Stel hier je persoonlijke vraag #2

Yasss, ik stem voor een pannenkoeken meeting!

1 like
  • Kauwe pannekoeke
  • Slavinkies

0 stemmers

5 likes

De bediening wordt gek van al die verschillende voorkeuren wat het bakken betreft :stuck_out_tongue:

3 likes

De mijne graag medium rare.

5 likes

En diameter? dikte? olijfolie, roomboter, zonnebloemolie, margarine, croma???

2 likes

en aan twee kanten gebakken ja of nee

1 like

omg en hoeveel eieren in het beslag?

Wat? Zijn er mensen die maar aan één kant bakken??

2 likes

Hoe vaak was eeh bak jij je pannenkoek?

9 likes

Bier in pannenkoekenbeslag?

  • Ja
  • Nee
  • Wtf?

0 stemmers

OOh dit doe ik echt te weinig, is megalekker!

Je moet een paper of stuk schrijven voor je studie of werk. Wat zijn dan jouw slechte trekjes?

  • Je bent laks in het raadplegen of verzamelen van bronnen
  • Je durft lang niets op papier te zetten. Totdat de deadline nadert…
  • Je blijft te lang hangen in het bestuderen van je verzamelde bronnen. Je moet toch zeker wel alles over het onderwerp weten?!
  • Je blijft veel te lang nadenken over het onderwerp en/of de aanpak. Terwijl je dat doet, lees of schrijf je niets.
  • Je maakt geen opzet. Je schrijft lukraak wat en moet dat vervolgens omzetten in een logisch geheel.
  • Je raffelt het af en je schenkt weinig aandacht aan mooie formuleringen. Als de belangrijkste info er maar in terug te vinden is!
  • Je schrijft veel te veel en je moet vervolgens flink schrappen.
  • Anders…

0 stemmers

In het geval van een gewoon gebakken ei aan één kant, in het geval van een omelet aan 2 kanten.

1 like

Als het af is, nog tien keer doorlezen :sweat_smile: waardoor het vervolgens nog 2 uur duurt voordat het daadwerkelijk is ingeleverd.

4 likes

10 procent zegt op dit moment well done/schoenzool gebakken :sob:

2 likes

Nee gestemd maar in een hotel is dat mijn favo ontbijt!!

1 like

Ze zijn wat meer flexibel en kunnen hierdoor verder opengeslagen worden (en blijven dan ook gewoon open liggen). Andere paperbacks zijn gewoon stijver.

Ooh chill dat ze open blijven liggen!

moest 150 berichten bij lezen en het ging bijna alleen over pannenkoeken :cry:

26 likes

Ik heb geen gaatjes laten schieten gestemd omdat je ze beter niet kunt laten schieten.

2 likes