Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik ook!

Ooh oké, maar ik vind dat alsnog wel cool hoor :grin:

Ik heb een periode heel graag buschauffeur willen worden. Ik zat elke week wel een keer in de bus met mijn moeder en 1 keer zag ik toen een vrouw. Daar was ik zo was onder de indruk dat ik dat heel lang ook heb willen worden :blush:

20 likes

Oh shit ik heb gestemd incl Whatsapp images en video’s. Zit daarmee op 9100 ongeveer. En Whatsapp zijn er ongeveer 2600. Dus zonder blijft er nog 6500 over, vind ik ook mega veel pfoe

Ik ben toch maar gegaan en nu wel blij dat ik ben geweest. Ben jij nog gegaan?

Goed bezig! Dat heb ik ook altijd, als ik eenmaal geweest ben voelt het altijd goed en denk ik dat moet ik vaker doen. Vandaag niet, want ik ben niet gegaan

1 like

Na hevige discussie graag jullie mening.
Wanneer vind jij dat iemand is ontmaagd?

• Orale seks
  • Orale seks met minstens 10 mannen
  • Elke vorm van penetratie met een lichaamsdeel van een ander
  • Penetratie door de eikel
  • Minstens drie stoten
  • Anders namelijk
  • Ik weiger hieraan mee te doen maar wil stemmen

0 stemmers

Lijkt mij gewoon wanneer je seksuele handelingen met iemand hebt verricht. Handwerk ook.

2 likes

tenor

35 likes

Wanneer iemand zelf vindt dat ze ontmaagd zijn. Heel dat wel of geen maagd zijn is bullshit. Dus als iemand een voetbalteam heeft afgewerkt en zegt nog steeds maagd te zijn vind ik dat prima.

16 likes

Hahaha ik weet het niet. De discussie ging als volgt, kan je zeggen dat je nog maagd bent als je één man hebt gepijpt, jawel, maar als je tien lullen in je mond hebt gehad vinden we iemand niet zo maagdelijk meer.

4 likes

Maar laten we wel alvast de conclusie delen dat iets in of met een oogbal leidt tot ontmaagding.

3 likes

Maar dat telt dus ook met 1 enkel vingertje als je het zo bekijkt toch?

Je vergeet voeten

1 like

Haha ok aan gepast in doooor de eikel

1 like

Sorry, smaken verschillen. Maar veel plezier ermee.

3 likes

Maar dan is een man altijd maagd en kun je met een tampon zijn ontmaagd?

1 like

Vond je jouw eerste keer fijn?

• Ja
  • Medium
  • Medium rare
  • Nee
  • Weet ik niet meer

0 stemmers

1 like

Haha toegevoegd. Klinkt wel fascinerend! Ben je super oud of was je super dronken of ben je van de trap gevallen en heb je een slecht geheugen?

1 like

<3 bloedzusters

6 likes