart:

Jahoor mensen jullie hebben het gedaan…

Tijd om pannenkoeken te bakken! (Op de heidense manier)

5 likes