Hoe was jij je beddengoed?
- Op 40 graden
- Op 60 graden
- Op een ander aantal graden, namelijk:
- ‘Kort’ programma (rond 1 uur)
- Lang programma
0 stemmers
Hoe was jij je beddengoed?
0 stemmers
Ik was beddengoed op 95 graden. Ondergoed/handdoeken etc wel op 60 graden. Ik weet ook niet precies wat mijn redenatie hierachter is ;p
Ik wil echt nooit pannenkoeken bij jou eten.
Ik snap je wel hahah!
Nog nooit sperma geroken, maar ik word hier echt een beetje van
Precies dit.
Ik vind het dan echt naar erwtensoep ruiken juist!
Hahaha nou dat moet je ook maar net weten
Mijn broertje zei laatst dat ie fuet worst ook naar sperma vindt ruiken.
Ja, in het publiek bij een concert
Chillkleding is echt alleen voor binnen bij mij, het zou nooit in me opkomen om de deur uit te gaan in een joggingbroek. Ook naar de sportschool ga ik in mijn gewone kleren, en kleed me daar om, en na het sporten ook weer, ga ook echt niet in sportkleding over straat. Vind het al erg dat ik net in mijn chillkleding de deur open moest doen voor een bezorger… Maar tegelijk ben ik wel heel erg van ieder moet dragen wat hij wil, en ik judge andere mensen ook niet als ze wel in hun chill-/sportkleding naar buiten gaan, maar voor mezelf kan ik het op de een of andere manier niet verantwoorden om het te doen.
Het komt nooit voor dat ik een hele dag binnen zit, want ik moet de hond uitlaten. Dat doe ik vaak genoeg in mijn joggingbroek. En dan met een trenchcoat erbij of bikerboots :’)
Ik heb het één keer in mijn panterpyjama (met trenchcoat ook weer) gedaan, maar toen werd ik meteen benaderd door een onguur type. Dus daar ligt wel een grens qua outfit.
Hahah ik heb echt no shame wat dat betreft.
Same hehehe.
Maar moet ook wel toegeven dat ik wel “mooie” chillkleding heb zegmaar.
Niet compleet verwassen vol gaten. Gewoon een adidasbroek met een simpel tshirtje en een sweater ofzo. Denk dat dat ook wel scheelt.
Ik ga trouwens ook altijd naar familie in chillkleding. Plus ik werk in een sportschool… dus ook chillkleding haha.
M’n moeder vroeg laatst of ik nog wel eens wat anders draag… neuh.
Jaa, precies, dat heb ik ook wel. Dingen die wel chillkleding zijn, maar die er niet compleet verlept uitzien.
Maar ik zou er niet in naar mijn werk kunnen.
Haha zo grappig om dit te lezen. Op dagen dat ik veel les geef (yoga), loop ik gerust de hele dag in yoga outfit. Echt te lui om me dan steeds om te kleden
Dit heb ik ook! Ik fiets dan wel naar mijn sportschool in mijn sportkleding, maar verder kom ik niet in een joggingsbroek of huispak buiten. Ik moet zeggen dat ik überhaupt weinig chillkleding draag haha. Mijn normale kleren zitten net zo lekker, dus ik kleed me na werk ook niet om naar een andere outfit. Maar hiermee ben ik denk ik een uitzondering haha