Stel hier je persoonlijke vraag #2

Ik werk vanuit huis, dus draag heel vaak chillkleding. En ik laat ook vaak de hond uit met mijn lelijke chillkleding. En dan loop ik er wel bij als een zwerver met bijna altijd dezelfde trui aan. En naar de supermarkt ook. Ik ga dan echt geen moeite doen om nette kleding aan te trekken.

6 likes

Hahaha ik zou echt willen dat wij buren waren. Ik doe exact hetzelfde.
(Ook voor Moos en George wel leuk hehehe)

Haha ja dat was heel leuk geweest!

Ik ben dus ook zo iemand en ik draag vaak nadat ik heb gesport nog een halve dag mijn sportkleding. Ik woon in een wijk waar veel verstandelijk beperkten wonen en waar een deel van de woningen ooit werd toegewezen aan ex-gedetineerden. Ik vraag me af of de buurt weleens denkt dat ik een van hen ben.

11 likes

Als jullie tussen deze 2 telefoons zouden moeten kiezen welke zou het dan worden?

• Samsung s9 plus
  • iPhone 8 plus

0 stemmers

(ik weet dat die iPhone niet de nieuwste is maar ik vind de XS Max veel te duur)

Edit: Ik heb beide merken vaker gehad en mijn telefoon op dit moment is de iPhone 6s

Ik kom even prententieus doen, maar wassen op 95 graden is nergens voor nodig en kost zes keer zoveel energie als wassen op 30 graden en drie keer zoveel energie als wassen op 60 graden. Ook dus zes keer en drie keer duurder. Als je het tegen de bacteriën doet, bijvoorbeeld voor vaatdoeken, kan je azijn erbij doen. Wit wasmiddel is al antibacterieel.

7 likes

Mijn ervaring met Samsung is juist al 3x superkut (telefoon verrot in een jaar), dus ik zou zeker voor iPhone gaan @Rozecoupeschaar

2 likes

Bij mij staat er 50-55 redelijk. Maar ik heb mn twijfels over dit onderzoek want ik woon aan een fietspad en er vliegen alleen soms kleine vliegtuigjes, dus zou niet weten waar het geluid vandaan moet komen. In mijn beleving is het ook echt helemaal stil

Ik laat het inderdaad ook een beetje afhangen van de buurt, haha. Er komen genoeg onverzorgde types bij mijn supermarkt die alleen voor hun dagelijkse blikken bier komen, dan ga ik daar ook wel heen in mijn trainingsbroek hoor.

1 like

Ik was mijn beddengoed sowieso maar eens in de drie weken (ja ew bah, maar ugh is zoveel moeite), terwijl wordt aangeraden het eens per week te verschonen, dus ik vind het wel best en zit verhoudingsgewijs dan wel hetzelfde. Weet dat het slecht is, maar ik vind het gewoon geen fijn idee om het kouder te wassen.

1 like

Hoeveel weken zitten er tussen je beddengoed wasbeurten? :smirk:

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20

0 stemmers

Bij mij staat de hele week was in de woonkamer te drogen want geen ruimte voor een droger en buiten wordt het altijd ondergepoept door vogels. Omdat ik elke week beddengoed was en het niet meteen droogt zit ik bijna 24/7 in een beddengoedfort :weary:

2 likes

Droogt het dan ook redelijk snel? Is misschien wel een idee haha.

Dit is echt gênant (vind ik) maar dit is mijn uitzicht nu:

Dat zijn twee wasrekken en binnen hangt op het moment dus ook nog een volledige bedset :see_no_evil:

Verschilt… Als ik genoeg handdoeken, theedoeken enz in de wasmand heb dan gooi ik dat met mijn beddengoed op 60 graden in de wasmachine. Heb ik alleen een dekbedovertrek of een hoeslaken dan doe ik dat op 40 graden bij mn kleding in.

Ik ben pretentieus over politiek, vegetarisme/veganisme/dierwelzijn, activisme en gewoon over het algemeen ‘woke’ zijn (NB: dit woord gebruik ik voor komisch effect in deze post, ik sta niet achter serieus gebruik ervan)

Ik maak ook vaak insta-stories over deze onderwerpen, en volgens mij vinden heel veel van mijn niet-woke kennissen mij enorm pretentieus en irritant. Misschien moet ik minderen.

1 like

In de winter ben ik er echt heel laks mee haha.

Klopt! Maar daar ging het natuurlijk niet om :slight_smile: op 60 graden wassen is ook al goed genoeg om dat te voorkomen trouwens.

wie staat er bij jou op nummer 1 in je meest gebruikte chats op whatsapp

• partner
  • collega
  • vriendin/vriend
  • familielid

0 stemmers

Mijn EGF-kliekje.:heart:

10 likes

Hoe kun je dat zien? Of gewoon naar eigen inzicht bedoel je