Al 4 nu!! Ik had wel meer verwacht trouwens? Niet dat ik nou zo hevig bloedde maar wel een beetje
@Tunnelvisie maar als je nou als vrouw op vrouwen valt? En dus alleen met vrouwen seks hebt? Dan vind ik wel dat je ontmaagd bent maar natuurlijk niet door een piemel.
Ja dus dan valt dat toch onder penetratie door een lichaamsdeel van een ander?
Ja goed punt! Ander lichaamsdeel of hulpstuk.
Ik had trouwens op âdoor de eikelâ gestemd maar nu ik er over nadenk dus toch niet haha
Ik wilde vroeger een vlinder wordenđ
Mijn eerste keer vond ik echt leuk, ik heb er goede herinneringen aan. Ik was zooo verliefd op mijn toenmalige vriendje en het was gewoon echt heel gezellig, het deed niet al te veel pijn en ik zou willen dat ik het me beter kon herinneren dan dat ik daadwerkelijk doe (ik was niet dronken oid, het is gewoon al lang geleden). En ja natuurlijk was de seks erna beter maar ik had me oprecht geen fijnere eerste keer kunnen wensen.
Ik liep laatst achter een vlogger, dus vast wel
Ik zit in een vlog van Mascha.
Opnames van een live optreden. Ik kan mijzelf aanwijzen in het publiek.
Ik moest en zou juf worden (mama was dat ook), na een half jaar pabo keihard van teruggekomen en nu zou ik t liefst mn eierstokken eruit laten halen
Ben je wel eens opgepakt door de politie?
- Ja
- Nee
0 stemmers
- Spice Girls
- Backstreet Boys
- Vengaboys
0 stemmers
En, is het gelukt? Haha sorry
Hahaha ik bedenk me ineens dat ik met klasgenoten op de middelbare school een heel fout filmpje heb gemaakt. Ik wil 'm graag delen, maar weet niet of die oude klasgenoten daar blij mee zouden zijn haha.
Ik was geobsedeerd door insecten dus ik wilde entomoloog worden. Mijn tante wou vroeger kraamverzorgster worden, want dan kon ze alle kramen op de markt mooi inrichten
Ik woon middenin de stad, wel aan een autovrije weg en het is âgoedâ, valt me alles mee!
Ik woon middenin het centrum van Amsterdam heb âmatigâ. Mijn kamer zit aan de binnentuin kant dus ik heb echt weinig lastig van lawaai, vind ik. Alleen bouwvakkers en mn buren. Ja er vliegt wel eens een vliegtuig over. Heb ik niet echt last van.
Mijn ouders wonen afgelegen in de achterhoek en die hebben âgoedâ. Maar die wonen naast een weg die best herrie maakt, ik heb daar buiten meer vervelend geluid om me heen dan in centrum Amsterdam. En er vliegen met enige regelmaat straaljagers over, daar heb ik wel echt last van.
Ik merk dat ik ook steeds pretentieuzer wordt over zaken die met het milieu te maken hebben. Een beetje in de trant van: jeetje jij eet nog elke dag vlees? Of dat ik in mijn hoofd denk moet je kijken al die sukkels gaan weer dingen kopen (in de stad) die ze niet nodig hebben, omdat ze niks beters te doen hebben. Of als een vriendin dan wéér nieuwe schoenen heeft dat ik me dan moet inhouden om geen vraagtekens te stellen bij de milieu-impact.
Ik heb redelijk en ben het daar wel mee eens. Ik woon vlak naast een plein met allemaal terrassen die tot laat open zijn, maar in het weekend is mijn straat afgesloten voor autoâs dus dat scheelt weer.
Ik sterf wel duizend doden wanneer er een vrachtwagen voorbij komt rijden, dat maakt zo ontzettend veel lawaai. Schrok er vanochtend helemaal wakker van.
Wat grappig. Ik wist als kind totaal niet wat ik wou worden. Ben dan maar met mân jongensvrienden meegegaan in politie worden (de lokale krant kwam ons vragen wat we wilden worden).
Ik heb nooit de droom van dierenarts gehad, want ik kon niet tegen bloed en blabla. Dus nooit aan gedacht.
En 3 jaar geleden ging er opeens een knop om (is ook best een apart verhaal) en nu word ik dierenarts Grappig hoe dingen lopen! Er zitten wel veel mensen in mijn studie die het al als kind als droom hadden.