Ik kan prima tegen bloed etc. Het enige waar ik niet tegen kan is kijken naar de naald die in mijn arm zit als ik bloed ga doneren. Verder is het allemaal prima, maar ik moet gewoon NIET naar die naald kijken, want dan word ik licht in mijn hoofd haha
Ik heb 0 problemen met bloed of pus of andere viezigheid (gelukkig maar, was niet handig geweest tijdens coschappen)
Maar kotsende mensen. Nee. Daar kan ik echt niet goed tegen, ik ga echt meedoen. Alleen al kokhalzen ga ik zelf van over m’n nek. Terwijl ik dus zelf geen problemen heb met overgeven, maar als anderen het doen. Dat geluid, de geur. Nee, gadverdamme.
Samenvatting
Snot eruit zuigen? I wanna knoooooow
Ohhh niet best dit, scoor Zeer slecht. Woon wel dichtbij het spoor maar heb daar helemaal niet zoveel last van eigenlijk?
Ik vind bloed enzo allemaal juist super interessant. Ben ook bloeddonor en vind het echt cool hoe je het dan ziet lopen en kijk altijd precies hoe ze alles doen
Bij baby’s is dat wel een redelijk gebruikelijk ding toch?
(ik heb geen baby en weet ook niet meer waar ik dit op baseer, maar ik dacht dit wel meegekregen te hebben).
Denk dat je met baby’s sowieso immuun wordt voor alles.
Samenvatting
Spuitpoep, spuitkots, (spuitsnot?)
Snotslierten!
Geloof er niks van
Oooh, wacht, dat is zo’n vacuum trek dingetje toch? Net als die reclames van eigeel makkelijk eruit halen?
Ik heb een coschap een week op de babyafdeling mee moeten lopen en het was dat ik al geen kinderen wil, maar anders had ik dat erna niet meer gewild. Die STANK en die hoeveelheid poep die ze konden produceren. Ook eentje net toen we een schone luier onder d’r billetjes deden, hoppa, een golf poep over ALLES heen. Ook echt zo gifgroen.
Nee, ben direct genezen.
Wil ook pas oppassen op kinderen van siblings als ze zindelijk zijn hoor. Mij niet gezien.
Ook goor
Samenvatting
Ik kan snot dus echt wel prima handelen (bij mezelf, bij anderen iets minder, maar het is niet een ramp). Maar wat ik me dus NIET kan voorstellen is mensen die hun eigen snot opvreten. Spontaan kokken dat.
Gore poll haha
Wat kan je het minst goed handelen? (zie vooral lekker alles hierboven ook om een idee te krijgen)
- Bloed
- Snot
- Kots
- Poep
- Plas
- Sperma
- Zweet
0 stemmers
Eerst kots en daarna snot denk ik. Van deze shit word ik wel misselijk
Maar m’n neefje zijn luier verschonen heb ik nooit problemen mee gehad.
Ik ben heerlijk aan het ontbijten terwijl ik bovenstaande allemaal lees.
Kun jij eten terwijl er ‘vieze’ dingen worden besproken?
- Geen probleem
- Daar gaat m’n eetlust
0 stemmers
Hahah, nee, ik heb ook echt wel meer gore coschapverhalen, maar dit is me echt heel goed bijgebleven.
Ik heb gelukkig vrij weinig problemen gehad met eten of drinken na snijzaal. Merkte soms wel echt hoe een aparte studie ik dan deed als ik dingen in teveel details vertelde en m’n ouders dus wel even bedenkelijk naar hun eten zaten te kijken haha.
Ik moest hier echt heel hard om lachen, en ik ben blij dat ik geen banaan aan het eten ben.[
Hahaha mijn snijzaalverhalen worden ook niet altijd met open armen ontvangen
maar op zo’n manier heeft het toch geen zin om de betekenis van woorden in een woordenboek te noteren?
snap ik echt niet. als ik een regiment soldaten afwerk kan ik mezelf wel een maagd noemen maar dat KLOPT toch gewoon niet? niet dat het érg is maar dat is wat anders?
Ik vind jullie vies. Ik mijd het tmi topic als de neten maar ik ontkom niet aan de viezigheid
Ik was eigenlijk best een kutpuber.
Diefstal, vandalisme. Gek genoeg nooit de HALT straf gekregen die ik zou moeten krijgen.
Als je de hele dag de deur niet uit hoeft, wat trek je dan aan?
- Chillkleding (trainingsbroek)
- Normale kleding (spijkerbroek)
- Slaapkleding (pyjamabroek)
0 stemmers
En als je dan toch even besluit naar de supermarkt te gaan?
- Chillkleding
- Normale kleding
- Slaapkleding
0 stemmers
En als je ergens naartoe moet wat wat langer duurt? (tandarts, kapper, apotheek, dokter)
- Chillkleding
- Normale kleding
- Slaapkleding
0 stemmers
Ga je ook wel eens uiteten in chillkleding?
- Nee
- Alleen fastfood
- Ja overal
0 stemmers