Bij mij ook ️ #kliekjesgedrag #onelove
als je rechts in de hoek een nieuwe chat wil starten zie je een lijstje! bij mij staat mijn vriend op 1 en vervolgens vriendinnen op 2,3,4 etc. máár; het zegt volgens mij niet heeeeel veel over je algemene appgebruik. als je bijv op 1 dag veel met iemand hebt gechat, komt diegene er al tussen te staan haha (zie ik nu toevallig bij mij)
ben jij ooit betrokken geweest bij een ongeluk? als voetganger, fietser, automobilist etc maakt niet uit.
- nee
- ja
0 stemmers
Vind jij het kunnen als twee mensen met elkaar op gedempte toon een gesprek (ruim meer dan 2 minuten aan een stuk door) houden in de stiltecoupé? Er zitten ook veel andere mensen in de coupé.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Is dit bij iPhone? Ik zie het niet. Bedoel je rechtsboven of rechtsonder? (Ik heb allebei gekeken maar zie het bij allebei niet)
rechts bovenin als je whatsapp ingaat zie je een vierkantje met een pen
ik bedacht me bij deze vraag ineens. de mensen die samenwonen met hun partner. is jullie chatgebruik sindsdien veel minder geworden? omdat je elkaar toch iedere dag ziet?
ik woon niet samen
- ja appen minder
- nee appen evenveel
- we appen meer
0 stemmers
Hahaha dit is zo herkenbaar als je door onze gesprekken scrolt dan staan er ook meer boodschappenlijstjes tussen dan hartjes of kusjes
of andere romantischere ongein haha
Raak jij in de stress als je later dan normaal ongesteld bent?
- Ja, ik denk meteen dat ik zwanger ben
- Nee
0 stemmers
Hmm staat er bij mij niet, bij mij staan er 3 puntjes boven elkaar.
Zonder die statistieken weet ik wel dat ik mn vriend het meest app, Maar was benieuwd wie er daarna volgen
Je kunt het wel zien via web whatsapp!
In mijn geval zijn het vooral groepsgesprekken met vrienden
Ah ja, zo kan ik het ook zien! Maar het klopt helemaal niet haha. Het is echt gebaseerd op de afgelopen dagen. Jammer, had het ook wel interessant gevonden.
Ja inderdaad, ik vind het ook wel jammer dat je geen statistieken kan zien
Ik dacht dat dat de chats waren waar je relatief veel foto’s naar toe stuurt?
Vanmiddag had ik het hier met een vriendin over en ben benieuwd hoe dit bij jullie is, anoniem.
Denk je nog wel eens aan je ex?
- Ik heb een relatie en denk soms nog aan mijn ex(en)
- Ik heb een relatie en denk nooit aan mijn ex(en)
- Ik ben single en denk soms nog aan mijn ex(en)
- Ik ben single en denk nooit aan mijn ex(en)
0 stemmers
En, hou/geef je nog van/om je ex?
- Ik heb een relatie en hou/geef nog van/om mijn ex(en)
- Ik heb een relatie en voel niets meer bij mijn ex(en)
- Ik ben single en en hou/geef nog van/om mijn ex(en)
- Ik ben single en voel niets meer bij mijn ex(en)
0 stemmers
Ik houd heel veel van mn ex. Als persoon die 7 jaar mn partner is geweest, mn beste vriend is en iemand die er altijd voor me zal zijn. Echt geen fractie daarvan is romantisch.
Ik denk nog steeds dat mijn ex en ik perfect voor elkaar zijn. Timing was verkeerd. Het lukte niet omdat hij een commitmenfoob was en ik maar drie maanden in Zambia was en toen weer terug naar NL moest. Maar ik denk dat als ik hem nu tegen zou komen en als we alle tijd van de wereld hadden was die shit aan geweest.
Hier als niet vergeten en boodschappenlijst, haha
Ik denk alleen op een negatieve manier aan mn ex
Dit heb ik wel gevonden. De groepsapp staan bovenaan, maar niet in de volgorde die ik had verwwcht. Het verrast me positief. Dus dit vind ik leuk