Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ja me 2! Geshockeerd en ook wel teleurgesteld :stuck_out_tongue_winking_eye: Het meest iconische duo uit de jaren 90 haha

1 like

1 van mijn grootste erfenissen is zwartrijden. Helemaal als ze je zowat het metropoortje door duwen :roll_eyes:
Zeggen jullie er wat van als mensen zwartrijden?

• Ja.
  • Nee, boeit me niet.
  • Soms.

0 stemmers

Nou idd! Ik had de posters boven mn bed hangen! Charly lownoise was de knapste, want die had het minste borsthaar :joy::joy::joy::joy:

1 like

Hopelijk val ik niet in herhaling qua banen. Wat zou je willen worden uit dit rijtje banen?

• Schaapsherder
  • Optometrist
  • Podoloog (passende oplossingen maken voor voetproblemen)
  • Voedingsmiddelentechnoloog
  • Professional Organizer
  • Sommelier
  • Hoofdconciërge
  • Uurwerkmaker
  • Actuaris
  • Chiropractor

0 stemmers

Nee, ik durf het ook niet. Hoop altijd gewoon dat de conducteur komt.
vandaag liep ik door de metro poortjes het station op, ik kwam een man tegen die er een beetje viezig uit zag en ook naar alcohol rook. Hij ging het station uit. Ik in het station de trap op, hoor ik ineens keihard iemand roepen HEY! Eerst reageerde ik niet, daarna nog een keer keihard HEY! Dus toen keek ik om, stond handhaving met 3 man bovenaan de trap, die man had blijkbaar niet uitgecheckt. Hij mompelde iets van ja eh nu is het toch al te laat. Komen 2 handhavers met een noodvaart de trap af rennen. Ze hadden die man wel volgend mij, want die was niet zo snel
Ekte spanning en sensatie.

3 likes

Kapster!

2 likes

Kunstenares of schrijfster

3 likes

Mn antwoord op alles vroeger was: een paard.

47 likes

Zakenvrouw. Alleen omdat ik de mantelpakjes zo mooi vond.

7 likes

Ik wilde bij de Jamin werken toen in 5 was en heb dit blijkbaar ook in de kring gezegd. Omdat ik dan de hele dag snoepjes kon eten.

17 likes

Ik wilde schrijfster worden, en op twee dagen in de week juf. Ja in 1996, op de kleuterschool/groep 3 had ik al besloten twee parttime banen te willen :sweat_smile:

7 likes

Alleen als een zwartrijder de hele weg de wc bezet houdt en ik of een oude oma moest plassen zou ik stennis schoppen

3 likes

Ik heb caissière bij Primark gestemd, want dat heb ik gedaan als bijbaan haha

1 like

Ik weet nog wel mijn eerste dag, ik had nog nooit zo’n drukke kledingwinkel en kassarij gezien. Ik raakte gelijk in de stress hahaha. Maar het was best prima hoor, de tijd ging altijd lekker snel en soms had je wel vervelende klanten, maar die heb je overal.
Ik heb er 8 jaar gewerkt, dus het viel wel mee hoe kut ik het vond haha. En via het Ellegirl forum ben ik daar terecht gekomen! Een paar meiden hadden gepost dat er een Primark zou komen en hadden daar ook een vacature bij geplaatst en toen had ik gesolliciteerd.

4 likes

Say what now.

(Durf dat ook even niet met goed fatsoen te googlen)

Hoeveel foto’s en filmpjes heb je in totaal op je telefoon?

• 0 - 1000
  • 1001 - 2000
  • 2001 - 3000
  • 3001 - 4000
  • 4001 - 5000
  • 5001 - 6000
  • 6001 - 7000
  • 7001 - 8000
  • 8001 - 9000
  • 9001 - 10000
  • 10001 - 11000
  • 11001 - 12000
  • 12001 - 13000
  • 13001 - 14000
  • 14001 - 15000
  • 15001 - 16000
  • 16001 - 17000
  • 17001 - 18000
  • 18001 - 19000
  • Meer dan 19001

0 stemmers

Met of zonder Whatsapp images? Want dan zit ik op 5000 meer (terwijl ik mijn mobiel pas sinds mei heb, mijn hemel)

Zonder! Anders zit ik echt over de 30000 denk ik

2 likes

Whatsapp foto’s verwijder ik allemaal na een paar weken. Kijk dat toch nooit terug.

1 like

Eigenlijk kraamverzorgster. Kapster kwam later.